Skot se s vozem vybaveným SRW systémem (jak říkají svému F-kanálu u Force Indie, z anglického "switchable rear wing") svezl poprvé minulý pátek ve Valenci. S jeho výsledky jsou spokojení, používání podle něj ale příliš pohodlné není.
"Pomáhá zvýšit výkonnost vozu, tým je s ním velmi spokojený. Dosahujeme s ním dobrých časů na kolo. Rozhodli jsme se jej používat, představuje jasnou výhodu. Myslím, že jsme jedním z týmů, kterým se podařilo optimalizovat jeho výkonnost natolik, že z něj dokážou vytěžit maximum. Je to dobré, už kvůli lidem v továrně," říká Di Resta.
Po chvíli však tlumí nadšení: "Z pohledu pilota už si ale nejsem tak jistý, jestli to je ta nejlepší věc, protože musíte částečně sundávat ruku z volantu. Na rovinkách to na chvíli odvádí pozornost, ale víte jak - potřebujete ho, abyste byli rychlí."