Již dříve tento rok Renault prohlašoval, že se systémem pro oddělování vzdušných proudů na zadním křídle, s nímž přišel letos jako první McLaren, zabývat nebude.
Poté, co je však nasadilo několik klíčových soupeřů včetně Ferrari, Force Indie, Mercedesu, Sauberu a Williamsu, Boullier v dubnu nakonec prohlásil, že na něm již aktivně pracují.
Tento systém bude představovat na dlouhých rovinkách v Montrealu velkou výhodu, šéf Renaultu ovšem odmítl potvrdit, zda jej stihnout pro Velkou cenu Kanady připravit.
Turecká verze zadního křídla Renaultu
"Můžu vám říci, že F-kanál brzy otestujeme," uvádí Boullier. "Nasadíme jej brzy, chceme si však být 100% jisti, že funguje, než ho nasadíme do závodu."
Bez F-kanálu tak již zůstanou pouze čtyři týmy: Toro Rosso a tři nováčci (HRT, Lotus a Virgin). Tato čtveřice na jeho vývoji pro své vozy zřejmě ani nepracuje.