"Pro Kanadu máme připravený balík pro nízký přítlak. Vypadá to, že bychom v aerodynamické efektivitě měli udělat další krok vpřed. Jsme celkem blízko středu pole a doufáme, že nás to posune blíže. Ztrácíme jen několik desetin, možná budeme schopni ten rozdíl už překonat," věří podle Autosportu novinkám Gascoyne.
V Montrealu by již měly být definitivně vyřešeny problémy s posilovačem řízení, které nakonec částečně připadaly na vrub chybě šasi. Na nekonzistenci v řízení a nedostatek odezvy si od počátku stěžuje zejména Jarno Trulli.
Pro splnění svého cíle potřebuje pár svých problémů překonat. Během Velké ceny Španělska se soupeřů před ním s novými výfuky dokázal držet - než se mu ovšem rozpadly, jak F1news.cz prozradil jeden z inženýrů. Tým z nové podlahy proto stále nedostal vše, ač mu původně měly přinést sekundu na kolo.
Jarno Trulli s Lotusem T128 v ulicích Monte Carla
"Je to těžké kvantifikovat, kolik nám to přineslo. V pomalých zatáčkách to asi ještě není ono. V některých jsme cítili, že jsme na zádi něco ztratili. Ještě jsme tento balík maximálně nevyužili. Je však povzbuzující," uvedl Heikki Kovalainen.
Gascoyne k tomu dodal: "Stále poznáváme difuzor spolupracující s výfukovými plyny a to, jak s nimi pracovat. Monako není pro učení se v této oblasti tím nejlepším místem. Myslím si tedy, že z toho dostaneme ještě více, postupně se nám to ale daří. [V Monaku] jsme závodili se soupeři [před námi] a zkoušeli jsme porazit Mercedes, byl to zábavný závod."