Red Bull
Sebastian Vettel, 1.
Není to jednoduché. Zítra to celé začíná opět od nuly, ale lidé tíhnou k zapomnění tohoto faktu. Jsem velmi vděčný týmu za naši pozici, na které se snažíme všichni držet, myslím, že jsme odvedli dnes dobrou práci. Jsme šťastní, ale zítra nás čeká nový den, tak se těším na něj. Zvládli jsme to znovu, ale stále se snažím připomínat sobě i týmu v jednom kuse, že je to tvrdé. Dnes to nebylo tak přímočaré, jak jsem plánoval. V Q2 jsem nebyl stoprocentně v pohodě, ale věřil jsem si a v Q3 jsme se o hodně zlepšili.
Musíme jít krok po kroku, zítra začíná vše od začátku. Dnes jsme odvedli dobrou práci, ale zítra máme náskok jen osmi metrů. Chceme přivést nějaké ty body. Je to dlouhý závod. Týmy jako McLaren, Ferrari a Mercedes nejsou tak spokojení, jak by chtěli být, proto velmi tvrdě pracují, takže abychom se udrželi tam, kde jsme, musíme pracovat více než oni. Jsme si toho vědomi, od poloviny sezóny roku 2009 máme velmi konkurenceschopné auto a užíváme si ježdění vepředu, ale nezapomněli jsme, jaké to je jezdit vzadu.
Mark Webber, 18.
Velmi frustrující den! Zajel jsem jedno kolo na 3. pozici a potom jsme se nechali nachytat první sadou pneumatik. Jednoduše jsme na konci dne nebyli dostatečně rychlí a zaplatili jsme za to. Mysleli jsme, že to bude stačit [jet na tvrdých pneumatikách], ale... nepochybovali jsme o druhé sadě tvrdých,... takhle to prostě chodí.
Christian Horner, sportovní ředitel
Mysleli jsme, že výkonnost bude stačit, když nasadíme Markovi tvrdé pneumatiky, nasvědčovalo tomu ráno, kdy jsme byli schopni jezdit na tvrdých. Samozřejmě, je jednoduché se na to podívat zpětně a samozřejmě, byla to chyba. Bylo to týmové rozhodnutí, protože to vypadalo, že další
sada tvrdých bude dostatečná pro pohodlné postoupení dál. Jenže pneumatiky se nedostaly na potřebnou teplotu a to jej samozřejmě oslabilo. Měl tento víkend smůlu, ale jsem si jistý, že zajede dobrý závod.
McLaren
Jenson Button, 2.
Po Q2 jsme si mysleli, že máme to získání pole position, ale když se podíváme na Sebastianovo finálové kolo, druhé místo je realisticky všechno, co jsme mohli zvládnout. I přesto je skvělé, že máme dvě auta v top trojce, opravdu jsme z našeho balíčku dnes vymačkali všechno. Přes noc jsme auto trochu zlepšili, myslím, že jsou stále místa, kde potřebujeme přidat na boj s Red Bullem, ale chtěl bych říct: "Moc vám, klukům z garáže a všem vzadu v továrně, děkuji." Pracovali opravdu velmi tvrdě a dali nám auto, na kterém se dá stavět v následujících několika závodech.
Toto je má nejlepší pozice v této sezóně, auto bylo velmi konzistentní po celé odpoledne a já z něj dostal všechno. Myslím si, že zítra naše rychlost bude o něco blíž Red Bullu než v dnešní kvalifikaci. Můžeme zajet s takovou pozicí dobrý závod.
Lewis Hamilton, 3.
V pátek večer se nám podařilo velmi pozitivní nastavení, a dnes jsem s autem o mnoho spokojenější. V kvalifikaci byl Jenson i já velmi blízko a oba jsme tady. Jenson odvedl báječnou práci, když se dostal přese mě, ale já obětoval trochu vlastní rychlosti, abych měl dobrý set pneumatik do závodu. Rozhodli jsme se pouze pro jediný pokus v Q3. Samozřejmě to byl kompromis, to znamená, že budu mít zítra pro jeden stint čerstvé pneumatiky. Minulý víkend v Malajsii jsme viděli, jak je to důležité.
Dnešní strategie by mi měla zvýšit šance v závodě. Je vždy dobré mít čerstvé pneumatiky v záloze a já se chtěl ujistit, že měkké všechno pokryjí. Je pozitivní, že budu moci zítra v závěru použít měkkou sadu a prodlouží to jejich trvanlivost.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jeli jsme extrémně dobře, disciplinovaně, všechny části kvalifikace. Po zmařené možnosti dostat maximum z auta v pátek, jsme udělali značné množství zlepšení v pátek večer a rychle nastavili uspokojivou rychlost do dnešního ranního tréninku. Byli jsme schopni udržet výkonnost přes celou kvalifikaci; druhá a třetí pozice na startu je skvělá odměna za naši investici. Jensonovo kolo na začátku Q3 bylo fantastické a plně si zaslouží svou druhou pozici na startu. Lewis jel s rozmyslem a inteligentně, zachovajíc si pneumatiky na zítra a je na to extrémně připraven.
Mercedes
Nico Rosberg, 4.
Jsem s dnešním výkonem spokojený, byl to pro nás dobrý den. Je jasné, že jsme tento víkend auto zlepšili. Mám radost za všechny lidi v továrně, kteří si dnes užili pohled na nás. Stále nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale zlepšili jsme se, jsem blíž k některým klukům před námi. Také jsme tvrdě zapracovali na rychlosti, takže je tu dobrá šance pro zítřejší závod.
Michael Schumacher, 14.
Je to pro mě škoda, jednoznačně jsme teď ukázali, že tým se tento víkend o hodně zlepšil. Nico to předvedl velmi silně, když se dostal na čtvrté místo, které je naším realistickým terčem. Nebyl jsem v Q2 schopen dát dohromady dobré kolo a při brždění do 14. zatáčky jsme zjistili, že mé
zadní křídlo nefunguje správně. Přirozeně doufám v zítřejší dobrý start a v dobrou závodní rychlost, abych mohl získat nějaké pozice.
Ross Brawn, technický ředitel
Auto se tento víkend chová o mnoho lépe a oba jezdci byli v dobré pozici v průběhu dnešní kvalifikace. Pro Michaela je škoda, že mu to moc dobře nevyšlo s červenými vlajkami a potom mu selhal systém zadního křídla na konci jeho klíčového kola, což ho stálo drahocenný čas. Nico dnes
odpoledne odvedl výbornou práci, nejdřív se za těžkých podmínek dostal do Q3, a potom zajel skvělé kolo na pneumatikách, které použil už před červenými vlajkami. Jsem potěšen, že jsme se propracovali do této situaci a udělali povzbudivý pokrok. Stále to máme dopředu daleko, ale je teprve začátek.
Ferrari
Fernando Alonso, 5.
Od dnešní kvalifikace jsem nečekal víc. Páté a šesté místo představují naše současné maximum. Z předešlých závodů jsme věděli o Red Bullu a McLarenu, ale tady se předvedl i Mercedes, takže situace je nyní mnohem těžší. Snažíme se zlepšit naše výkony, jsou to skvělé týmy a víme jak na to reagovat. Včera jsme se snažili nasadit některé nové prvky, ale je ještě příliš brzy na jejich nasazení v závodě. Doufáme, ve výrazný krok kupředu již v Turecku.
Chtěl bych ohodnotit tým 10 body z 10 možných, za to jak se jim podařilo zvládnout kvalifikace v těchto třech prvních závodech je vždy hodně obtížné najit ten správný kompromis mezi potřebou riskovat a opatrností, už jsme viděli chyby, které museli někteří z nás draze zaplatit v těchto třech závodech. Myslím si, že pódium je stále v našich možnostech. Letos je více proměnných faktorů, jako jsou pneumatiky, pohyblivé zadní křídlo, to vše může výrazně promluvit do průběhu závodu, tak jak jsme mohli vidět během prvních dvou závodů. Zítra by mohlo být trochu tepleji než je tu dnes, tak uvidíme, jestli se něco změní, i když s tím nemůžeme počítat. Strategie budou hodně důležité při rozhodování konečného pořadí.
Felipe Massa, 6.
Dnes to bylo o trochu lepší než v Malajsii. To, že jsme stále za Vettelovým výkonem mě tak nepřekvapuje, pro Webbera to určitě bude těžší. McLareny jsou rychlejší než my a také se zlepšil Mercedes, určitě s ním musíme v závodě počítat. Ve druhé části kvalifikace, hned po stáhnutí červených vlajek jsem vyjel okamžitě na trať, abych si zajistil volnou dráhu. Byl přede mnou pouze Pérez, ale předjel jsem ho vnějškem hned v úvodu, což mi zajistilo volnou trať a mohl jsem si tak zlepšit svůj čas.
Opravdu doufám, že se bude opakovat situace z Malajsie, kdy jsme výkonem v závodě předčili ten z kvalifikace, pokud se to potvrdí i tady, můžeme doufat v pódiové umístění. V porovnání se včerejškem se trať hodně zlepšila, je lepší přilnavost a vůz se méně smýká, můžeme tak ušetřit pneumatiky a stanovit tak ideální strategii pro zítřejší závod.
Stefano Domenicali, šéf týmu.
Především bych chtěl jménem celého týmu vyjádřit naši radost z pozitivního vývoje zdravotního stavu Paola Santarsiera, našeho mechanika, jemuž prasklo aneurysma v hlavě a byl kvůli tomu okamžitě operován v šanghajské nemocnici Rui Jin. Chtěl bych poděkovat celému lékařskému týmu, který zareagoval tak rychle a účelně. Příhody jako je tato přispívají k uvědomění si, že skutečnou prioritou je život, a ukazují všechno ostatní v této perspektivě.
Jsme tu, abychom závodili a snažili se být nejlepším v tomto sportu, ale to teď nejsme. Vidíme tu rozdíly podobné těm v prvních dvou závodech, nemohli jsme ani čekat nic jiného, protože naše auto zůstalo prakticky stejné. Samozřejmě s tím nemůžeme být spokojení, ale musíme se snažit odstup snížit a udělat maximum v tomto těžkém období. V Austrálii a Malajsii jsme viděli, že naše závodní tempo není v porovnání s ostatními špatné, kromě lídra šampionátu, takže uvidíme, jak to bude vypadat tady.
Toro Rosso
Jaime Alguersuari, 7.
Je třeba pogratulovat týmu za dobrou práci, kterou odvedl a především za strategii, kterou zvolil během dnešní kvalifikace. Jak pro Sébastiena, tak pro mě je opravdovým úspěchem dostat se do třetí části kvalifikace, stejně jako pro celý tým, nebylo to vůbec snadné. Abych byl upřímný, vůbec jsem to nečekal, vzhledem k rychlosti některých našich soupeřů a vyvěšení červené vlajky v závěru Q2, ale asi nám to pomohlo.
Myslím si, že bychom zítra mohli vybojovat řádnou dávku bodů, vidím to optimisticky, už proto, že jsem si pro dnešek vybral nastavení vozu, které se lépe hodí pro zítřejší závod, než k zajetí rychlého kola v kvalifikaci. Je pravda, že na podobnou situaci nejme moc zvyklí. Uvidíme, jak na tom budou naše pneumatiky, ty budou klíčovým faktorem.
Sébastien Buemi, 9.
Jsem velmi šťastný za výsledek celého týmu, se dvěma vozy v první desítce. Co se mě týče, jsem trochu zklamaný, pro půl desetiny jsem ztratil sedmé místo, přesto tým může být velmi spokojený s tímto výkonem a s výsledkem. S ohledem na okolnosti, vím, že tým pracoval hodně tvrdě jak tady na trati tak v továrně, abychom měli to nejlepší, co jsme schopni poskytnout, díky tomu jsem dnes mnohem konkurenceschopnější. Doufám, že zítra přineseme nějaké ty body. Bude to pro nás důležitý závod, vzhledem k našemu postaveni na startu. První věcí bude dostat se do cíle, pokud se nám to podaří tak věřím, že to bude dobrý závod.
Giorgio Ascanelli, technický ředitel
Závodění je zábavný sport, zvláště pokud během víkendu v trénincích nepodáváte tak vyvážené výkony jako v předešlých dvou závodech a pak se umístíte na sedmém a devátém místě v kvalifikaci. Rozdíly jsou však minimální a všeobecně nejsme o nic rychlejší, než Force India nebo Williams. V první části kvalifikace to bylo myslím jedenáct vozu natěsnaných ve dvou desetinách, takže to musíme brát jako ukazatel. Naše vozy jsou teď spolehlivější.
I přes tu smůlu jakou měl Vitalij, nemůžu říci, že je mi ho líto, protože tímto nám dal možnost dostat se více dopředu. Zda se můžeme udržet vpředu i během zítřejšího závodu? To je jiný příběh. Předpověď počasí je stabilní, ale zda přijde déšť nebo nějaká jiná nepředvídatelná situace, každopádně start z předních pozic je výhodou. Ano chtěl bych získat body a startovat ze sedmého a devátého místa je lepší než ze 17. a 19., ale jak jsem již řekl, střed pole je hodně vyrovnaný a během zítřejších 56 kol se může přihodit cokoliv.
Force India
Paul di Resta, 8.
Nemohl Jsem si přát nic lepšího, je skvělé, dostat se do Q3. Po absenci celého včerejšího druhého tréninku jsme věděli, že to dnes ráno bude těžké, ale trochu jsme se tu zlepšili a celkově jsme dnes posílili výkon. Naštěstí jsem zajel nejrychlejší kolo během druhého výjezdu v Q1, když jsem trochu bojovat s vyvážením. Vypadá to, že nebudeme mít špatný závod, takže držme palce, ať znovu přivezeme body, jako tomu bylo v předchozích dvou závodech.
Adrian Sutil, 17.
Byla to dobrá kvalifikace, těším se na zítřek. Tento víkend byl dosud pro nás o mnoho lepší než ten předchozí, nemáme žádné problémy, což pro nás vypadá dobře. Bylo o trochu náročné na konci Q2, kdy došlo na červené vlajky, a já promarnil finálové rychlé kolo, ale celkově jsem velmi spokojený, že je výkon auta stále zlepšuje.
Dominic Harlow, ředitel traťových inženýrů
Chladnější den a jiné atmosférické podmínky se jasně projevily na dnešních časech oproti pátečním. Náš program třetího tréninku byl normální bez nějakých problémů a přidali jsme pár dalších kol pro Paula, aby vyvážil své auto. Dosáhli jsme svého prvního postupu do Q3 v tomto roce na osmé pozici, takže gratuluji Paulovi, který dnes navíc slaví narozeniny.
Myslím, že si to všichni zasloužíme, rychlost auta se nadále zlepšuje, jak můžeme vidět. Adrian nám to také dokázal svým 11. místem, jen tak tak minul Q3. Kvůli červené vlajce, a tomu, že byl vážen dříve v té sekci, nebyl schopen zkompletovat celý druhý výjezd. Nicméně se těšíme na závod a samozřejmě doufáme v body.
Renault
Vitalij Petrov, 10.
Jsem velmi zklamaný z toho co se stalo poté, co jsem dokončil velmi rychlé kolo, které mi zajistilo čtvrtou příčku ve druhé části kvalifikace. Vůz najednou ztratil výkon, takže jsem zastavil na kraji tratě. Dráha byla stále rychlejší a moje časy se také neustále zlepšovaly. Konec mé kvalifikace zapříčinil výpadek proudu, nemohl jsem se proto s vozem hnout mimo trať. Pozitivní je to, že vůz je rychlý, a tak doufám, že z desátého místa zajedu nějaký slušný výsledek.
Nick Heidfeld, 16.
Je pro mě poměrně frustrující startovat z 16. místa, nemyslím si, že by to byl skutečný odraz naší výkonnosti. Byl jsem připraven na měkkých pneumatikách k zajetí rychlého kola, ale červená vlajka mi to překazila. V těch posledních minutách je potřeba byt v té frontě na konci boxové uličky, abych vešel do časového limitu. Podařilo se mi to na poslední okamžik, ale byl tam až příliš velký provoz na to abych se dokázal zlepšit. Jak jsem již zmínil, naše závodní tempo je mnohem lepší, než startovní pozice, přesto z 16. místa to nebude snadné. Myslím, že je tady trať, na které se dá předjíždět, takže doufám, že se mi podaří dobře odstartovat, tak jako v předchozích dvou závodech a získám nějaké ty body.
Sauber
Sergio Pérez, 12.
Obecně jsme udělali nějaké změny na voze, a tak jsem se cítil v autě mnohem pohodlněji. Tohle ukazuje naše zlepšení od pátku po dnešek, ale i v porovnání s Malajsií. V Q1 to pro mě bylo dobré a v Q2 odvedl tým dobrou práci, když mě dostal na začátek řady po červených vlajkách, ale museli jsme čekat a mezitím teplota mých pneumatik klesla. Je to škody, protože si myslím, že změny, které jsme udělali pro závěrečné kolo, by se vyplatily.
