Francouzská automobilka přemýšlí, jestli zůstat v F1 s celým týmem, zaměřit se pouze na dodávky motorů nebo se úplně stáhnout. Závěry včerejšího kritického zasedání nebyly zatím zveřejněny.
Zpráva o možném odchodu Renaultu přišla ve stejný den, kdy Toyota oznámila, že v F1 definitivně končí, čímž se stala již třetí automobilkou (po Hondě a BMW) za posledních 11 měsíců, která to v této sérii zabalila.
Včerejšího zasedání správní rady se zúčastnili také šéfové závodního týmu Bob Bell a Jean-Francois Caubet, do debaty o budoucnosti týmu se však nesměli zapojit.
Ve Formuli 1 zažila stáj svou nejhorší sezónu od roku 2002, když skončila na 8. místě v Poháru konstruktérů. Navíc vyšly najevo šokující fakta ohledně zinscenované havárie v loňské Velké ceně Singapuru, za což jí byl udělen podmínečný trest FIA: vyloučení z F1 s podmíněným odkladem na 2 roky.
Minulý měsíc podepsal s Renaultem přeceňovaný pilot Robert Kubica, který měl vést tým po přestupu Fernanda Alonsa do Ferrari. Polák, jenž zvažoval i nabídku od Toyoty prohlásil, že raději volí jistotu, tedy tým, který se na rozdíl od Toyoty měl objevit na startu příští sezóny.
Na oficiální prohlášení ohledně budoucnosti si budeme muset ještě chvíli počkat - potvrzeno nic nebylo, z týmu však nevycházejí zatím moc dobré signály. Doufejme, že Toyotu nenapodobí.