První zóna, v níž piloti budou moci využívat systému pro snížení přítlaku na zadním křídle (DRS), se bude začínat 36 m za výjezdem ze zatáčky č. 16 přes hlavní rovinku až po brzdný bod do zatáčky č. 1 s tím, že časové odstupy pro ni budou měřeny 10 m za zatáčkou č. 15.
Druhou DRS zónu najdeme na nejdelší rovince mezi zatáčkami 510 m za třetí zatáčkou. Podobně jako v Koreji ji nebude zabírat celou, ale začínat bude zhruba v její polovině. Místo detekce pro tuto zónu se bude nacházet 16 m před vjezdem do zatáčky č. 3.
Aktivovat své zadní křídlo během závodu bude moci ten pilot, který na vůz před sebou neztrácí více než 1 sekundu. Tyto dvě DRS zóny se týkají pouze nedělního závodu. Během tréninků a kvalifikace není využívání DRS pravidly nikterak omezeno, pakliže má pilot nasazeny hladké pneumatiky.
Mapka okruhu s vyznačenými DRS zónami (podklad: Formula1.com)