Prohlášení týmů po kvalifikaci v Abú Zabí

F1NEWS.CZ, 13. listopadu 2010, 15:40 Google+

Jak viděli piloti a významní představitelé týmů dnešní kvalifikaci na Velkou cenu Abú Zabí?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vettel, Sebastian

Vettel, Sebastian | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 1.
Budu velmi šťastný - podle toho, kdo vyhraje. Nezáleží to na mě, já mohu pouze odvést co nejlepší výkon a pak čekat, s čím přijdou ostatní. My boj o titul nevedeme, takže tlak je asi větší na Fernanda a Marka.Vypadá to tu dost těsné, těsnější než jinde, Ferrari je silné a McLaren velmi silný. Po závodě jsou kolem trati obrazovky, potom přijde čas se podívat, kde dojeli ostatní a zjistit, jestli je co slavit.

Deset pole positions v jedné sezóně není špatný výsledek, takže cokoli se teď stane, bude už jen bonus. Moje sezóna byla jako na houpačce, měl jsem být v dobré pozici a nejsem. Bylo to těžké, obtížné podmínky, protože teploty klesají a včera pozdě večer jsme nevypadali nejlépe. Ale dnes jsme učinili dobrý krok. Udělali jsme to nejlepší, co šlo - jsme přede všemi.

Možná by bylo lepší jet dva stinty, ale pokud za to někdo nese vinu, jsem to já. Myslel jsem si, že by to mohlo být na měkčí směsi těžké, pokud by se to na tvrdších nepovedlo. Překvapilo mě, jak se trať zaplnila, ale vyjeli jsme poslední a já to dokázal.

Mark Webber, 5.
Nejsem samozřejmě spokojený, být pátým na roštu není moc dobré. Je to samozřejmě zklamáním, zítra však stále zbývá ujít ještě dlouhý kus cesty. Tlustá dáma [fat lady, přezdívka jeho vozu – pozn. red.] ještě nešla ke dnu. Rád bych býval skončil o něco lépe, nedokázal jsem najít potřebnou rychlost.

Nakonec tam musíme samozřejmě skončit. V závodě se může přihodit spousta věcí. Svou výkonností jsem tomu dnes moc nepomohl, ale už jsme viděli závody, kdy se věci změnili, takže..  šampionát se nerozhodl dnes, akorát by bylo příjemnější být o něco více vpředu. Vždy byste si mohli věřit více, ale nakonec zůstáváme ve hře a to je to hlavní.

Christian Horner, šéf týmu
Byla to vzrušující poslední část, Sebastian své druhé měřené kolo excelentně a získal první místo. Vždy je to náročné zvolit, kolik kol odjet v poslední části a oba piloti se rozhodli, že chtějí odjet více než dvě. Bylo to konečné rozhodnutí Sebastiana a Marka odjet tři, respektive čtyři kola. Mark dnes žel skončil na páté příčce, takže bude potřebovat dobrý start a dobrý závod. Dneska se rozhodlo o roštu, na němž se to bude před posledním závodem roku jiskřit.

 

MCLAREN

Lewis Hamilton, 2.
Měli jsme mnohem lepší začátek víkendu. Kluci odvedli skvělou práci, konečně upravili přední křídlo, aby fungovalo natolik, že ho můžeme použít. Máme dobrou rychlost na rovinkách a zbytek vozu má také pár příjemných vylepšení. Byli jsme tu mnohem soupeřivější, měli jsme skvělý pocit - není co ztratit, můžeme jen získat. Jsem šťastný, že jsem na téhle pozici, takhle vysoko jsem se nekvalifikoval už nějakou dobu, takže je to dobré.

Jsme klidní a spokojení, od Jensona to byla také skvělá práce. Je to dobrý krok k možnému zisku více bodů, než se to povede Ferrari v zítřejším závodě. Nemůžu si stěžovat. V letech 2007 a 2008 to byl velký tlak, ale tenhle víkend je to obrovský rozdíl. Užívám si to a těším se na zítřek.

Jenson Button, 4.
Druhé místo v poháru konstruktérů je pro tým důležité, přestože ho nemůžeme vyhrát, takže to je zítřejší cíl. Pro Lewise je velmi těžké získat titul, pokud všichni tři ostatní prakticky nevypadnou ze závodu, takže se budu snažit získat co nejvíc bodů budu moct a těším se na to.