Kamuj Kobajaši, 13.
Je to škoda, nedostat se do závěrečné části kvalifikace, poprvé v této sezóně. V Q1 to pro mě bylo těžké, protože jsem se dostal do provozu a byl jsem posledním vozem, který postoupil do Q2. Dále jsem měl v druhé části problém s první sadou měkkých pneumatik. Prostě jsem nemohl získat dobrou přilnavost a musíme zjistit, proč tomu tak bylo.
Ve druhém pokusu jsem nemohl dostat maximum z dalšího setu, protože jsme museli po červené vlajce stát v řadě v pit lane a teplota klesla. Samozřejmě tomu přispěl i provoz na trati, neměl jsem nejlepší šanci zajet rychlý čas. Nicméně doufám, že stále máme šanci na získání bodů, celkový výkon máme dobrý.
James Key, technický ředitel
Obecně, šel třetí trénink dobře. Změna nastavení přes noc nám pomohla, auto se zlepšilo a oba jezdci byli šťastnější. Nicméně, kvalifikace byla na události bohatá. Q1 byla fajn, ale neuvěřitelně těsná. Sergiovo kolo bylo ok, jel na dva pokusy, první na tvrdých a druhý na měkkých pneumatikách, zatímco Kamuj vyjel jen jednou. Byly tam snad nějaké dvě desetiny mezi osmým a sedmnáctým místem a kolo Kamuje bylo absolutně v pořádku, otočilo se to potom ale v těsný závěr, kdy se dostal do Q2.
Cítili jsme, že máme rychlost na to, abychom se probojovali do Q3, ale v Q2 nastalo drama, když Vitalij Petrov zastavil. První kola nešla obzvlášť dobře, takže jsme museli vyjet i po červených vlajkách. To bylo velmi těsné kvůli provozu a bylo těžké dostat pneumatiky do správného stavu v těchto podmínkách. Z pozice, na které jsme, si myslím, že můžeme získat body, startovní rošt je mírně vzhůru nohama, takže uvidíme zajímavý závod.
Williams
Rubens Barrichello, 15.
Tento víkend je pro mě experimentální. Zkoušeli jsme v tréninku novou verzi výfuku a ještě jsme jí plně neporozuměli, takže jsme do nastavení šli s původním nastavením. S první částí jsem byl spokojený, ale pak přišla rušná chvilka! Sutil se mě po restartu v nájezdu do první zatáčky snažil předjet, což zničilo časy nám oběma. Od Malajsie jsme se ale posunuli, takže se těším na body.
Pastor Maldonado, 17.
Jsem trochu zklamaný z té červené vlajky, protože jsem měl rozjeté kolo, když ji vyvěsili. Mohli jsme dnes bojovat o místo v první desítce, takže to vypadá, že jsme auto trochu vylepšili. Musíme pokračovat v práci a soustředit se na zítřek. Těším se na body.
Sam Michael, technický ředitel
Přestože se to dnes na našich výsledcích neprojevilo, kvalifikační výkon FW33 se zlepšil. Po testování nového výfukového systému v tréninku jsme se rozhodli, že ho potřebujeme ještě lépe pochopit, než ho použijeme v závodě. Proto jsme na Rubensův vůz vrátili starý systém. Náš zítřejší cíl je spolehlivost a dostat se k bojům o body.
Lotus
Heikki Kovalainen, 19.
Z mého pohledu mohu být velmi spokojený. Vše jsem si nechal až na poslední chvilku, vše jsem vsadil na jedno kolo, čímž jsem sám sebe dostal tak trochu pod tlak, ale vše se podařilo a dokázal jsem zajet čas po 1:38. Věděli jsme, že nás čeká obtížná část kvalifikace a to vzhledem k nižším teplotám trati, což má velký vliv na náš vůz. Při poklesu teplot nám dá hodně práce dostat je na provozní teplotu což je v kvalifikaci docela složité, ale doufám, že v závodě budeme ještě silnější.
Jarno Trulli, 20.
Co se týče jízdy, jsem dneska velmi spokojený, dal jsem do toho vše, to jsem potvrdil i týmu v radiokomunikaci, když jsem jim sdělil, že jsem z vozu dnes dostal maximum. Stále jsme hledali správné vyvážení, kousek po kousku jsme se posunovali dopředu, takže si myslím, že jsme odvedli dobrou práci v rámci celého týmu a po dobrém víkendu, z hlediska spolehlivosti, bychom mohli mít i dobrý závod.
