Fin kvůli řízení promarnil v Austrálii cenný čas během volného tréninku, kdy Lotus pracoval na nápravě. Nakonec se mu ale stejně nepodařilo najít lepší nastavení, než bylo to původní, a tak musel jejich pilot vyrazit do závodu nespokojený.
"Máme nějaké věci, které vyzkoušíme. Jedná se jen o vyladění. Zahrnuje to spoustu věcí. není to takové, na co jsem byl zvyklý v minulosti a ani tak perfektní, jak by to mělo být," popisuje Räikkönen.
"Tým na tom problému tvrdě pracuje od doby, kdy jsme to zjistili, ale není to nejjednodušší věc na opravu. Máme však novou verzi k vyzkoušení, snad bude fungovat," věří pilot Lotusu, který je jinak se svým vozem celkově spokojený.
Do F1 ser vrátil po dvouleté přestávce, moc se toho ale podle něj nezměnilo: "Pocity jsou stejné. Přítlak je víceméně stejný jako v té době. Možná ho máme trochu více, ale z pohledu řízení to je velmi podobné."
Práce na Räikkönenově Lotusu E20 (foto: Lotus F1 Team)
"Závod byl dobrý. Existují oblasti, které chcete vylepšit, ale dokonalé to nikdy nebude. Vždy byste si přáli něco lepšího," uvádí Räikkönen, který byl sám překvapen, jak rychle si zvykl na nové pneumatiky Pirelli.
"Pneumatiky byly opravdu dobré. Jel jsem v klidu, možná jsem s nimi očekával větší problémy. Nic jsem o nich nevěděl, takže jsem byl překvapený, jak dobře to šlo. Myslím, že s druhou sadou jsme mohli odjet celý zbytek závodu," dodává Kimi.