[Lewis] potřebuje 24 bodů, a i když dojedu před Alonsem, Lewisovi to moc nepomůže - pokud nebudu devátý. Jsme mezi uchazeči o titul, což může znamenat, že jim stojíme v cestě, ale nebudeme se držet zpátky, budeme se snažit získat maximum bodů. Zatím pořád nevím [na koho bych si vsadil], závod ještě nezačal. Pokud se dojede takhle, Alonso vyhraje titul. Ale po první zatáčce může být všechno jinak, takže zatím stále není žádný favorit.

Auto bylo mnohem lepší než včera - včera to nešlo. Bojoval jsem s nižším přítlakem vozu. Dnes jsme nastavili stejnou úroveň přítlaku jako má Lewis a vypadá to dobře, jsem moc spokojený. Třetí část kvalifikace byla dobrá, druhá poměrně také. V první části jsem měl problém se silnou vibrací brzd. V průběhu kvalifikace se to zlepšilo, ale vibrace tam pořád jsou, což mi nepomůže při potížích s blokováním předních kol. S autem jsem spokojený, jen je škoda, že jsem v posledním sektoru posledního kola vyjel v z trati.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Lewis i Jenson v dnešní kvalifikaci jeli úžasně a díky tomu se zítra postaví na druhé a čtvrté místo na roštu. Lewis vlastně přišel o pole position o pouhé tři tisíciny sekundy - vždycky jste z tak těsné ztráty na čelo trochu zklamaní. Jeho zítřejší cíl ale bude jednoznačný - získat 25 bodů. Má pro to dobrou pozici - a jako vždycky za tím půjde tak tvrdě, jak umí. Bude mít konkurenceschopné auto a podle nás bude ve slušné šanci získat vítězství, které potřebujeme.

Jenson má také dobrou pozici pro vysoké umístění a upevnění druhého místa Vodafone McLaren Mercedesu v poháru konstruktérů. Domnívám se, že zítřek má všechny důležité ingredience pro to, aby se stal jedním z nejnapínavějších dní v historii formule jedna. Jsem si jistý, že diváci na tribunách a u televizí budou posedávat  na krajích svých židlí během dramatické sportovní události.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 3.
Myslím, že jsme víceméně ve stejné situaci, jako před prvním tréninkem předevčírem. Známe situaci, známe čtyři uchazeče o titul. Všechno záleží na zítřejším závodě, stát se může všechno a v posledních několika závodech jsme viděli, že věci se mění - v Koreji byly Red Bully velmi silné a ztratily závod kvůli mechanickým problémům, v Brazílii jsme viděli problémy při zastávkách. V závodě se může stát cokoli, musíme odjet 55 kol bez problémů. Bude to těžký, dlouhý závod, ale jsme v dobré pozici.

Evidentně to byla pro každého těžká kvalifikace, pozice se v průběhu druhé a třetí části měnily, nemohli jste vědět, na čem jste, dokud neskončila závěrečná část. První pokus nebyl moc dobrý, v prvním sektoru jsem měl provoz, takže jsem věděl, že s druhou sadou mám ještě nějaký nevyužitý potenciál. Šel jsem až na limit a třetí místo je skvělé.

Felipe Massa, 6.
V první řádě byl Hamilton úplně na špatné straně trati a nenechal mě projet. Pak se snažil protlačit svůj vůz mimo zatáčku. Já jsem byl v normální stopě. Pokud řekl, že jsem se ho snažil v kvalifikaci vyřadit, je úplně šílený.

Nebylo to v úvodním kole skvělé, abych řekl pravdu. Pak jsem měl problém s přípravou mého kola, nemohl jsem odjet to kolo tak, jak jsem očekával. Byla to tam velká loterie v kole, kdy jsem vyjížděl z boxů, kdy jsem se snažil připravit pneumatiky. Nemohl jsem se připravit na zahájení kola. Určitě se čekalo, že to bude podstatně lepší. Zítra se budu snažit předjet tolik aut, kolik to jen půjde.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Můžeme být hrdí na tento výsledek, především s ohledem na šampionát jezdců. Fernando odjel úžasné kolo při své poslední jízdě, zatímco Felipe bohužel měl při svém výjezdu z boxů takový provoz, že při startu posledního měřeného kola nebyl v nejlepší formě. Rozhodl se ho dokonce přerušit a zajet dřív do boxů. Zítra můžeme čekat velmi dlouhý a obtížný závod. Klíčové parametry budou stejné jako vždycky - spolehlivost, start, strategie, týmová práce a jezdecké schopnosti za volantem. Víc než kdy dřív ale zítra odpoledne bude důležité zachovat si chladnou hlavu.

