McLaren
Jenson Button, 1.
Každé vítězství znamená vždy hodně – ale dnes ukazuje, jak důležité bylo naše silné zimní období. Starty posledních dvou sezón byly pro nás vždy těžké, takže dnes je to pro nás velké povzbuzení. Kluci z okruhu a všichni muži a ženy ve Wokingu pro nás odvedli úžasnou práci. Dnešek pro mě znamená hodně, jsem si jistý, že pro ně to bude znamenat hodně také.
Dnešní hodiny strávené prací v brzkých ranních hodinách stály o to víc za to, protože víme, že s tímto autem můžeme dosáhnout skvělých věcí. Na začátku v prvních dvou kolech jsem se chtěl dostat rychle od zbytku pryč a vyhnout se hrozbě DRS – nebylo to jednoduché, protože jsem měl Lewise těsně za sebou. Ale potom už šel závod hladce. Nejvíce obav jsem měl později, když vyjel Safety car. Měl jsem desetisekundovou výhodu, ale safety car ji ztenčil na nulu.
V šest hodin začalo zacházet slunce a bylo trochu náročné udržovat teplotu pneumatik, když jsme jeli pomalu za Safety carem. To byly moje velké obavy, ale nakonec vše fungovalo dobře: Hladce jsem se dostal od Seba (Vettela) a z DRS zóny a byl jsem schopný využívat svých výhod až do konce. To je velké množství pozitiv, které si z víkendu odvážíme: máme skvělé auto a můžeme bojovat o tituly. Toto je perfektní start do mé sezóny a už se těším do Malajsie.
Lewis Hamilton, 3.
Gratuluji Jensonovi a celému týmu za ten výborné výsledky. Zatímco je pro mě trochu smutné, že jsem nedokázal převést vítězství z pole position do závodu, nedělám si z toho ale těžkou hlavu – stále máme před sebou spoustu závodů a mnoho příležitostí, jak body získat. Dnes nebyl můj den. Ale důležité je, že jsme ukázali, že máme velmi rychlé auto – to je obrovské pozitivum pro tým. Nevím, co přesně se stalo na startu.
Na konci prvního stintu jsem trpěl na opotřebovaných pneumatikách. Poté na konci závodu jsem nebyl schopný dohnat náskok Seba (Vettela) – byl velmi rychlý na rovinkách, což znamenalo, že bylo velmi těžké se přes něj dostat. Takže jsem se stáhl a poté na mě začal vyvíjet tlak Mark (Webber). Budu se dále snažit a dívat se směrem k dalšímu závodu.šampionáty jsou stále o konzistentnosti a to je to, čeho chceme dosáhnout.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson byl dnes naprosto bezchybný. Výborně odstartoval, dostal se před Lewise, který se na chvíli zasekl a potom mistrovsky kontroloval závod. Lewis jel také velmi dobře, ale bohužel byl odstaven z druhého místa ve chvíli, kdy vyjel Safety car. První a druhé místo v závodě pro Vodafone McLaren Mercedes bylo na dosah, ale myslím, že je správně být lehce smutný z prvního a třetího místa, takže se podle toho také zařídíme!
Nikdy nepodceňujeme naše protivníky a bezpochybně je před námi dlouhá a náročná cesta. Ale odstartovali jsme ji dobře a za pár dní budeme v Sepangu, hladoví po vítězství. Chci všem poděkovat, nejen Vodafone McLaren Mercedes, ale také Mercedes AMG HighPerformancePowertrains za fantastické úsilí, které vynaložili v posledních týdnech a měsících. Všichni jsme pracovali neskutečně těžce a dnes, v pozdně odpoledním slunci v Melbourneském Albert Parku, se nám to vyplatilo.
Red Bull
Sebastian Vettel, 2.
Dnes jsem velmi šťastný - myslím, že 2. místo bylo maximem toho, čeho jsme mohli dosáhnout. V autě jsem se cítil dobře. Myslím, že bychom na konci závodu měli dobrou šanci předstihnout Lewise, protože jsme se mu přibližovali. Rozhodl jsem se zůstat na trati, když zajel do boxů, a získali bychom výhodu, i kdyby nevyjel safety car. Myslím, že to byl skvělý závod - spousta zábavy.
