"Myslím, že naše celková rychlost bez ohledu na strategie a péči o pneumatiky byla na rychlých okruzích dost dobré. Naše auto na nich podle mě funguje dobře, což je příjemné zjištění, protože to bylo ve srovnání s Red Bullem naší slabinou," řekl dnes Button na tiskové konferenci v Koreji.
"Na rychlejších okruzích jsme na ně vždy zírali a říkali jsme si: 'Jak jen to k čertu dělají?' Pak jsme odjeli do Spa, kde jsme byli velmi konkurenceschopní. Totéž se zopakovalo v Suzuce. Naše auto fungovalo velmi dobře a v prvním sektoru kola jsme poprvé za tři roky byli dokonce rychlejší než Red Bully. Takže si myslím, že naše auto je na rychlejších okruzích obecně konkurenceschopné," pokračoval.
Letos Button podává čím dál lepší výkony, ale odmítá, že by mu v tom do karet hráli zejména nové pneumatiky, přestože je vůči nim považován obecně za šetrnějšího než Lewis Hamilton.
"Nevím. Myslím, že i kdybychom letos jezdili s loňskými pneumatikami, byl bych také dost spokojený, protože na rychlých okruzích s nimi stejně máte dost práce. Nevím, možná mému stylu ani více nesvědčí, těžko to zjistit. Ale na některých okruzích jsem se letos s opotřebením opravdu trápil, ne vždy se mi v tom tedy dařilo," vysvětlil Button.
Jenson Button v Suzuce (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
S pneumatikami to v Koreji podle něj bude náročné: "Bude to těžké. Už na měkkých to je při delších jízdách náročnější, takže na super-měkkých to bude zajímavé. Budete zde moci sledovat mnoho zastávek. Stavět můžeme maximálně pětkrát, vícekrát to nejde, ale myslím si, že možná je [pneumatiky v závodě] využijeme všechny."