Musíme zůstat koncentrovaní na svou práci: pokud dokážeme dát dohromady další perfektní den, budeme mít příležitost získat cíl, ke kterému se upínáme.

trio

WILLIAMS

Rubens Barrichello, 7.
Byla to skvělá kvalifikace, obzvlášť když vezmeme v úvahu, kde jsme byli včera. V pátek jsme se trochu trápili, ale podařilo se nám po všech stránkách vůz vylepšit a já jsem zkrátka potěšen dnešním výsledkem.Sedmé místo je lepší, než jsem čekal, a doufám, že jej zítra dokážu udržet. Zítra je samozřejmě další den, ale mí inženýři i já jsme společně v ráži, takže jsem velmi pozitivně naladěný.

Nico Hülkenberg, 15.
Začal bych tím, že jsme s Rubensem byli docela vyrovnaní, já jsem však skončil na 15. místě, zatímco Rubens se prosadil mezi nejlepších deset.

V první části bylo vše v pořádku, tvrdší směs fungovala dobře. Pak jsme pro Q2 vybrali měkčí a vše se změnilo. Mé auto se najednou začalo chovat velmi neočekávaně, přišel jsem o vyvážení I přilnavost a vůz se zkrátka smýkal po celé trati. Bylo to velmi divné, večer se na to zaměříme.
S dobrým startem bychom mohli nějaká míst získat a nakonec zítra skončit s lepším výsledkem.

Patrick Head, ředitel vývoje
Ze strany Rubense to byla skvělá kvalifikace. Společně se svým inženýrem dostali z vozu odpoledne to nejlepší a v závodě se pokusíme podat dobrý výkon.

Nico předvedl potenciál potřebný na postup do poslední části kvalifikace, něco však způsobilo nedotáčivost v pomalých zatáčkách na poslední [super-měkké] sadě jeho pneumatik. Oba piloti mohou zítra odjet dobrý závod. Naším cílem je udržet si svou pozici v šampionátu konstruktérů.

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 8.
Žel dnes jsem v poslední části neodjel své nejlepší kolo, nepodařilo se mi poskládat dohromady sektory. Byla to škoda, protože jsem mohl skočit o jednu či dvě pozice výše. Na druhou stranu mi to dává místo pro zlepšení se zítra, což bude mým cílem pro závod. Prožíváme docela jednoduchý víkend v tomto fantastickém místě. Opravdu si užívám jízdu zde, atmosféra je skvělá a řízení na sklonku dne při začátku noci je velmi zvláštní. Je to velká podívaná a já doufám, že zítřejší závod k tomu jen přidá.

Nico Rosberg, 9.
Rychlost tam dnes byla, žel naneštěstí pouze na tvrdých pneumatikách, takže to je zklamáním, začínat z devátého místa na roštu. Kvůli naší závodní strategie jsem musel v poslední části kvalifikace jet na super-měkké směsi a celou dobu jsem se s nimi v kvalifikaci zkrátka trápil.

Ross Brawn
Udělali jsme dobrý pokrok, když jsme dnes postoupili do Q3., auto vypadalo dost dobře během kvalifikace. Byli jsme však mnohem lepší na tvrdší směsi pneumatik – jak Nico, tak i Michael se na měkčí sadě v Q3 trápili. To nám dává důvod k optimismu vzhledem k zítřejšímu závodu, v němž bychom měli mít správnou strategii. Celkově jsme v docela dobré pozici.

 

RENAULT

Vitalij Petrov, 10.
Můj vůz se celý víkend choval hodně dobře. V každé části jsme udělali pokrok, obzvláště s citlivostí brzd, což je na tomto okruhu velmi důležité. Cítil jsem, že všechny části našeho balíku dnes fungovaly dobře. Většinu víkendu jsem patřil mezi deset nejrychlejších a bylo hezké dokázat tento potenciál v kvalifikaci. Závod bude velmi náročný pro pneumatiky a musíme pečlivě zvážit správnou strategii, abychom se s tím dokázali vypořádat.

