Piloti se vlivem nových pravidel s vozy o stejné hmotnosti ještě více trápí s předjížděním během závodu, obzvlášť pokud natrefí na soupeře se stejnými pneumatikami - jak jsme to mohli vidět například v neděli v Sepangu, kde Lewis Hamilton bez problému dojel ve 34. z 56 kol Adriana Sutila, ale až do konce se před něj nebyl schopen dostat; nebo rychlejší Alonso, jenž se trápil s technikou i s Buttonem na opotřebovaných pneumatikách.
Díky tomu, že se do posledních dvou závodních víkendů vložily i rozmary počasí, bylo o vzrušení (na rozdíl od prvního podniku v Bahrajnu) postaráno.
"Nenechte se tím ale zmást, s tím deštěm jsme měli kliku," říká Ecclestone. "Musíme s tím něco udělat. Týmy si poprvé uvědomily, že s tím musí něco dělat. Nepotřebujeme obracet startovní pořadí - potřebujeme jen více předjíždění."
Řešením by dle Bernieho mohlo být zmenšení předního křídla a odstranění dvojitých difuzorů. A pokud by ani to nepomohlo, má v záloze ještě jedno, docela pikantní.
"Mohli bychom vzít nějakou hezkou holku, která by vylosovala prvních deset pilotů na startovní rošt," přidává další nápad promotér, jenž by na okruzích kvůli předjíždění rád zavedl také zkratky a první tři piloty odměňoval medailemi.