Měl jsem dobrý start a byl jsem překvapen Nicem, který měl velmi dobrý start a získal pozice. Předjel jsem ho, což byl skvělý manévr na hranici. Udělal jsem chybu v první zatáčce, když jsem jel za Michaelem, a on pak udělal tu samou, když jsem se k němu přiblížil, což bylo skvělé. Gratulace McLarenu a Jensonovi, myslím, že jel fantastický závod a byl dnes bezkonkurenční.
Jsem velmi šťastný, že jsme získali druhé místo, jde o hodně bodů a myslím, že to lidé po včerejšku neočekávali. Myslím, že auto bylo v závodě lepší a zdá se, že má velký potenciál, teď je na nás, abychom ho využili. Děkuji všem, kteří se usilovně snaží a umožnili mi zisk 2. místa
Mark Webber, 4.
Dnešek můžeme hodnotit pozitivně. Kvalifikace pro nás byla těžká, ale závodní tempo bylo dobré, jen jsme neměli lepší výchozí pozici. Měl jsme horší start a v první zatáčce jsem zůstal sevřený. Nechtěl jsem, aby závod skončil, byl jsem schopen jet dál a začal jsem získávat pozice. V první části závodu se vůz řídil poněkud obtížně a přemýšlel jsem, jestli nebyl v první zatáčce poškozen, ale pak se pro mě závod vyvíjel lépe.
Měli jsme trochu štěstí se safety carem a na konci závodu jsem byl rychlejší než Lewis, ale tato trať je náročná na předjíždění - v Malajsii to bude jiný příběh. Dnes jsme ukázali, že jsme silní, a byl to dobrý den pro Red Bull. Když jsme šli minulou noc spát, měli jsme trochu obavy, ale je to dobrý comeback. Byl to silný začátek.
Christian Horner, šéf týmu
Po těžkém včerejšku jsme v dnešním závodě viděli silný návrat Sebastiana i Marka. Po první zatáčce Sebastian velmi dobře předjel Rosberga a poté začal nahánět Michaela, který jel předním. Poté začal stíhat McLareny a před vyjetím safety caru setřel Lewisův náskok. Ten pro druhý úsek dal přednost tvrdým pneumatikám před měkkými a nám se během zastávek v boxech podařilo dostat Sebastiana před něj. Jenson jel trochu příliš rychle, zvlášť po restartu, ale je skvělé, že Seb dojel do cíle druhý a byl na pódiu.
Mark, jakmile se dostal před Rosberga s Alonsem a měl před sebou čistou trať, byl nejrychlejším autem na okruhu. Jel na tvrdých pneumatikách, zvolil pravý opak toho, co Sebastian. Díky safety caru se dostal těsně za Hamiltona a mohli jste vidět, jak zoufalý byl v posledních deseti kolech. Snažil se, jak jen to šlo, předjet Lewise a být tady v Austrálii na stupních vítězů. Bohužel se mu to nepodařilo, ale je pro nás skvělé, že jsme dojeli do cíle jako druzí a čtvrtí.
Ferrari
Fernando Alonso, 5.
Věděli jsme, že to bude obtížný závod, a jsem rád, že jsem získal pro tým užitečné body. Povedl se mi start, překonal jsem hodně soupeřů a po výjezdu Safety caru jsem bojoval s Maldonadem. Když jsem viděl, že naboural a je mimo, oddechl jsem si, protože byl velmi blízko. Byl rychlejší než já a musel jsem se bránit za použití KERSu. Je mi ho ale líto, protože je škoda, že nedojel.
Pozitivní věci na dnešním závodě - start, zastávky a strategie. Dnes bylo auto lepší než včera. Stále ale musíme dohánět McLaren, Red Bull, ale i Mercedes a Lotus. Jsme za nimi asi o sekundu pozadu a za námi je spousta týmů, které jsou nám blízko. Sepang bude opravdu zkouška ohněm, protože jde o velmi náročnou trať.
Felipe Massa, nedokončil
Velmi slabý víkend. Včera jsem se trápil kvůli špatnému vyvážení vozu. Dnes to bylo ještě horší, po pár kolech jsem se začal trápit s pneumatikami. Povedl se mi start a doufal jsem v body. Doufal jsem, že po výměně pneumatik se to zlepší, ale i na druhé sadě měkkých pneumatik jsme měli problémy. Auto klouzalo a degradace byla větší než u ostatních.
Nejel jsem moc agresivně a snažil jsem se pneumatiky šetřit, ale nepomohlo to ani na střední směsi. Musíme zjistit, proč se nám nedaří auto vyvážit tak, jako v Barceloně. A kontakt se Sennou? Dá se označit jako závodní incident. Vjeli jsme do zatáčky č.4 bok po boku a narazili do sebe, jak jste viděli.
Stefano Domenicali, šéf týmu
Spokojení být nemůžeme. Vzhledem ke včerejšku je to ale dobrý výsledek. Byl to další skvělý výkon od Fernanda. Felipe měl slabý víkend. Vyvážení jeho vozu nebylo perfektní a měl problémy s degradací pneumatik. Je to škoda, protože díky opravdu dobrému startu se dostal na bodované pozice. Věděli jsme, že vůz na tom není tak, jak bychom chtěli, ale zároveň jsme viděli, že to není tak špatné. Především v prvním Fernandově stintu, kdy měl Španěl podobnou výkonnost jako čelo závodu.
Safety Car Fernandovi příliš nepomohl. Hodně bojoval, aby udržel Maldonada za sebou. Chtěl bych ale pochválit mechaniky, měli jsme nejrychlejší zastávky ze všech. To je dobře, protože jsme na tom hodně pracovali. Teď jen musíme zlepšit výkonnost vozu. Jak jsme viděli, jednotlivé týmy od sebe nejsou moc daleko. My musíme zapracovat hlavně na trakci a maximální rychlosti. A měli bychom si pospíšit.
Sauber
Kamui Kobajaši, 6.
Jsem velmi šťastný - jak za tým, tak i za sebe. Dokončit závod na šestém místě je dobrý strart do sezóny. Po startu jsem málem narazil do Bruna (Senny), který se přede mnou roztočil. Měl jsem štěstí, že jsem se mu dokázal vyhnout, ale ve stejném čase se Sergio (Perez) nemohl vyhnout kontaktu se mnou, a tak jsem musel celý závod odjet s poničeným zadním křídlem. Bylo to náročné a zajisté to bylo znát na výkonu. Nicméně po prvním kole jsem si o dvě místa polepšil.
Jel jsem na strategii dvou zastávek s dvěma sadami měkkých pneumatik na začátku a s tvrdou nakonec. Při druhé výměně jsem neměl šťěstí na načasování, protože safety car vyjel těsně po tom, co jsem vyjel z pit stopu. Potom jsem jezdil na devátém místě, dokud Pastor Maldonado v posledním kole nesoupeřil s Nicem Rosbergem. Předjel jsem je a skončil šestý.
Sergio Perez, 8.
Po startu z konce roštu kvůli výměně převodovky jsem věděl, že musím zkusit všechno pro to, abych získal hned po startu co nejvíce pozic. Podařilo se mi dostat na 12. pozici za Kamuie (Kobajašiho) a dotkl jsem se ho, kdy se snažil vyhnout nárazu do Williamsu, co jel před ním. Měl jsem zničené přední křídlo, a to navíc byla jen jedna z náročných věcí, která se mi dnes v závodě přihodila.
Poté mě Nico (Rosberg) předjel, naše auta se o sebe otřela a já dojel závod s totálně zničenými pneumatikami. Samozřejmě nemám radost ze ztráty pozice v posledním kole, ale jsem šťastný za tým, protože se nám podařilo skončit na šestém a osmém místě a to je dobrý start do sezóny.
Peter Sauber, šéf týmu
Oba jezdci odjeli fantastický závod, hlavně Sergio, který startoval z poslední pozice a dojel osmý. Avšak toto je možné jen s rychlým autem. Jsem šťastný, že jsem se po tak těžké kvalifikaci dostali zpět do závodu. Velké díky posílám týmu na trati a také lidem v Hinwilu, kteří navrhli úžasné auto. Přišli jsme do sezóny s vysokými nároky a dnes jsme jich byli schopni dosáhnout.
Lotus
Kimi Räikkönen, 7.
Jako bych z F1 ani nikdy neodešel. Včera jsme udělali pár chyb, které mě stály lepší umístění v závodě. Start se mi povedl, ale kvůli nehodě v první zatáčce jsem pár míst ztratil. Musel jsem téměř zastavit a vyjet do trávy, abych se tomu vyhnul. Byl jsem pak sice rychlý, ale život mi komplikoval provoz přede mnou. Nepomohl nám ani safety car. Víkend tedy nebyl úplně ideální, ale i pár bodů za sedmé místo se hodí.
