O co se konkrétně jedná? "Budeme mít nové přední křídlo, brzdové kanálky, deflektory a upravený difuzor, který chceme vyzkoušet během tréninku, stejně jako povinné nové zadní křídlo pro nižší úrovně přítlaku v Kanadě," prozrazuje technický ředitel Sam Michael.
V Montrealu očekává zajímavou a napínavou podívanou: "S novými pneumatikami a DRS na dvou rovinkách tento letošní závod nebude žádnou výjimkou. Nastavení směřujeme k aerodynamické efektivitě na rovinkách a co nejvyšší trakci na výjezdu z pomalých zatáček."
Nováčka v týmu Pastora Maldonada čeká okruh, který doposud neměl možnost v reálu poznat: "Tato trať pro mě bude náročnou, zvláště na počátku víkendu, protože okruh neznám. Přilnavost se během tří dnů zlepší, takže by se dráha měla mezi různými částmi měnit. Budu se muset každý den přizpůsobovat, abych byl plně připraven na sobotní kvalifikaci, to bude důležité."