Mike Gascoyne, technický ředitel
Bezproblémový den, přesto je to zklamání z hlediska výkonu. V chladnějších podmínkách jsme spíše bojovali s pneumatikami, než jakému bylo minulý týden a včera. Přesto je vidět, že i v těchto podmínkách je náš závodní výkon mnohem lepší a jsme podstatně konkurenceschopnější, takže si myslím, že bychom zítra mohli bojovat někde ve středu pole.
Virgin
Jerome D'Ambrosio, 21.
Jsem velmi šťastný. To, co jsem si ze včerejška odnesl, bylo pokračování ve zlepšení, ale i přesto se mám co učit. Jdu správným směrem. To je pro mě ta nejdůležitější věc. Jsme stále na začátku a musím toho udělat hodně, ale způsob, jakým pracuju; a jak pracuje každý v týmu; je dobrá a výsledky ukazují, že jdeme dobrým směrem. Byla to dobrá sobota.
Timo Glock, 22.
Celkově to je dnes lepší než včera, protože jsme přinejmenším dokázali dokončit náš program, ale nebyli jsme schopni dosáhnout nejlepšího výsledku v kvalifikaci, což je znepokojivé. Měl jsem nějaké problémy se zahříváním v první jízdě a pneumatiky mi moc nefungovaly v druhém pokusu,
takže musím promyslet změny, které jsme udělali mezi tréninky, a nebyly pro kvalifikaci dobré. Domnívám se, že jsme byli trochu moc konzervativní, ale kdo ví? Tohle by nám mělo pomoci do závodu. Musíme se podívat na data a uvidíme, co nám řeknou, potom se podíváme na strategii a zítra je naším cílem vidět šachovnicovou vlajku.
John Booth, šéf týmu.
Dobře jsme se vzpamatovali z náročného startu víkendu a jsme blízko výsledkům, které očekáváme. Timo bojoval s pneumatikami a měl hodně co dělat. Doufáme, že nastavení bude sedět lépe zítřejším závodním podmínkám. Jerome odvedl mimořádnou práci a všechno mu šlo dobře. Po náročném třetím tréninku přivezl vše zpátky tak, jak jsme s tím počítali a každým závodem se posouvá více nahoru. Takže celkově tu máme pár pozitiv, které nám dávají sílu do závodu, kam těšíme, snad podpoříme naši spolehlivost a dovezeme obě auta domů.
HRT
Vitantonio Liuzzi, 23.
Dnešek byl v pořádku. Mohli jsme z druhé sady pneumatik dostat ještě více, ale překvapila nás na ní podivná nedotáčivost. Stáhli jsme Virgin, což je naším cílem. Vzhledem k tomu, že jsme nevyužili všechny vývojové novinky, to byla dobrá kvalifikace. Nyní musíme před Tureckem pořádně zabrat. Jsem si jistý, že to s Virginem bude lepší závod než v Malajsii.
Prokazujeme, že jak na měkčích, tak i na tvrdších pneumatikách jsme konkurenceschopní, pravidlo 107 % by tedy už pro nás nemělo představovat problém. Musíme se soustředit na vývoj vozu a zkusit dojet do cíle před našimi soupeři.
Narain Karthikeyan, 24.
Den začal zdárně třetím tréninkem, v němž auto jelo opravdu dobře. Myslím, že jsem mohl jet ještě rychleji a dosáhnout lepší čas. Máme lepší balík a kvalifikace by pro nás již nikdy neměla být problémem, našim cílem je přiblížit se Virginu. Rozhodně potřebuji ujet několik kol, mým cílem je dojet do cíle.
Colin Kolles, šéf týmu
Celkově to dnes byl dobrý den. Ráno jsme ujeli spoustu kilometrů. V kvalifikaci jsme si mohli vést ještě lépe, nebyli jsme však schopni poskládat dohromady naše nejrychlejší sektory, což by znamenalo, že by byl Tonio o tři desetiny rychlejší. Dostal by se s časem na 1:39 min, blíže Virginům a Lotusům.
Neměli jsme žádné technické problémy, dnes jsme tedy učinil další krok vpřed. Zítra budeme pokračovat dle normálního plánu. V Turecku budeme mít novinky, které nás, jak doufáme, dostanou před naše nejbližší soupeře.