Před Velkou cenou Austrálie se na Pirelli snášela kritika kvůli vysoké degradace jejich pneumatik v předsezónních testech. Obavy ohledně pěti zastávek a chaosu se nepotvrdily - Sergio Pérez zvládl ujet celý závod pouze s jedinou zastávkou.
Pirelli proto vyvíjí trvanlivější směsi, podle sportovního ředitele by však nemusely být dostatečně agresivní: "Jednou z našich starostí je to, že nové sady pneumatik, na kterých pracujeme, by mohly být až příliš konzervativní. V Austrálii to sice byla zábava sledovat Péreze a jeho jedinou zastávku, když to však promyslíte, zjistíte, že lide, kteří jeli na dvě zastávky, nyní pracují na tom, jak to zvládnout pouze s jedinou."
"Pak najednou bude F1 zpět u jedné zastávky na závod. Lidé v F1 jsou tak dobří ve vývoji a maximalizaci výkonnosti, že si na to musím dát pozor, jinak se vrátíme zpět k jediným zastávkám. Přes všechen ten humbuk kolem pěti zastávek, jako tomu bylo v Melbourne, jsem si jistý, že kdybychom se tam vrátili, většina z nich by to zkusila pouze na jednu zastávku," dodává Paul Hembery.