Prohlášení týmů po závodě - Barrichello označuje Schumachera za blázna

F1NEWS.CZ, 1. srpna 2010, 16:14 Google+

VELKÁ CENA MAĎARSKA - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ; Jak viděli piloti a významní představitelé jednotlivých stájí dnešní Velkou cenu Maďarska, kterou opět ovládly Red Bully?

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 02.08. 11:29) Napište svůj názor
Webber, Mark

Webber, Mark | foto: Bridgestone

Sdílejte článek

RED BULL

Mark Webber, 1.
Dnes to pro mě byl trochu dárek, moc jsem jich nedostal, ale tenhle si vezmu. Seb měl smůlu. Pro tým je to úžasný den. Snažili jsme se o double, to se nám bohužel nepovedlo, ale pořád je to velká porce bodů.

Vždycky je dobré maximalizovat své příležitosti bez ohledu na to, co se děje soupeřům. Neunáhlujeme se. Pořád nás čekají velké závody, které jsou velkou výzvou pro nás i pro vozy. Je hezké mít o pár bodů víc než ostatní, ale neunáhlujeme se. I přes technické problémy byl Seb na pole position, vedl první stint a kdyby neudělal chybu, byl by to asi jeho závod. Měl jsem být druhý a byl bych, ale tohle je závodění a někdy se to stává.

Většina z vítězství mi do klína nespadla. Seb ztratil dvě pozice a o něco jsme přišli v poháru konstruktérů, ale nestěžuju si. Musíte brát, co se nabízí. Pořád jsem měl dnes co na práci. Nebylo to snadné.

Sebastian Vettel, 3.
Při restartu závodu jsem zaspal. Vím, že jsem se spoléhal až moc na rádo, ale brzy v závodě jsem ztratil radiové spojení, takže jsem nic neslyšel.

Viděl jsem cedule oznamující Safety car na trati, ale neviděl jsem světla Safety caru  [znamení o tom, že SC zajede do boxů]. Většinou, když přijíždí Safety car, lídr závodu se snaží držet trochu zpátky a diktovat tempo, jenže Mark byl na něm velmi nalepený.

Snažil jsem se jen zahřát své auto. Byl jsem si jistý, že máme ještě kolo čas. Potom jsem viděl Marka v poslední zatáčce a Safety car, jak zajíždí zpět do boxů, takže jsem věděl, že je na řadě restart. Ztratil jsem tím čas, což nebyl záměr, a potom jsem ještě dostal trest průjezd boxy. Nechápal jsem, co se děje a za co jsem penalizovaný. Byl to pro mě velký otazník - až po konci závodu jsem se dozvěděl důvod.

Bylo to velmi nešťastné, protože bez toho by byl pro mě závod procházkou v růžovou zahradou. I tak jsme alespoň uhájili pódium.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 2.
Celý víkend jsme byli jasně pomalejší než oni [Red Bully]. V závodě nás to nepřekvapilo. Cítili jsme se v porovnání s nimi hodně pomalí, ale možná díky povrchu trati a obtížnosti předjíždění jsme dokázali zůstat konzistentní a skončit jako druzí. Je to dobře, ale víme, že musíme zvýšit závodní a kvalifikační tempo.

Tentokrát jsme nebyli dost rychlí, abychom bojovali s Red Bullem, musíme být realističtí. Třetí místo bylo to, co jsme si zasloužili. Třetí jsme byli po většinu volných tréninků, ve všech částech kvalifikace, takže jsme i od závodu čekali třetí místo.

Auto dnes velmi dobře odstartovalo a dostalo se do první zatáčky jako první, takže jsem měl šanci předjet oba Red Bully, nakonec to ale nebylo možné, stačilo to jen na druhou pozici. Snažil jsem se zajet do boxů a upevnit si druhé místo, pak ale Mark zajel fantastický první stint, 40 kol na měkké sadě a bez problémů. To nás možná zaskočilo a nebyli jsme dost rychlí, aby naše strategie zafungovala. Když máte takový výkonnostní náskok jako Red Bully, nefunguje žádná strategie.

Zvládli jsme čtyřicet kol s Vettelem za zády, byl o jednu nebo dvě vteřiny rychlejší než my. Povrch trati nám pomohl, na normálním okruhu by bylo nemožné zůstat druzí.

Felipe Massa, 4.
Tohle je můj nejlepší výsledek ze zdejší velké ceny a jsem šťastný, že přišel rok po nehodě. Celkově vzato je to dobrý výsledek. Na startu jsem neměl moc přilnavosti, ale s tím jsem při startu ze špatné části trati počítal.

Dnes jsme proti rivalům, kteří doslova létali, udělali, co bylo v našich silách. Myslím, že rozhodnutí zajet do boxů, když bylo na trati safety car, bylo správné. Nemohli jsme udělat totéž co Webber, zůstat venku tak dlouho na měkké sadě. Je pravda, že jsem ztratil pozici kvůli tomu, že jsme zajeli do boxů oba, ale pak jsem díky štěstí získal od Hamiltona pozici zpátky. Před týmem na Hockenheimu a na začátku sezóny v Bahrajnu jsme byli nejrychlejší, Red Bully ale byly vždycky nejsilnější.

Musíme pokračovat ve vývoji a dohnat je. Pro mě tu šampionát nekončí, byl to pro mě velmi zvláštní týden, pozitivní víkend pro mě a tým.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Bylo by hezké věnovat vítězství Lupovi Montezemolovi, synovi našeho prezidenta, ale nebylo to možné, protože tu Red Bully byly lepší, to musíme uznat. Ve Spa to ale zkusíme znovu!

Rád bych pogratuloval Felipemu, jako závodníkovi i jako člověku. Zvládl obtížný závod bez jediného zaváhání a jako člověk se dokázal nejlepším možným způsobem vypořádat s týdnem, kdy na něj byl vyvíjen velký tlak. Fernando byl výjimečný, přestože měl horší vůz, dokázal za sebou držet Vettela víc než třicet kol, nezapomínejme také na jeho skvělý start.

Naše myšlenky jsou nyní s naším mladým jezdcem Julesem Bianchim, který měl ve včerejším závodě GP2 vážnou nehodu. Musí být v těžkých časech silný, ale může se spolehnout, že Ferrari je tady, aby ho podpořilo.

 

RENAULT

Vitalij Petrov, 5.
Cítím se úžasně, protože dnes jsme všechno zvládli skoro perfektně. Dobře jsem odstartoval a zvládl předjet Rosberga a Hamiltona v první zatáčce, což byl náš cíl. Potom jsem se nesnažil Lewise příliš blokovat, protože jsem měl problém zahřát pneumatiky. Ztratil jsem hodně přilnavosti a s autem se pral. Rozhodl jsem se nechat ho projet, než abych riskoval ztrátu více pozic. Dnešní body jsou hodně důležité, Mercedes totiž žádné nezískal. Jsem také rád, že jsem mohl dát dobrý výsledek své rodině a přátelům, kterých je tu hodně.

Robert Kubica, nedokončil
Měl jsem dost dobrý start ze špinavé strany trati, ale nebyl jsem schopný získat žádnou pozici. První stint jsem visel za Rosbergem, pak přišel safety car a já zajel do boxů. Tehdy jsem měl nehodu se Sutilem.

Viděl jsem, jak se zvedá lízátko a rozjel jsem se, bohužel jsme se srazili a nás to donutilo odstoupit, protože jsme měli zničené přední zavěšení. Bylo by hezké přinejmenším dokončit závod, je tu spousta polských fanoušků. Když se podívám na vývoj závodu, mohli jsme získat dobrý výsledek.

