FIA již dávněji posvětila zavedení čtyřválcových turbomotorů od roku 2013, Bernie Ecclestone a Ferrari však stále bojují proti jejich zavedení - raději by ještě zůstali u současných V8. V Sepangu se o tom živě diskutovalo, Sauber, který agregáty odebírá z Maranella, se ale zatím nepřiklání na žádnou stranu.
"Jakožto zákaznický tým máme velmi málo informací pro to, abychom se mohli přiklonit na jednu či druhou stranu. Ale čas se krátí," vysvětluje Kaltenbornová pro Autosport. "Na jedné straně podporujeme inovativní technologie, zároveň ale musí být dostupné. Musí to být vyvážené."
Výkonná ředitelka Sauberu - Moniša Kaltenbornová
Jak jsme psali včera (více zde), v rámci FOTA se jednalo také o nové Concordské smlouvě, která vyprší v roce 2012, a dalším snižování nákladů.
Kaltenbornová je i v této druhé záležitosti zdrženlivá: "Nesmíme zapomenout, že je to poprvé v historii Formule 1, kdy se snažíme omezit náklady. Pro nás jakožto tým ze středu pole je důležité zajistit udržení týmu a zachovat přitažlivost a kouzlo Formule 1."