Marko: Red Bull je na omezení výfuků připraven, Ferrari náš systém nezvládlo

PH, 22. června 2011, 09:45 Google+

Lídr šampionátu je dle svého poradce Helmuta Marka dobře připraven na omezení výfuků, ke kterým FIA sáhla uprostřed rozjeté sezóny.

Počet komentářů:  22 komentářů (Poslední 23.06. 10:11) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Někteří očekávají, že na změnu v pravidlech nejvíce doplatí Red Bull, který systém horkého foukání dotáhl k dokonalosti. Podle Marka má ale Red Bull nápady, kterými potlačí vliv této změny.

"Nebyli bychom Red Bullem, kdybychom už neměli nápady zmírnit dopad [nového omezení na nás]," říká Marko pro Auto Motor und Sport.

Cílem omezení uprostřed sezóny je podle něj účelové ukončení nadvlády Red Bullu v kvalifikacích a v závodech: "Tentokrát se zdá, že omezení bylo stanoveno spěšně. Podle mě se to týká dominance Red Bullu." Sebastian Vettel vyhrál zatím šest kvalifikací, jediné zbývající pole-position získal jeho týmový kolega Mark Webber.

redbull
Red Bull RB7 v Monte Carlu (foto: Red Bull Racing)

V rámci paranoidních spekulací týmy při odhalení nejvíce postiženého ukazují jeden na druhého. Podle Marka ale Red Bull nejvíce postižený nebude - minimálně stejný dopad bude mít změna i na McLaren, protože podle něj velmi zdařile okopírovali výfukový systém jejich vozu RB7.

"McLaren náš systém okopíroval velmi dobře," uznává a poukazuje na neschopnost rudé stáje z Maranella: "Ferrari to opravdu nikdy nedostalo pod kontrolu."

Vytisknout

Diskuze: Marko: Red Bull je na omezení výfuků připraven, Ferrari náš systém nezvládlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 23.06.2011 10:11 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 22 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

virgin

Glock si prodloužení smlouvy s Virginem ještě rozmyslí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

  2. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  3. Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud