V Istanbulu se na chvíli objevil i déšť, ale kvůli něj nikdo navíc nestavěl, aby nasadil intermediálky. Byť nedaleko lilo jako z konve, dráha natolik silně zkrápěna nebyla.
V boxech se přesto podruhé objevilo pět pilotů: Hülkenberg s Buemim po kolizi v prvním kole museli stavět znovu kvůli nárokům okruhu na pneumatiky (zejména spolupráce zatáčky č. 8 s pravou přední pneumatikou byla ničivá); neplánovaně Petrov po kolizi s Alonsem, při níž utrpěl defekt, a také Webber po "slavné" kolizi se svým týmovým kolegou. Dvě zastávky plánoval pouze Alguersuari, který do boxů zajel ve 14. a 41. kole.
Nejrychlejší zastávku předvedli opět u Mercedesu - Nica Rosberga v 15. kole odbavili za 3,9 vteřiny. V případě Michaela Schumachera byli také velmi rychlí: 4,3 vteřiny.
Druhý nejkratší čas v boxech strávil Felipe Massa, pochvalu za dobrou práci si proto zaslouží i mechanici Ferrari.
Naopak nejhůře si vedl u Force Indie - obě jejich zastávky byly pomalejší než u nováčků HRT a Virginu (Lotusy kvůli problémům s hydraulikou odstoupily ještě před plánovanými zastávkami.