Eric Boullier, šéf týmu
Dnes jsme získali hodně cenných bodů, stejně důležité ale je, že Vitalij měl fantastický víkend. Dokončil závod na pátém místě, což je excelentní výsledek. Ještě větší zadostiučinění je to proto, že Mercedes dnes nebodoval, takže jsme je stáhli o deset bodů. Samozřejmě nemůžeme být úplně spokojení kvůli incidentu v pit lane, který stál Roberta také nějaké body. Nebýt toho, mohli jsme skončit nejhůře šestí, oba vozy by bodovaly.

 

WILLIAMS

Nico Hülkenberg, 6.
Jsem velmi šťastný z výsledku, který jsme dnes dosáhli. Bylo to skvělé úsilí celého týmu i továrny. Byli jsme na správném místě, abychom využili výjezd safety-caru, ale i tak mělo dnes auto dobrou rychlost a já jsem neudělal žádnou chybu.

Bylo to dobré získat slušný počet bodů a mít štěstí na své straně. Výsledek je dobrý způsobem, jak zahájit přestávku a připravit se na druhou polovinu sezóny.

Rubens Barrichello, 10.
Mám hodně zkušeností a normálně by mě takový blázen vyvedl z míry, dnes však ne, v žádném případě. Myslím, že to byl jeden z mých nejhezčích manévrů a zároveň jeden z jeho neodpornějších. Tohle není nutné. Nemusíme si dávat tři roky pauzu a pak se vracet a dělat takové věci, to ne.

Snažím se říct, že to nebylo potřeba. Zpomalovací vůz vyjel pro mě nevhod, ale byl to skvělý závod, jsem šťastný.

Patrick Head, šéf konstruktérů
Dnes si tým připsal dobrý výsledek. Jsem spokojený, že měl Nico dobrý závod a Rubens ukázal svou vášeň pro závodění, která je pro jeho kariéru charakteristická. Rubens si také připsal třetí nejrychlejší kolo závodu.

 

SAUBER

Pedro de la Rosa, 7.
Jsem neuvěřitelně šťastný a hlavně jsem šťastný za tým, protože si tak dobrý výsledek zasloužil za všechnu tu těžkou práci ve vývoji, kterou až do teď autu věnoval. Po startu to pro mě bylo těžké, ale po safety caru přišly lepší časy a tým se zachoval dobře, když mě zavolal do boxů. Pit stop proběhl dobře a potom už to bylo víceméně jen o udržení pozice.

Během závodu se auto chovalo dobře, i když jsem si všiml několika věci, z kterých se musíme poučit. Když jsem sem přijeli, tak jsme nečekali tolik na tomto pomalém okruhu a najednou jsme skončili s oběma auty na bodech, poprvé v tomto roce.

Kamuj Kobajaši, 9.
Myslím, že jsme se dobře zotavili po včerejší špatné kvalifikaci. Mohl jsem se dnes snažit jen o to nejlepší. Dobře jsem odstartoval a po safety caru nastala důležitá chvíle, když jsem předjel Schumachera, protože jinak by mě do konce závodu chytil Barrichello. Jsem velmi šťastný, že se nám podařilo přinést body pro tým od obou aut - poprvé v této sezóně.

Myslím, že teď můžeme být všichni šťastní před letními prázdninami, které nás čekají. Je to příjemný pocit.

Peter Sauber, majitel týmu
Tento výsledek v naší 300.GP je velkou úlevou. Od obou jezdců a týmu to bylo velké úsilí, které vynaložili. Všem gratuluji!

Pedro po startu ztratil dvě pozice, ale potom jel velmi konzistentně a rychle a neměl žádné problémy s držením se Buttona a podařilo se mu získat šest drahocenných bodů. Víme, že Kamui je dobrý na startech, ale to, co se mu povedlo dnes, bylo jednoduše vynikající. V prvním kole získal sedm pozic a nakonec dojel devátý z původního 23.místa. S těmito výsledky bude balení věcí na dovolenou mimořádně sladké.

