Podle šéfa McLarenu se situace se zpětnými zrcátky v F1 za poslední léta zlepšila - minulý rok bylo například jejich uchycení povinně přesunuto z bočnicových panelů na kokpit - jejich viditelnost je ale stále problém a něco je s tím třeba udělat.
"Ve srovnání se starou školou před 20 lety jsou velká. Z pohledu vibrací však neděláme dost. Pokud se zeptáte kteréhokoliv pilota, řekl by vám, že na rovince nejsou kdovíjak skvělá. Normálně podle nich rozpoznávají akorát barvy: 'Je tam nějaká barva, znamená to tedy, že za mnou je auto.' Možná to je něco, na co se musíme zaměřit," říká Whitmarsh.
"Myslím, že Lewis byl v tu chvíli rozptýlen, věděli jsme, že má defekt a on věděl, že musí s vozem zacházet opatrně. Domnívám se tedy, že můžete mít vždy větší, lepší a lépe umístěná zrcátka a vždy je můžete sledovat ještě pozorněji. Ale to je jen jedna z věcí," dodává šéf McLarenu.