Robert Kubica, 11.
Trápil jsem se s autem od včerejška a jednoduše jsem tomu nedokázal přijít na kloub, zvláště v kvalifikaci. Záď auta hodně klouzala dnes večer, takže bylo těžké jít brzy na plyn a zajet tak dobré kolo. Zkoušeli jsme všechno. Vyjížděl jsem mimo v mnoha zatáčkách, žel tak to dnes šlo.

Bylo to zklamání nepostoupit do první desítky, je to však letos také poprvé, co si budu moci svobodně zvolit pneumatiky pro neděli. Musíme se podívat na to, jestli z toho zítra dokážeme vytěžit výhodu. Sezóna stále ještě neskončila, pokusíme se jí dokončit na bodech.

Alan Permane, vedoucí závodní inženýr
Nebyl to náš nejlepší kvalifikační výkon roku. Robert se ve voze ve třetím tréninku necítil dobře a změny, které jsme před kvalifikací učinily, nepomohly vylepšit situaci. Potýkal se s celkovým nedostatkem přilnavosti, proto ani nepostoupil do poslední části kvalifikace.

Vitalij měl docela dobrý den, kvalifikoval se mezi nejlepších deset podruhé za sebou. Celkově byl s vozem spokojený a neustále se během víkendu zlepšoval. Musím cílit na to, abychom se s oběma vozy dostali zítra na body, a jsme navíc v pozici, kdy si můžeme Robertovi volně zvolit pneumatiky. Podrobně se podíváme na to, co podle nás bude pro závod nejlepší.

 

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 12.
Postup do třetí část kvalifikace mi utekl o zlomek vteřiny, určitě to pro naše auto na téhle trati bylo možné. Celkově je auto mnohem lepší než v pátek, moje kolo bylo celkem dobré. Od výměny brzdného materiálu do třetího tréninku, což patří k rutině, jsem měl potíže. Vyvážení předních a zadních brzd není v pořádku. Očividně to vede ke ztrátě jistoty a je velmi těžké dát dohromady tři perfektní sektory. Nicméně, do zítřejšího závodu se velmi těším a věřím, že dokážu ze svého místa získat body.

Nick Heidfeld, 14.
Od pátku jsme auto hodně vylepšili. Kvalifikace nebyla špatná, ale úplně spokojený nejsem.Trvá to několik kol, než se  zahřejí pneumatiky.V první části kvalifikace jsem použil tvrdší směs a potom měkčí sadu. Stejně jako loni to není velký rozdíl. Přestože je horko, asfalt se zdá být hodně hladký a málo přilnavý. Není snadné získat správné vyvážení vozu. Ve druhé části jsem použil jednu sadu měkčích pneumatik. Poslední kolo bylo v pořádku, neměl jsem provoz ani žádné chyby, ale pořád jsem cítil, že by pneumatiky dokázaly poskytnout víc přilnavosti.

James Key, technický ředitel
Ve třetím tréninku se zdálo, že s nastavením jdeme správným směrem, piloti a inženýři odvedli přes noc skvělou práci. Měli jsme z aut dobrý pocit. V kvalifikaci se všechno točilo kolem pneumatik - jakou sadu použít a jak dlouho zůstat na trati, protože zahřátí byl problém, částečně kvůli proměnlivým podmínkám. Teplota trati a životnost pneumatik bylo něco, s čím jsme se museli vypořádat. Zkusili jsme v obou částech delší stinty a pro nás to bylo OK. Problémem byl i provoz, takže jet delší jízdy se vyplatilo. Kamuj zajel dobré kolo, postup mu unikl pouze o 1,3 desetiny sekundy, ale máme na zítra nějaké čerstvé penumatiky. S tím, jak se dnes seřadil rošt, to bude fascinující závod.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 13.
S dnešní kvalifikací jsem spokojený. V posledních kolech to nebylo zrovna snadné, ale dnes se mi povedlo zajet čisté kolo, hodně blízko nejlepší desítce což mě vyneslo na dobrou pozici pro zítřejší závod. VJM03 pracoval velmi dobře a jeho vyvážení bylo dobré – mohl jsem zajet i tři kola na měkkých pneumatikách, což je v kvalifikaci docela neobvyklé. Skončili jsme jen těsně pod první desítkou, takže přirozeně je naším cílem dostat se v závodě na bodované pozice. Jsem o tom přesvědčen, na základě výsledků z průběhu celé sezony – nutností je dobrý start a strategie. Nebude to snadné, ale vložíme do toho celý náš potenciál. Potře bujeme body a to je i naším cílem.

