V podstatě se jedná o poměr mezi platem pilota a body, které letos získal. V tabulce nejsou zahrnuti piloti, kteří odjeli pouze malou část sezóny, přestože bodovali (Nick Heidfeld a Bruno Senna).
Nejlépe vynaloženou investicí se stal Paul di Resta, u nějž jeden bod vyšel Force Indii na necelých 200 000 Kč. Skotský mladík jich letos nasbíral 27 a skončil třináctý. Efektivně své peníze vynaložili také Lotus Renault GP a Sauber v případě Vitalije Petrova a Sergia Péreze. Poměrně dobře ze srovnání díky přehršli bodů vyšel také mistr světa Sebastian Vettel - na jeden bod v jeho podání musel Red Bull vynaložit něco málo přes půl milionů Kč.
Nejdráž vyšly body Williamsu. Není divu - Rubens Barrichello s Pastorem Maldonadem získali v pro tým katastrofální sezóně dohromady pouhých pět bodů. Z top pilotů stál bod nejvíce v případě Fernanda Alonsa - téměř 3 mil. Kč.
Náklady na jeden bod v roce 2011 (zdroj: TommorowNewsF1)
V tabulce pochopitelně i piloti, kteří sice odjeli téměř či úplně celou sezónu, ale nezískali ani bod. Mezi ně patří například Heikki Kovalainen s Jarnem Trullim, kteří si letos přišli u Caterhamu na 77 mil. Kč, nebo Timo Glock, jenž si v Marussii vydělal přes 51 mil. Kč.