Jednání mezi výrobcem energetického nápoje HELL, který je v prodeji v šestnácti zemích, a týmy F1 Brawn GP a Williams se dostala do posledního kola. Nejasné zůstávají pouze dvě otázky: se kterým týmem bude zahájena spolupráce a jestli se HELL stane hlavním sponzorem některé stáje nebo sponzorem F1. Na základě těchto rozhodnutí se v F1 může objevit nový energetický nápoj.
Jednání mezi výrobcem nápoje HELL a oběma týmy probíhají už několik týdnů. Zatímco ekonomická krize neušetřila ani F1 a několik významných sponzorů muselo od této soutěže odstoupit, pro HELL díky jeho dynamickému růstu nastal pravý čas zahájit jednání.
„HELL podporuje technické sporty, jako jsou rallye nebo drift. S myšlenkou na sponzorství F1 se zabýváme už delší dobu. Osobně jsem zastáncem zdravé soutěže jak na závodní dráze tak v podnikání, a proto jsem hrdý na to, že jsme se dostali tak daleko. Navíc i konkurenční boj mezi výrobci energetických nápojů, který HELL rozpoutá, se může stát pro nejoblíbenější automobilový závod prospěšným,“ zdůraznil Tomas Grosch, ředitel úseku International Business Strategy & Development.