Zdá se, že nové auto stihl rakouský tým postavit v horečném tempu. Minulý rok vynechal úvodní předsezónní testy, letos již ty první ve Valencii stihl a svou novou zbraň prezentoval veřejnosti 1. února v boxové uličce podél testovací dráhy.
"Tenhle byl vyroben v nejkratším čase, za jakým jsme kdy vyrobili závodní auto," uvedl Horner pro Telegraph v odkazu na RB7, který stihli postavit za 10 týdnů. "Ještě týden před představením byl jen sbírkou dílů, některé z nich se nacházely stále jen v ledničce."
V ledničce? "Tam totiž uchováváme role karbonových vláken," vysvětluje šéf Red Bullu. Pryskyřice totiž tvrdne, když je vystavována vyšším teplotám - a k těm v tomto případě patří i ty běžné pokojové. Proto se ostatně materiál po zapečení při vysokých teplotách v autoklávech stává neuvěřitelně tvrdým.
Red Bull RB7 však zdaleka nepůsobí jako nějaké narychlo splácané dílo. V testech zatím prokazuje nejlepší formu a mnozí odborníci jej považují za absolutně nejrychlejší z letošních vozů. A to Mark Webber přes Twitter vtipkoval, že zatím jezdili s 300 kg benzínu v nádrži.