Piloti rakouského týmu si podle něj budou moci užívat výkonu 82 koní navíc po celý závod. "Náš KERS je v pořádku, po úpravách strávil velikonoce na testovací stolici. Potěšující je, že je mnohem, mnohem chladnější. Funguje," chlubí se Marko pro německý Bild.
Sebastian Vettel dodává: "Měli jsme s tímto systémem nějaké problémy. Pracují na tom ale velmi schopní lidé, takže si s tím před nejbližším závodem nedělám žádné starosti."
Nezbývá nic jiného, než potvrdit výsledky z testování na dráze. KERS by měl v Istanbulu poskytovat výhodu 0,4 sekundy na kolo, což během závodu činí kolem 25 sekund.
Bývalý mistr světa Niki Lauda je varoval: "Red Bull musí tuto technologii zvládnout, jinak budou jejich šance na titul hodně ohrožené. Ostatním týmům, především McLarenu, funguje vše perfektně."