 

MCLAREN

Jenson Button, 8.
Víkend začal opravdu dobře, ukázali jsme dobrou rychlost v trénincích a těšil jsem se na kvalifikaci. V ní mi to žel nevyšlo, a tak jsem startoval z 11. místa.

Odstartoval jsem dobře, do první zatáčky jsem ale najížděl po boku několika vozidel a uvízl jsem na vnější straně, přičemž jsem přišel o čtyři či pět míst.

Dojet poté do cíle na osmém místě nebylo tak špatné. Ztratil jsem spoustu bodů a odvézt si pouze čtyři body je pro tým dne zklamání, ale mezi prvními čtyřmi piloty nejsou velké bodové rozdíly – na lídra ztrácím jen 14 bodů, takže po tom všem je stále o co hrát.

Byl to těžký víkend, ale vrátíme se do boje. Jsme velmi pozitivním a silným týmem a již dříve jsme byli v těžkých situacích, takže ze současné situace určitě můžeme poskočit vpřed – snad již ve Spa-Francorchamps na konci tohoto měsíce.

Lewis Hamilton, nedokončil
Tohle je závodění a my prostě musíme pořádně pracovat, abychom se dotáhli zpět. Dnes jsme ztratili spoustu bodů. To je letos už podruhé. Doufejme, že budeme schopni pořádně zabrat a v několka dalších závodech snad nebudeme mít žádné problémy. Tohle nám vůbec nepomáhá, nicméně nedá se s tím nic dělat. Vždy odvedeme fenomenální práci

Je škoda, že jsme tu udělali chybu, v tomto okamžiku v šampionátu, ale to je život. Tohle je motorsport, kde se snažíte šlapat na limit auta a tyto věci se potom mohou stát. Musíme teď odjet a pokusit se z toho ponaučit.

Byl jsem v první zatáčce, akceleroval a cítil zvláštní vibrace. Znělo to, jako kdyby odešla hnací hřídel, ale bylo to převodovkou.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jsme očividně zklamání s množstvím bodů, které jsme zde v Maďarsku získali, zůstaneme však těsně zapojeni do boje o jezdecký i týmový mistrovský titul. V posledních sedmi velkých cenách sezóny bude stále o co hrát.

Lewisovi se povedl odpoledne slušný start, ale v první zatáčce byl předjet a propadle se o jednu příčku. Pak si vedl velmi dobře při předjetí Vitalije Petrova ve druhém kole a kluci odvedli opravdu skvělou zastávku, aby ho dostali také před Felipeho Massu. Jak se závod vyvíjel, bylo jasné, že pokud by ho nepostihla porucha převodovky, dojel by pravděpodobně třetí. Je to tudíž velké zklamání.

Jenson době odstartoval, ale pak ho zavřeli v zatáčce č. 1 a ztratil čas, když se vyhýbal Schumacherovi, protože vyjel mimo a pak se vrátil na trať. Z patnácté pozice na konci prvního kola jel Jenson trpělivě a odhodlaně celé odpoledne a vydřel čtyři mistrovské body.

Po letní přestávce se vrátíme zpět odpočinuti a zcela odhodlání získat letos mistrovské tituly. Máme hodně lidí, spoustu dobrý nápadů a jsme připraveni odvést spoustu práce. Vždy jsme věděli, že letošní šampionát bude těžkou bitvou, ale jsme na ni připraveni, takže do ní!

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 11.
Dnešní závod byl pravděpodobně jeden z nejtěžších, které jsem dosud jel. Vůz se na limitu řídil dost obtížně, takže jsem se musel probíjet závodem, ke konci to už bylo jako chůze po ledě.

Co se týče Rubensova předjížděcího manévru, docela brzy jsem dal najevo, že pojedu na vnitřní stranu a jen tak se nevzdám té stopy. Bylo tam pro něj akorát místa, aby mě bez kontaktu předjel. Byl to tvrdý souboj, kvůli tomu jsme tady, ale akceptuji to, že se to komisařům zdálo příliš tvrdé.

Těším se na přestávku a na to, že se do Spa vrátíme silnější.

