V dubnu se na Interlagosu staly dvě smrtelné nehody. Při závodech Stockcar zemřel pilot Gustavo Sondermann. Ten vyletěl v Curva do Cafe (rychlá levotočívá zažáčka ve stoupání na cílovou rovinku). O chvíli později přišel o život další jezdec Stockcar Series, Paolo Kunze. Kunze zemžel v Curva do Sol (výjezd ze sennových S).
Po tomto tragickém víkendu se začaly ozývat hlasy podle kterých musí dojít k přestavbě okruhu. Zajímavé přitom je, že Curva do Cafe byla činovníky v Brazílii, ale i lidmi z prostředí mezinárodního motorsportu, oceněna za svoji bezpečnost.
Jen připomeňme, že v Brazílii prožil těžkou nehodu v roce 2003 i Fernando Alonso, když tehdy v závodu vedl. Jedinou věcí, která se od té doby udála, je oddálení tribun na inkriminovaném místě dál od trati za účelem vybudování větší únikové zóny.
Chalie bývá při kontrolách všímavý...
"Byl jsem tam minulý pátek, abych se podíval, jak by se to dalo zlepšit. Ještě o tom jednáme. Nemůžu teď říci, co by se dalo podniknout, ale doufám, že tam bude vůle města s tím něco dělat. Máme nějaké dobré nápady, které jsme na schůzce navrhli. Teď jde jen o to, prodiskutovat to s inženýry a podívat se na to, co by bylo možné udělat," řekl Whiting.