Romain Grosjean, nedokončil
Dnes jsme mohli dosáhnout skvělého výsledku. Je to frustrující, chtěl jsem dojet na pódiu, nebo alespoň vidět cíl. Auto má ale dobrou výkonnost. Start se mi nepovedl, musíme se podívat na data. Ale držel jsem krok s ostatními. Pak přišla kolize s Pastorem. Z toho, co jsem viděl, se zdá, že brzdil příliš pozdě a trefil mě svým kolem. Bohužel, poškození bylo příliš velké. Škoda, tým si zasloužil lepší výsledek, protože celou dobu pracoval na 100%.
Eric Boullier, šéf týmu
Z Melbourne odjíždíme se smíšenými pocity. Od Romaina jsme toho hodně očekávali po jeho skvělé kvalifikaci. Bylo zklamání, vidět dalšího jezdce, jak ho vyřadil ze závodu. Výkonnost vozu E20 je ale velmi pozitivní. Vytvořili jsme velmi solidní auto. Byla to obtížná zima, ale chci pogratulovat všem v Enstone, protože se jejich práce zúročila.
Kimi ukázal, že máme na víc než jen na dobrý výkon během jednoho kola. Získat po dvou letech mimo F1 deset míst ku prospěchu, to je velmi uspokojivé. Nyní se soustředíme na Sepang, což je úplně odlišná trať. Ještě jsme určitě neukázali všechno.
Toro Rosso
Daniel Ricciardo, 9.
Ani nevím, jak se to v tom posledním kole seběhlo. Viděl jsem modré vlajky, spoustu vozů před sebou a doufal, že z toho vytěžím nějaké místo. Měl jsem příležitost zaútočit na Jean-Erica. On se v zatáčce č.13 bránil, já to zkusil ještě jednou a vyšlo to. Posledních pár kol bylo opravdu bláznivých a já tlačil jak to šlo.
Po startu jsem se přimíchal k menší nehodě, ale ani nevím, kdo na ní nese vinu. Dobře jsem odstartoval, jel na vnějšek, ale bylo nás tam moc. Trefil jsem jeden Williams a musel vyměnit čumák vozu. Pak jsem jel s poškozeným vozem. Deváté místo je dobré, ale myslím, že auto mělo na víc. Nevzdal jsem se a jel jak jen to šlo. Jsem rád, že jsem své první body v F1 získal tady, v Austrálii.
Jean-Eric Vergne, 11.
Měl jsem super start, ale pak přišel kontakt s Webberem a já ztratil spoustu času. Pak jsem se zasekl za několika vozy a nemohl je předjet. A to byli pomalejší než já. Při pokusu o předjetí Di Resty jsem udělal chybu a vyjel do únikové zóny. Je to škoda, ale taková je Formule 1. Ještě zbývá 19 závodů, ve kterých mohu bodovat. Auto vypadá konkurenceschopně, takže se těším do Malajsie.
Franz Tost, šéf týmu
Po startu z 10. a 11. místa se může zdát normální, že naši jezdci dojeli na 9. a 11. místě, ale tento závod normální nebyl. V prvním kole se bohužel Daniel připletl k nehodě, na které ale nenesl vinu. Zastávka na výměnu nosu ho pak zdržela. Auto pak nejelo jak mělo, protože bylo poškozené. Jean-Eric se po startu propadl, pak se probojoval zpět, ale nakonec z bodovaných pozic zase odpadl.
Safety Car nám celkem pomohl, naši jezdci se dostali před Di Restu. Pak udělal Jean-Eric v posledním kole chybu a stálo ho to body. Pro Daniela bylo deváté místo tím nejlepším výsledkem. Výkonnost auta tu byla dobrá, takže se těšíme na další závod - Velkou cenu Malajsie.
Force India
Paul di Resta, 10.
Vždy je příjemné zahájit sezonu ziskem bodu, ale závod pro nás nevypadal příliš slibně až do několika posledních kol, kdy mi můj inženýr řekl, že se dotahuji na auta přede mnou. Naštěstí jsem si pro poslední začátku ušetřil KERS, což mi pomohlo zaútočit na Vergneho a těsně ho porazit. Takže to bylo docela vzrušující poslední kolo závodu.
Je to dobrý způsob, jak zahájit sezonu, ale je jasné, že máme hodně práce před sebou, protože jsme museli bojovat o rychlost v každém úseku. Vzhledem k naší startovní pozici a tomu, jaký víkend jsme tu měli, si ale myslím, že zisk jednoho bodu pro nás nemůže být zklamáním.
Nico Hülkenberg, nedokončil
Zdá se, že v Albert Parku nemívám štěstí. Můj první závod zde v roce 2010 netrval ani jedno kolo a to se dnes zopakovalo. Pořád si nejsem úplně jistý, co se stalo, ale dostal jsem ránu, když jsem zatočil do první zatáčky. Je to škoda, protože jsem měl skvělý start, získal jsem několik pozic a pak jsem jen cítil, jak do mě někdo zezadu vrazil. Byl tam defekt a auto mělo poškozený podvozek, takže pro mě závod skončil a už jsem mohl jen zaparkovat.
Takové věci se stávají, když 22 vozů těsně bojuje po startu, ale je to opravdu frustrující, vypadnout po tak dobré kvalifikaci. Dobré je, že za pět dní budu zpět v autě, což je nejlepší způsob, jak se odrazit ode dna a překonat zklamání.
Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Vždy jsme tušili, že dnešní závod bude pravděpodobně plný dramatu a nezklamal - zejména v závěrečném kole závodu, kdy Paul předvedl vynikající práci a získal bod. Jel velmi čistý závod, vyhnul se problémům a dokázal vytěžit většinu ze zvolené strategie, ale musel bojovat o udržení rychlosti během jednotlivých částí kola, což je něco, co je třeba řešit. Pokud jde o Nica, byl nevinnou obětí chaosu v první zatáčce. V zatáčce dostal tvrdou ránu zezadu, což způsobilo vážné poškození zavěšení levého zadního kola a Nico ihned hlásil do rádia, že je potřeba auto zaparkovat.
Musíme to přijmout, protože je to součást závodění, ale je to zklamání pro všechny, kteří potřebují, aby Nico odjezdil tolik závodních kilometrů, kolik je možné. Přesto ukázal, co dokáže, a může být hrdý na práci, kterou odvedl tento víkend.
Mercedes
Nico Rosberg, 12.
Dnes jsme měli perfektní start, dokázal jsem získat tři místa, bohužel jsme nebyli schopní udržet dlouhodobě vysoké závodní tempo, tak závod nedopadl tak jak jsme původně doufali. Zvláště nešťastný byl závěr, kdy jsme se dotkli s Perézem, což zapříčinilo defekt pneumatiky. Přišel jsem tak o bodované místo, máme tak spoustu práce, tak abychom pochopili, co se stalo a jak můžeme náš potenciál využít v dalším závodě. Jsem stále pozitivně naladěn do závodu v Malajsii, kde je zcela odlišná trať, takže se teď soustředím na další víkend.
Michael Schumacher, nedokončil
Byl to celkem nešťastný konec závodu z mého pohledu, přišel jsem při výjezdu z první zatáčky o rychlostní stupeň. Snažil jsem se to vyrovnat, ale skončil jsem v trávě, abych auto nedostal do rotace. Bylo to hodně nešťastný, zvláště když jsme měli dobré před sezonní testy a vůz byl hodně spolehlivý. Vím že to co stalo v dnešním závodě nemá se spolehlivostí co do činění.
Dnes jsme mohli mít dobrý závod a do dalšího víkendu si odnáším pár pozitivních zkušeností, náš vůz potvrdil vzestupnou tendenci a mám z něj pozitivní pocit, můžeme na tom začít stavět a začít se zlepšovat.
Ross Brawn, šéf týmu
Po velmi povzbudivém víkendu, nebyl dnešní závod až tak povzbudivý. Přes výborný start obou vozů jsme měli potíže s pneumatikami od samého začátku. S rostoucí teplotou na trati jsme ztratili na tempu a zápasili spíše se samotnou degradací pneumatik. Nicméně zůstáváme pozitivně naladěni, dnes a i během zimních testů jsme dokázali, že máme rychlé auto a v zásadě máme na čem stavět. Musíme samozřejmě zhodnotit všechna data a podívat se na to co se stalo, odhalit problém a zjistit kde se zlepšil.
Williams
Pastor Maldonado, 13.
Auto dnes vypadalo dobře. Byli jsme rychlí a konzistentní. Byli jsme velmi konkurenceschopní až do posledního kola. Ztratil jsem kontrolu nad zadní částí vozu a vyletěl z trati.
Bruno Senna, nedokončil
Měl jsem skvělý start, ale v první zatáčce jsem měl s někým kontakt. Vynucená zastávka navíc ovlivnila hodně věcí. Potom přišla nehoda s Massou. Dnes jsem prostě neměl štěstí. Takové je ale závodění. Soustředíme se teď na Malajsii.
Mark Gillan, hlavní provozní inženýr
Konečný výsledek je zklamáním, ale s pokrokem, který jsme přes zimu udělali, jsme spokojení. Nyní se musíme soustředit na podání dobrého výkonu v Malajsii.
Marussia
Timo Glock, 14.
Skvělý závod pro celý tým a odměna za všechnu tvrdou práci. Je důležité připomenout, že jsme sem přijeli bez testování. Vzhledem k tomu, že jsme neměli žádné technické problémy, což je v testech častý problém, to bylo opravdu dobré. V první zatáčce jsem se vyhnul kolizi a dostal se na 13. místo. Chvíli jsem bojoval s Caterhamem, ale pak jsem si jel svůj vlastní závod. Čtrnácté místo je dobrým startem sezony. Auto bylo velmi dobré. Zítra ale opět začíná tvrdá práce. Ještě jednou děkuji týmu.
Charles Pic, 15.
Jsem se svým prvním závodem spokojen. Jsem potěšen, protože jsem měl pro debut dobré auto. Pár kol před koncem jsem měl ale problémy s tlakem oleje a musel jsem zajet do garáže. (Vzhledem k odjeté vzdálenosti ale byl klasifikován). Je škoda, že jsem neviděl cíl. Pořád na nás čeká spousta práce a musíme se pořádně připravit na VC Malajsie příští týden.
John Booth, šéf týmu
Mluvím za celý tým, když říkám, že jsem s výkonem spokojený a potěšený. V pátek jsem říkal, že se nesmíme nechat unést výsledky tréninků, protože kvalifikace může být jiná. V závodě pak rozhoduje i spolehlivost, kterou jsme neměli otestovanou. Před víkendem jsme měli na kontě jen 200km na speciálních pneumatikách. Pak jsme ujeli 215 skoro bezchybných kol. To je 1120 km.
Oběma jezdcům se dařilo. Timo během celého závodu poskytoval užitečnou zpětnou vazbu. Charles zažil povedenou premiéru. Rád bych poděkoval i našim sponzorům. Byli zde celý víkend s námi, věřili v úspěch Marussie F1 a odměnou pro ně byl náš úspěšný víkend v Albert Parku. Naším cílem je desáté místo v Poháru konstruktérů a čeká nás spousta práce, pokud ho chceme dosáhnout. Dnes jsme začali dobře.
Caterham
Heikki Kovalainen, nedokončil
Já i Vitalij jsme čelili problémům v první zatáčce. Ztratil jsem dost času za Glockem, ale předjel jsem ho. V šestém kole jsem přišel o DRS a později jsem musel vypnout i KERS, takže vzhledem k těmto okolnostem to byl dobrý výkon. Obě zastávky v boxech se povedly, ale potom začalo auto při brzdění zajíždět k levé straně. Zkontrolovali jsme to a bylo to nejspíš poškozeným předním zavěšením. Do příštího týdne to určitě stihneme opravit a ukázat, jaký pokrok jsme skutečně udělali.
Vitalij Petrov, nedokončil
Závod byl skvělý, škoda že jsem musel odstoupit. Do té doby šlo vše podle plánu. Tým odvedl skvělou práci. Doháněl jsem Massu se Sennou a auto bylo velmi dobře vyvážené. Ukázali jsme, jak bychom chtěli v této sezoně jezdit. Můžeme si z prvního závodu vzít nějaká pozitiva a příští týden v Malajsii být ještě lepší.
Mark Smith, technický ředitel
Ukázali jsme výkon, který jsme po testech předpokládali. Oba jezdci měli odlišné strategie, a obě fungovaly, dokud nepřišly problémy. Vitalij měl problém s volantem a za předvedený výkon v prvním závodě za náš tým mu patří velký dík. Heikkiho vůz začal z ničeho nic při brzdění zajíždět doleva, takže jsme ho raději stáhli, než abychom riskovali nehodu. Výkonem jsem ale potěšen, máme na čem stavět.