Nico Rosberg, nedokončil
Dnešní zakončení víkendu bylo zklamáním. Neměl jsem dobrý start, protože jsem byl na špinavé straně a nemohl jsem najít rychlost, abych se dokázal držet Petrova, takže by to bylo těžké získat něco více.

Potřebovali jsme dobrou zastávku v boxech, abych se udržel před Kubicou, žel jsme měli problém s pravým zadním kolem. Je to zklamání poprvé v sezóně odstoupit, ale tyto věci se stávají a z těchto zkušeností se poučíme.

Poté, co jsem se dozvěděl, že mé kolo silně vrazilo do Niga, jednoho z mých dobrých známých z Williamsu, jsem si o něj začal dělat větší starosti o mou pneumatiku než o něj. Ale teď vážně, je to skvělé, že nemá žádná vážná zranění a ten incident mě mrzí.
Do Spa se vrátíme připraveni dosáhnout lepšího výsledku.

Ross Brawn
Nico a Michael se při startu ze špinavější strany trápili a Nico kvůli tomu určitě přišel o místo. Brzký výjezd safety-caru zahnal všechny do boxů. Měli jsme problém s pravým zadním kolem během Nicovy zastávky a vůz byl poslán zpět bez řádně upevněné matky. Jsme rádi, že se nestalo nic vážného a mechaniku Williamsu, který byl nešťastně zraněný, přejeme to nejlepší.

Michaelova zastávka přišla jen pět vteřin poté a byl trochu zdržen, abychom vyřešili ten problém a ujistili se, že se to nebude opakovat. To ho stálo spoustu času v klíčový okamžik, proto vyjel až na konci pole. S Rubensem ke konci svedli tvrdou bitvu, která byla dle komisařů až příliš tvrdá. Úplně s nimi nesouhlasíme, ale trest akceptujeme.

 

TORO ROSSO

Sebastien Buemi, 12.
Můj start nebyl z nelepších, ale ani ne úplně špatný. Cestou k první zatáčce mě Michael [Schumacher] vytlačil na levou stranu a musel jsem jít hodně na brzdy, jinak bych skončil mimo trať. Myslím, že to od něj nebylo moc fér. Pak jsem se musel snažit vybojovat zpátky pozici, byl jsem za Lotusem, Trulliho jsem ale předjel celkem lehce. Po fázi za zpomalovacím vozem jsem zjistil, že jsem za Michaelem. Měl jsem ho předjet, když vyjížděl z boxové uličky na tvrdších pneumatikách, ale nebyl jsem dost rychlý. Nedostal jsem se před něj a strávil většinu závodu na této pozici.

Kdyby se mi to povedlo, možná by byl na dosah bod za desáté místo. Ke konci závodu jsem měl potíže s degradací pneumatik, už jsem se ho nedokázal držet. Bylo jasné, že získat body bude těžké, ale dokončit na dvanácté pozici je zklamání.

Jaime, Alguersuari, nedokončil
Pro mě to byl velice krátký závod a nevím, v čem byl problém, na přístrojích jsem neviděl žádné upozornění. Cítil jsem, že se začíná ztrácet kroutivý moment a výkon, z boxové zídky mi řekli, abych auto odstavil u trati. Viděl jsem hodně kouře a všiml si, že ztrácím nějakou tekutinu, takže jsem se snažil držet mimo závodní stopu, abych nezpůsobil potíže ostatním. Nebyl to nejlepší způsob, jak oslavit výročí mého debutu ve formuli jedna.

 

FORCE INDIA

Vitantonio Liuzzi, 13.
Náročný závod, protože při startu ze zadu se těžko získávají pozice, předvedli jsme však dobrou rychlost a byli jsme blízko bodů. V první zatáčce jsem přišel o část předního křídla, což způsobovalo spoustu nedotáčivosti, musel jsem jej jet vyměnit, díky čemuž jsem se v poli propadl.

