Piquet mladší a Briatore byli hlavními postavami tzv. crashgate, skandálu, jímž stáj ovlivnila výsledky Velké ceny Singapuru 2008. Nelson Piquet v závodě záměrně na pokyn vedení stáje havaroval, aby tím vyvolal výjezd zaváděcího vozu a umožnil tak vítězství svého stájového kolegy Fernanda Alonsa. Briatore byl za to v září loňského roku potrestán doživotním zákazem činnosti v F1 i v dalších oblastech motoristického sportu, které řídí Mezinárodní automobilová federace (FIA). Pařížský soud toto rozhodnutí v prosinci 2009 zrušil, FIA se odvolala. Pilot potrestán nebyl výměnou za to, že poskytl výpověď.
Nyní Piquetové požaduje po Briatorem 225 000 eur jako odškodné za tiskové zprávy, které stáj v září 2009 vydala a které tvrdí, že Piquet podal Mezinárodní automobilové federaci falešné důkazy s cílem očernit tým.
"Vzhledem k tomu, že Renault nebyl schopen tato obvinění odvolat a omluvit se, oba Piquetové soudí, že nemají jinou možnost, jak prokázat nepravdivost těchto tvrzení u soudu," prohlásil Dominic Crossley, právník Piquetů.