Skot má obavy o to, jak dlouho si Force India dokáže udržet svou rychlost. Vzhledem ke svému nižšímu rozpočtu než špičkové týmy stojí před obrovskou technickou výzvou v podobě vývoje současného vozu a zároveň přípravy nového auta pro rok 2014.
"Máme méně zdrojů než špičkové týmy. To bude nevýhodou. V určitém okamžiku se ve vývoji budeme muset začít soustředit na vůz pro rok 2014. Do té doby musíme pořádně vyvíjet, protože od června či července budeme muset zastavit [vývoj letošního auta VJM06]," uvádí Di Resta pro SpeedWeek.
Svými slovy však v paddocku vyvolává negativní reakce. Podle některých souvisejí s tím, že si nedokázal sehnat místo v lepším týmu: "Zdá se, že si Paul di Resta celkem dost stěžuje. Byl bych radši, kdyby se více soustředit na porážení svého týmového kolegy."
V kvalifikaci v Austrálii sice na rozdíl od Adriana Sutila postoupil až do poslední části, v závodě ale dojel až za ním na osmém místě. V Malajsii museli oba kvůli problémům s maticemi kol odstoupit, v kvalifikaci však Di Resta znatelně ztrácel: v Q1 téměř o sedm desetin sekundy, v Q2 s proměnlivým počasím o více než 7,6 sekund.
Paul di Resta se svým týmovým kolegou Adrianem Sutilem v patách
(foto: Sahara Force India)