DISKUZE K ČLÁNKU FIA bude trestat aktivaci DRS i v případě, že ji systém chybně umožní
Komisaři budou trestat piloty, kdykoliv během závodu využijí svá nastavitelná zadní křídla (DRS) mimo aktivační zónu. Občas k tomu docházelo, na vině byly údajně softwarové chyby.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA bude trestat aktivaci DRS i v případě, že ji systém chybně umožní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasoval 1 člověk)
30.05.2011 12:05
Keďže ste, FIA, vymysleli DRS a KERS, bol by som… »
» uzivatel000249
(Hlasoval 1 člověk)
30.05.2011 14:14
nemyslím. skôr to bol omyl, alebo zaúradoval… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000249
22:08 30.05.2011 XXXjasné, je to tam! tak v tom prípade fakt nechápem, prečo bol potrestaný Hamilton, a zasran Maldonado ?! to je fakt fraška ... -
skejpa
18:32 30.05.2011 XXXPrave ze to byla chyba jen hamika. Dvakrat se vritil do zatacky cumakem s tim, ze se tam snad vejde (ze mu snad uhnou...) a nevesel. Proto ho dvakrat potrestali za to same. Pravidla hovori jasne a tratovi komisari to taky tak odsoudili. Ze s tim nesouhlasis ty, to uz je neco jineho -
Panek
16:16 30.05.2011 XXXVidíš a já si myslel, že naráží na M.SCH, jak vytlačoval Rubense. Jinak já zásadně nesouhlasím s pentlí za incident s pastorem. Tohle zavírání zatáček je právě to co způsobuje nehody. Přesně to samé udělal LH na MSH a obešlo se to bez kontaktu a to víme, jak ostré loky Schumák má. Jenže je také zkušený jezdec, který ví, že když je o délku půjde později na brzdy a pak zavře zatáčku, tak to taky jinak nemůže dopadnout. Podívej se na ten incident znova. Pastor byl na rovince překonán a pak šel později na brzdy s modlidbou na rtech a jasným úmyslem zabránit LH jet ve vyznačené trati a tím pádem nezískat pozici.-
skejpa
18:27 30.05.2011 XXXjenze s MSC tam byl HAM o poradnej kus dal. S maldonadem nebyl v takove pozici jako s MSC a tak ho taky maldonado spravne zavrel. Podivej se jeste jednou na zaznam. Kdyz vjizdeli se schumakem do zatacky, tak v ohybu zatacku uz byl hamilton prakticky na urovni schumaka. S maldonadem byl ale na urovni jeho zadnich kol, takze to dopadlo tak jak to dopadlo. Ja nechci hanit HAM protoze je to vyborny pilot a pro me je to jeden z tri nejlepsich. Ale tentokrat mu to proste nevyslo a tak ho po pravu potrestali... A verte tomu, ze kdyby to byl zavodni incident, tak ho nepotrestaj - uz kvuli tomu, ze ho vysetrovali kazdej druhej zavod.
-
-
uzivatel000249
15:05 30.05.2011 XXXNo, "zavinil" o nič viac, ako Massa a Pastor ... ... zatiaľ ma o tom nikto nepresvedčil ... nebodaj máš na to ? -
dannak
14:49 30.05.2011 XXXja se porad nemuzu zavit dojmu, ze cele DRS je pekna kravina. jen vnasi otazniky nad ferovosti manevru, kdyz se predjizdeny nemuze branit. At se uz tymy vykaslou na Fiu, z ty stejne za posledni dobu co se F1 tyce nic pozitivniho neprislo. Nejvic letos zatraktivnuji pneumatiky, ale proc proboha neprizvali i toho Michelina? a porad se vymysli nejaka aero omezeni, nebo "ficurky", ale misto toho by mohli povolit vyvoj motoru a je to. vykon motoru neovlivnuje vykon pronasledujiciho vozu tak jako aero, tak proc porad zavadi novy aero omezeni/narizeni ? to preci nedava smysl. At se uz trhnou, vyberou nekolik paradnich okruhu, ktere se klidni muzou v sezonach stridat -
-
uzivatel000249
14:14 30.05.2011 XXXnemyslím. skôr to bol omyl, alebo zaúradoval škriatok ... ale mali by to mať viac pod kontrolou, no ...
-
-
-
uzivatel000249
12:05 30.05.2011 XXXKeďže ste, FIA, vymysleli DRS a KERS, bol by som fakt rád, aby ste jasne definovali, čo má urobiť jazdec, ktorý na rovinke naberie rýchlosť na predbehnutie súpera, je v čase brzdenia vedľa neho, a brániaci jazdec ho vytlačí mimo trať ?
Prečo nezavediete pravidlo, že jazdec nemôže skrátka ohroziť iného jazdca ? Vypariť sa, dúfam, nemôže, ale tresty dávate len jazdcovi, ktorí práve tie vaše výmysly využíva, a nie tomu, kto tie kolízie spôsobuje ! ...-
skejpa
14:27 30.05.2011 XXXVsichni, zde na f1news zbehli, vime, na koho narazis. A uprimne receno nejsi vubec objektivni. Hamilton zavinil dve havarie a byl za ne potrestan. Neni duvod kvuli tomu kopat do FIA.
A Alonso ? No je to muj nejneoblibenejsi jezdec, ale... Kdybych ja byl jezdcem a mohl DRS pouzit, tak ho pouziju. Kdo vi, jestli jezdci zamnou take DRS nevyuzivaji jinde. Jednalo se o chybu SW, kdo vi jestli i oni tuhle chybu nemaji. Takze bych ho za to nejak nevinil. Stejne si tim prakticky nepomohl. Dalsi vec je, ze jemu DRS nefungovalo 500m v mistech, kde ostatnim ano, takze si to vlastne vykompenzoval... Tohle pro zmenu [b]byla[/b] rozhodne chyba FIA a vinit za to Alfonse podle me neni na miste. -
McMatej
17:20 30.05.2011 XXXTakové pravidlo existuje, je to v nějaké příloze pravidel.
Overtaking
a) During a race, a car alone on the track may use the full width of
the said track. However, as soon as it is caught up on a straight
by a car which is either temporarily or constantly faster, the driver
shall give the other vehicle the right of way by pulling over to one
side in order to allow for passing on the other side.
-
-
Petřík
12:24 30.05.2011 XXXKers ano, ale že by DRS nějak zdramatizovalo Formuli jedna? Nepřipadá mi to, navíc s tím jsou problémy. Jděte do háje FIA! Nakonec bude nejlepší to, o če mse nějakou dobu šušká. McL, Ferrari a RB si založí svou soutěž a bude vymalováno. Chytorlín Bernie i celá ta pos**** FIA si můžou diktovat HRT, lotusu apod co chcou, když se jim to líbí.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek