FIA bude trestat aktivaci DRS i v případě, že ji systém chybně umožní

PH, 30. května 2011, 11:30 Google+

Komisaři budou trestat piloty, kdykoliv během závodu využijí svá nastavitelná zadní křídla (DRS) mimo aktivační zónu. Občas k tomu docházelo, na vině byly údajně softwarové chyby.

Počet komentářů:  19 komentářů (Poslední 30.05. 23:04) Napište svůj názor
Whiting, Charlie

Whiting, Charlie | foto: FIA

Sdílejte článek

Fernando Alonso například aktivoval svůj DRS ve Velké ceně Číny na výjezdu ze zatáčky č. 14, mimo povolenou zónu poté, co mu to software chybně umožnil.

Problémy však nyní byly odstraněny a piloti budou nést odpovědnost za to, když nelegálně využijí DRS, a to i v případech, že by jim to umožnila jakákoliv závada časomíry.


Alonso v Číně aktivuje své zadní křídlo mimo povolenou DRS zónu

Technický delegát FIA Charlie Whiting k Alonsovu problému dodatečně uvedl: "Byla tam chyba. Software provádí výpočty na základě vzdálenosti a došlo k odchylce o 500 metrů.

Nemohl systém využít do 500 m od začátku aktivační [DRS], ale mohl ho využít za vlásenkou, proto ho tam aktivoval, ačkoliv to nevysvětluje, proč to udělal. V budoucnu formálně stanovíme, kde bude moci být křídlo využíváno, aby to bylo naprosto jasné."

Vytisknout

Diskuze: FIA bude trestat aktivaci DRS i v případě, že ji systém chybně umožní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 30.05.2011 23:04 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 19 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

McLaren v boxech překonal Red Bull, Buttona odbavil za 3,6 sekundy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  3. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  4. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  5. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

  6. Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud