"Upřímně nemohu slíbit, že se nám povede to stejné v Turecku, ale tou nejdůležitější věcí je přijít na to, jak z vozu dostat co nejvyšší rychlost. Auto je rychlé. Výkonnost v Číně byla pravá," uvádí sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug.
"Samozřejmě byl bych šťastnější, kdyby Čína byla tím prvním závodem sezóny. Neliší se moc od Malajsie, je tam spousta podobných věcí a rychlost na rovinkách dělá na obou tratích zhruba stejně.
Nyní však lépe rozumíme vozu. Ross si sednul společně s kluky a inženýry a změnili jsme náš přístup k víkendu. Například v pátek si můžete jednoduše zničit své pneumatiky při jízdě s větším množstvím paliva - ale když máte dobře vyvážené auto, pak si můžete dovolit jezdit s těžkým vozem. Dodalo nám to sebedůvěru."
Haug tvrdí, že se Mercedesu již podařilo vyřešit problémy se zadním křídlem: "Měli jsme problémy s klapkou zadního křídla, ale převážně se nám je podařilo vyřešit. Máme odlišný systém, ale je chytrý, když funguje - a nám se jej podařilo v Číně zprovoznit.
Klukům patří poděkování. Raději bych uvítal páté místo s rychlostí druhého či třetího, místo třetího místa - ačkoliv bych bral také - které by vám spadlo klína."