DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Red Bull je na omezení výfuků připraven, Ferrari náš systém nezvládlo
Lídr šampionátu je dle svého poradce Helmuta Marka dobře připraven na omezení výfuků, ke kterým FIA sáhla uprostřed rozjeté sezóny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Red Bull je na omezení výfuků připraven, Ferrari náš systém nezvládlo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
erdedy
09:13 23.06.2011 XXXTo je pravda za predpokladu, ze "zelena" ma byt
Ale ine som chcel/myslel - reagoval som na "Lotusolog-a" len preto, ze aj ked nejak extra nefandim Ferrari, zas aby to nebol opacny extrem - za vsetko moze Ferrari aj za vsetko zlo sveta mozno aj za vojnu v iraku -
-
erdedy
21:47 22.06.2011 XXXHovadina...
Toto si pan Marko len tak rypol/kopol do Ferrari aby sme mali o com diskutovat...
Aj na tejto stranke bolo uz jasne povedane, ze za kauzou stoji Cosworth a "jeho druzina" timov resp. prostrednictvom Williamsu a asi HRT/Kolles.
Jednoducho nevedia zvladnut "poriadne" tuto technologiu!-
FWMonty
06:53 23.06.2011 XXX.......Je pravda,že je Cosworth v nevyhodě,ale tu technologii co vymyslel Adrian Newey u Redbullu není vůbec zelená.Má se vůz vylepšovat po mechanické a aerodynamické stránce. A né vypouštět vyfukové plyny pro přítlak zadní nápravy.Navíc když chcou mít zelenou formuly jak hlasají,tak je ten systém nepřijatelný
-
-
-
McMatej
09:29 23.06.2011 XXXNevymyslel to teď v RedBullu Newey. Jezdil s tím už v roce 1983 Renault na RE40 (V6 Turbo), MARCH-911b, v roce 2003 McLaren MP4-17, [odkaz na stránku] -
erdedy
17:54 22.06.2011 XXXMyslim, ze sa "hadate" zbytocne.
Ze ho skopirovali je jasne a ze teraz skopiroval naopak McL nieco od RB je tiez jasne. A vychadza mi to uplne 1:1 lebo ani jedno ani druhe nebol ziadny "vynalez", len uz vyvinutu technologiu (obaja v oboch pripadoch) sikovne aplikovali na monoposty - kazdy viac/menej uspesne a podla svojich moznosti. -
uzivatel000400
14:01 22.06.2011 XXXMarko je takova sancho panzovska figurka paddocku F1, pripomina me pitomce, ktery spadl do nejake jamy s pokladem, a tak si zacne vytahovat triko. Ten poklad se v tomto pripade jmenuje A. Newey..-
RedBull
14:38 22.06.2011 XXXJenomže když vznikl RB,tak to bylo z jaguaru,a nedávno jsem četl rozhover s Adrianem...a říkal že to musel celé přebudovat celé zázemí po Jaguaru,říkal že technická vybavení byla hrozná Aerodynamický tunel byl ze 70.let,ano kdyby nepřišel Newey nebyl by RB vpředu,ale teď když je celé zázemí RB přebudováno,tak si nemyslím že po odchodu Adriana spadne RB až na konec startovního pole...Adrian není jediný kdo navrhuje auto,spousta lidí maká v továrně na různých vylepšeních...RB7 není jen práce Adriana,ale i lidí co pracují s ním..!Bezpochyby na tom má největší díl Adrian,ale není sám...:)-
dannak
20:49 22.06.2011 XXXHeled, McL taky chvili trvalo, kdyz jim odesel, nez se dostali uplne na vrchol, Ferrari ma po odchodu Roryho a Brawna trochu problemy doted. Proste ikdyz je tam vic mozku, jeden je vudci a vsechno se toci kolem nej. A cely RB se ted toci kolem AN, to je bez pochyby.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek