Šéf týmu Stefano Domenicali hovoří o důvodech, proč jejich vůz zatím nedosáhl pódiového umístění: "Náš přístup při návrhu vozu nebyl dostatečně agresivní a měli jsme problém s korelaci dat získaných v tunelu a na dráze, což nás v úvodních několika měsících poškodilo."
Obě chyby však podle něj měly být odstraněny, Ferrari v tom pomohla také Toyota se svým aerodynamickým tunelem v Kolíně. V Turecku se to ale dle šéfa aerodynamiky Tombazise, který má nůž na krku, ještě neprojeví, což si Ferrari vyzkoušelo během aerodynamického testu ve Vairanu.
"Balík pro tento víkend byl sestaven před Velkou cenou Číny, proto jsme s ním nebyli schopni dosáhnout v uplynulých týdnech výrazných změn. Určitě budeme mít nová přední křídla a přední i zadní brzdové kanálky. Nemůžu říct, jestli to bude představovat dostatečný pokrok. Očekávám, že následky změny v přístupu uvidíme až v několika příštích závodech," uvádí Tombazis.
Ferrari se snaží v rámci povolených úprav vylepšit i své V8 motory: "Hodně se hovoří o důležitosti výfukového systému pro aerodynamický balík vozu. Kluci od motorů se vždy rádi zaměřují na vytváření maximálního možného výkonu.
Výfukový systém je ve skutečnosti jednou z mála oblastí spojených s motorem, kterou je možné volně vyvíjet. Je pravdou, že výfuky mají velký vliv na aerodynamiku vozu a proto úzce spolupracujeme s našimi kolegy na aerodynamické stránce, abychom je mohli vyvíjet způsobem, který by přispěl k lepšímu proudění vzduchu kolem vozu," říká šéf motorů a elektroniky Luca Marmorini.
"Bylo příjemné oprášit naše znalosti KERSu. Ferrari tento systém dobře zná z roku 2009, na tom jsme stavěli při jeho vylepšování pro letošní rokem, zatím se to rozhodně prokázal být krokem vpřed. Funguje celkem bez problémů, během roku na něm budeme pracovat ve snaze jej dále vylepšit," dodává Marmorini.