S měkčími pneumatikami jsme byli rychlí, ale pak jsme ztratili hodně času za vozem Toro Rosso, který se trápil mnohem více než já. Přesto jsem nedokázal najít způsob, jak jej předjet. Hodně jsem se snažil až do posledního kola, ale nebyla tam žádná šance.

Byl to těžký víkend, nezískali jsme žádné body, ale potvrdilo se, že jsme konkurenceschopní a máme potenciál na dosažení bodů. Teď přijdou na řadu okruhy, které by nám měli více vyhovovat, a doufám, že od Spa dále spatříme mnohem pozitivnější vývoj.

Adrian Sutil, nedokončil
Začalo to hodně dobře – získal jsem na startu dvě místa a jezdil jsem za Sauberem De la Rosy. Byl jsem vlastně rychlejší než on, ale nedokázal jsem najít způsob, jak jej předjet, na zdejší trati je to velmi těžké.

Pak vyjel zpomalovací vůz a já jsem byl povolán do boxů. Jel jsem po své straně, když přede mne najednou vyjel Renault. Nemohl jsem s tím nic dělat, vypustili mi ho přímo do cesty, naboural jsem do něj, čímž jsem si tak vážně poškodil vůz, že jsem nemohl pokračovat. Z jejich strany to bylo nebezpečné. Opravdu škoda, je to poprvé, co jsem od Austrálie nedojel do cíle a je to o to větší zklamání, protože to nebylo zaviněno problémem na naší straně.

Vijay Mallya, majitel týmu
Těžký závod, z Tonyho strany jsme zřejmě vytáhli maximum. Rychlost byla dobrá, na klikaté trati nedokázal předjet. Adrian měl velkou smůlu, že byl vyřazen Renaultem, je to z naší strany velké zklamání, protože by měl dobrou šanci na získání bodů nebýt té nehody.

Opět jsme nezabodovali, čekají nás však okruhy, které nám budou mnohem více vyhovovat, takže musíme hledět vpřed a soustředit se na maximální využití všech příležitostí.

 

LOTUS

Heikki Kovalainen, 14.
Skvělý den pro celý tým a skvělá práce od každého, kdo nám pomohl přivést do cíle výsledek 14. a 15. místa. Myslím, že toto je maximum, v co jsme mohli doufat, takže jsme velmi spokojení. Po startu za Timem jsme počítali s tím, že jej dokážu předjet, jenže to se nepotvrdilo. Na startu jsem se o několik pozic propadl, ale když vyjel na trať safety car, byl jsem okamžitě zavolán do boxů, vše proběhlo dobře a já tím přeskočil několik jezdců. Od té doby jsem až do konce kontroloval svou rychlost a stále se hlídal, abych neudělal žádnou chybu. S dnešním výsledkem jsme všichni spokojení a je to skvělé pro celý tým.

Jarno Trulli, 15.
Tohle je skvělý den pro tým. Byli jsme silní po celý víkend a dnes jsme oběma auty v cíli dokázali, jak tvrdě dokáže tým pracovat. Velmi dobře jsem odstartoval a podařilo se mi udolat tři pozice a velmi pohodlně jsem se dokázal dostat před Tima, který stál přede mnou. Jednu pozici na úkor Heikkiho jsem ztratil během části, kdy vyjel safety car, ale to bylo v zájmu celého týmu a vzhledem k tomu, že jsme porazili naše největší rivaly, jsme dnes zvládli to, na co jsme se připravovali.

Mike Gascoyne, technický ředitel
Excelentní výsledek - obě auta v cíli a opět jsme nejlepší z nových týmů. Oba jezdci zajeli silný závod a Jarnovi se povedl skvělý start. Když vyjel safety car na trať, rozhodli jsme se nechat Jarna na trati, protože jsme věděli, že safety car tam vydrží jen chvilku a pro tým to bylo dobré rozhodnutí. Bohužel Jarno tím ztratil jednu pozici, za což se mu omlouváme, ale pro tým to bylo správné. Heikki jel silný závod od začátku až do konce. Na startu se přes něj dostal di Grassi, ale jemu se podařilo ho velmi pohodlně předjet zpět. Celkově je jsou dnes velmi dobré výsledky a skvělý den pro tým.

 

VIRGIN

Timo Glock, 16.
Měl jsem skvělý start, ale do první zatáčky jsem zvolil špatnou stopu po vnější straně, přičemž vnitřní by byla lepší, ztratil jsem tak několik míst.

Když vyjel safety-car, musel jsem čekat v boxech za Lucasem, protože tam byl první. Po safety-caru jsem byl za Kovalainenem, Trulli stavěl později a vyjel přímo přede mnou, svedli jsme spolu drobný souboj před zatáčkou č. 1.

Snažil jsem se pak jezdit těsně za Lotusem, ale s těmi všemi modrými vlajkami to nešlo, propadl jsem se zpět a dojel šestnáctý.

Do cíle jsme však přivezly oba vozy a jinak prožili silný víkend. Myslím, že všichni si teď užijí letní přestávky. Děkuji všem v týmu za jejich tvrdou práci a jsem si jistý, že se můžeme těšit na nějaké dobré výsledky ve zbytku sezóny. Mám týden dovolené a zbytek přestávky zabere trénink, takže do Spa přijedeme všichni znovu připraveni.

Lucas di Grassi, 18.
Měl jsem velmi dobré první kolo a jezdil jsem hned za Trullim a před Kovalainenem. Když vyjel safety-car, rozhodli jsme se zajet do boxů. Byl to perfektní strategický tah, protože mě dostal před vozy nováčků.

Žel byl tam nějaký problém s jedním kolem a musel jsem v dalším kole znovu zamířit do boxů. Tím jsem ztratil kolo a můj závod tak byl skončený, jediné co jsem mohl dělat, bylo jezdit s vozem na limitu a díky tomu jsem zajel nejrychlejší kolo z nových týmů. Jen to podtrhuje to, jaký pokrok naše auto učinilo, ale jsem zklamaný, že jsem v dnešním závodu nedosáhl více.

Nyní je před námi letní přestávka a já zamířím domů do Brazílie, kde strávím nějaký čas s rodinou a přáteli. Rád bych poděkoval týmu za všechnu jejich dosavadní tvrdou práci. Doufám, že si dobře odpočinou a že se vrátíme zpět a budeme moci bojovat s Lotusy v posledních sedmi závodech.

 

HRT

Bruno Senna, 17.
Náš výkon byl lepší než ve včerejší kvalifikaci. Byl to těžký závod a bojovat s ostatními bylo velmi obtížné. Nakonec ale oba vozy dojely do cíle a chtěl bych poděkovat celému týmu, který odvedl dobrou práci.

Sakon Jamamoto, 19.
Jsem šťastný kvůli týmu, který dosáhl svého cíle dovézt obě auta do cíle. Rozhodli jsme se pro různé strategie, startovali jsme na tvrdší sadě. Bylo to dobré, nasbírali jsme různá data, která můžeme využít v dalších závodech. Budeme mít letní přestávku, rád bych se zatím připravil na další závody.

Colin Kolles, šéf týmu
Jsme velmi šťastní z dalšího závodu dokončeného oběma vozy. Náš výkon byl mnohem lepší než včera, hodně jsme se zlepšili. Mezera na ostatní týmy byla menší než jsme čekali a v průběhu safety car fáze a následných pitstopů jsme dokonce mohli získat pozice. Rozhodli jsme se pro různé strategie, Bruno Senna začínal na měkčích pneumatikách a při zastávce přezul na tvrdší, zatímco Sakon to měl naopak.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě - Barrichello označuje Schumachera za blázna

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 02.08.2010 11:29 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Bridgestone

Toro Rosso pojede příští rok s KERSem od Ferrari

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

  3. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  4. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  5. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  6. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud