Co se v letošní sezoně změní oproti dosavadním sedmi ročníkům? „Když mám být upřímný, tak po pravdě řečeno ani nevím, jestli se něco změnilo. Dělat velké změny by bylo riskantní. Pozitivní na loňské sezoně bylo, že jsme udělali nějaké změny na autě a ono to fungovalo. Základ vozu je tedy silný,“ říká prezident týmu Toyota John Howett.
Jediné, co by týmu z Kolína nad Rýnem nemuselo hrát do karet, jsou nová pravidla. Je to poměrně velký skok kupředu, tím pádem je zde velký prostor pro zlepšení každého týmu. Poměr sil může být v roce 2009 trošku “postavený na hlavu“, protože nikdo neví, jak se který tým popasuje s novinkami v technických regulích. I když se již v minulosti několikrát ukázalo, že nakonec budou na špici opět ty stejné týmy jako dříve.
Takto si vyložili nová pravidla ohledně vyustění výfukového potrubí u Toyoty
K těm TOP týmům patří samozřejmě i Ferrari. Výfuky nového rudého monopostu však vypadají na první pohled nelegálně. Také Howett se nad tímto pozastavuje. „Dělám si starosti, zda-li jeden tým správně pochopil nové předpisy. Nebo si je vyložil trošku jinak a to ostatním týmům uniklo. Toto riziko také samozřejmě je,“ zakončil John Howett.