Vitantonio Liuzzi, 16.
Dnes jsme byli v dobré kondici. Přesto to nestačilo na to, abychom se dostali až do Q3, výkonnostně jsem dokázali poskočit vpřed. Vyvážení vozu bylo dobré a s druhou sadou pneumatik to bylo ještě lepší. Bohužel jsem se dostal do provozu s Petrovem v mém posledním kole a v posledním sektoru jsem ztratil tři desetinky, což mě stálo jednu nebo dvě pozice. Víme, že vůz je rychlý a myslím si, že jsme v dobré pozici pro zítřejší závod.

Vijay Mallya, šéf týmu
Dnes to byl velmi dobrý výkon celého týmu. Loni jsme tu bojovali o to, abychom se probojovali z Q1 a dnes jsme byli necelé tři desetiny od nejlepší desítky, to poukazuje na to, jak moc jsme se zlepšili v průběhu posledních 12 měsíců. Zároveň to ukazuje, jak těžkou práci odvádí každý z nás, což nám dává dobrý stimul pro zítřejší závod. Jsme v dobré pozici tak abychom mohli získat body, naše závodní tempo bývá velmi silné, navíc jsme všichni motivovaní uzmutím šesté příčky. Pokud se nám podaří dokončit sezonu pouze za týmy, které již v minulosti zvítězili v poháru konstruktéru, bude to ta ková třešnička na dortu, přesto to byla pro nás skvělá sezóna.

 

TORO ROSSO

Jaime Alguersuari, 17.
Dneska bylo velmi obtížné překonat ten krok z Q1 do Q2, ale nakonec si myslím, že jsem zajel celkem slušné kolo, vylepšil jsem ho o jednu desetinu. Neměli jsme tady takovou rychlost, jakou jsme očekávali a nemohli jsme ve skutečnosti ohrozit postaveni vozů Sauber a Force India. Snažili jsme se jet s nižším přítlakem, abychom získali na rovince, ale mělo to za následek, že se vůz obtížně ovládal ve třetím sektoru, zápasil jsem tam s přetáčivostí a nemohl jsem ta k zajet rychlejší kolo.

Tohle je typ závodu, ve kterém může dojít k haváriím a odstoupením, což by nám mohlo dát šanci dostat se tak až k bodovaným pozicím, samozřejmě pokud se vyhneme všem problémům a zvolíme správnou strategii pro volbu pneumatik. Zítra nemáme co ztratit, proto bych chěl zahájit závod agresivním způsobem a pak uvidím, kde se ocitnu.

Sebastien Buemi, 18
Ztratil jsem poměrně dost času v zatáčce 19, když jsem se tam šolichal kolem zdi, stálo mě to tak tři desetiny a místo v druhé části kvalifikace, takže nemůžu být spokojený s výsledkem dnešní kvalifikace. Je ironií osudu, že to byl právě můj týmový kolega, který mě odsunul z postupové pozice, ale teď se musíme soustředit na závod. Celkově nebyl výkon vozu zas tak špatný, tak se budu snažit jet co nejlépe, abych se dok&aa cute;zal dostat co nejvýše v posledním závodě sezóny.

Giorgio Ascanelli, technický ředitel
Během celého víkendu jsme se pohybovali kolem 17. a 18. místa a tak by se zdálo, že výsledek kvalifikace není nijak překvapivý, ale doufal jsem, že na poslední chvíli překonáme Tonia (Liuzziho), nevyšlo to. V době, kdy jsme se rozhodli zajet delší úsek na první sadě pneumatik, to vypadalo jako správná volba, ale s odstupem času musím přiznat, že to byla špatná strategie. Jedním z motivů zadostiučinění v zá věru sezóny? Cokoliv se zítra přihodí, nezmění již na skutečnosti, že Jaime je pilotem, který letos odjel nejvíce kol, nejvíce kilometrů v této sezóně, včetně všech patečních a sobotních tréninků, kvalifikací a 19 závodů.

 

LOTUS

Jarno Trulli, 19.
Bylo to skvělé a já jsem spokojený, že jsme poslední kvalifikaci této sezóny dokončili jako nejlepší z nových týmů. Auto bylo dnes odpoledne hodně dobré, což mě trochu překvapuje, protože jsem měl trochu problémy s blokováním zadních kol při brždění, které jsme ve třetím tréninku nezaznamenali. Trať se nicméně během kvalifikace zlepšovala, takže bylo důležité zajet dobré kolo na konci, a to se mi povedlo. Možná jsem mohl najít další desetinku, ale chtěl jsem si být jistý, že budeme vpředu.

Fakt, že tam jsme, navíc se slušným náskokem na Tima, je známkou toho, jak dobře sezónu ukončujeme.

Heikki Kovalainen, 20.

Myslel jsem si, že moje kvalifikace byla dobrá, ale gratuluji Jarnovi za úžasné kvalifikační kolo. Předvedl jsem tak dobrý výkon, jak jsem jen mohl. Obě auta jsou před našimi soupeři a tam chceme být. Budeme se snažit přenést dnešní výsledek do zítřejšího závodu, náš hlavní cíl je zakončit sezónu jako nejlepší nováček.

Tony Fernandes, šéf týmu
To byl fantastický výsledek celého týmu. Dokončit poslední kvalifikaci sezóny 2010 tak daleko před našimi soupeři je skvělá práce, je to odměna za extrémně tvrdou práci, kterou do toho každý z nás celou sezónu vkládá.

Zatím si užívám každou vteřinu tohoto víkendu. Dobrými dnešními a včerejšími výkony na trati podnikáme další důležité kroky k sezóně 2011 a příští rok vypadá slibněji než kdy jindy. Teď ale záleží jen na tomhle víkendu. Richardu Bransonovi a mě vzali míry pro uniformy letušek, to přidává špetku pikantnosti zítřejšímu závodu, teď ale záleži jen na tom, abychom si udrželi koncentraci a dokončili sezónu tak dobře, jak jsme to dokázali dnes.

 

VIRGIN

Timo Glock, 21.
Byla to dobrá kvalifikace v tom smyslu, že jsme z auta dostali většinu, takže jsem se svým výkonem spokojen, přestože je zklamání, že jsme nedokázali porazit Lotus. Těžko tomu uvěřit, ale zítra je poslední závod naší první sezóny, takže doufáme, že se nám povede v závodě něco udělat a dostat se naposledy před Lotus.

Lucas di Grassi, 22.
S přihlédnutím ke všem okolnostem bylo moje kvalifikační kolo dobré, přestože provoz a stav trati hrál velkou roli v kvalifikačních časech. Teď se musíme soustředit na zítřejší závod – poslední v sezóně. Budeme se snažit odvést co nejlepší práci a dokončit sezónu s dobrým výsledkem.

John Booth, šéf týmu
Oba jezdci dnes trochu trpěli provozem. Lucas měl problém s brzdami, ani tak jsme ale nebyli dost rychlí, abychom porazili naše nejbližší soupeře. Volba pneumatik a strategie na zítra bude zajímavá a těšíme se na vzrušující závěr sezóny.

 

HRT

Christian Klien, 24.
Byl to pro nás náročný den, měli jsme problémy s brzdami během třetího tréninku. To byl důvod, proč jsem musel měnit celý brzdový systém, který pak pracoval mnohem lépe. Bohužel v kvalifikaci nebylo dostatek času si zvyknout na nové nastavení, navíc jsem se ve voze necítil moc pohodlně. Ale věřím, že zítra můžeme odjet dobrý závod a s oběma vozy uzavřít tuto sezonu dobrým výsledkem.

Bruno Senna, 23.
Podmínky na trati byly dnes docela proměnlivé, ale vše se v průběhu dne zlepšovalo, také v kvalifikaci. Bylo velmi obtížené se s proměnlivými podmínkami vypořádat, nedokázal jsem zajet dobré kolo. Bude to poslední závod mé první sezony ve formuli 1, proto doufám v dobrý výsledek v zítřejším závodě.

Colin Kolles, šef týmu
Ztráta na ostatní nové týmy byla dnes příliš velká. Poté co jsme vyřešili problém Christiana Kliena z tréninku, dokázal se zlepšit. Bruno Senna potřeboval ještě jedno kola, aby se dokázal přiblížit soupeřům. Mohli jsme předvést lepší výkon, ale bohužel jsme nedokázali sladit všechny sektory dohromady. Od posledního závodu sezóny si slibuji dobré souboje s ostatními novými týmy a dosažení uspokojivého výsledku.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci v Abú Zabí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

GP Abú Zabí

Grafika: Startovní rošt v Abú Zabí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  3. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  4. SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

  5. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud