Obecně se soudí, že kvůli novým testům bude muset k jistým úpravám sáhnout většina týmu. Dle Hornera pro Red Bull nebudou představovat "žádný problém. Dotkne se to ale jiných týmů," uvedl doslova.
Současné testy podlahy byly prováděny zatížením uprostřed vozu, nově to bude po obou stranách ve vzdálenosti 100 mm od sebe, 380 mm za osou předních kol. Dřevěná deska pro kontrolu minimální světlé výšky se navíc nebude smět skládat z více než dvou kusů, minimálně 1 m dlouhých.
Nové testy FIA - kolik starostí přidělaly konstruktérovi Red Bullu Adrianu Neweymu?
Potřebu úprav kvůli novým testům již přiznaly týmy Williams, Ferrari a většina ostatních týmů. FIA podle nich během letní pauzy sáhla k rozsáhlému výkladu a upřesnění pravidel týkajících se podlahy, což ovšem vítají.