„Práci na této dráze jsem si opravdu žil, je to něco jako horská dráha. Při své práci vyjedu za celý rok na dva tři okruhy, takže to bylo opravdu příjemné zpestření,“ hodnotil nově zrekonstruovaný okruh testman McLarenu de la Rosa.
Jeho kolega Paffett si liboval v příjemném převýšení dráhy a přiznal, že díky měnícím se podmínkám nebylo vždy snadné najít ideální brzdný bod a ideální stopu. Celkově ji však zařadil mezi dráhy s extrémní výzvou.
Podobný názor měl i testman Ferrari Gene, jemuž také dělalo problémy malé pogumování nového povrchu. „Kdyby tam jezdilo šest týmů, bylo by pogumováno za jeden den, při dvou týmech bylo gumy na dráze málo a dost to klouzalo. Ale jinak bych popsal trať jako fantastickou.“
Ale nejen radost z Portugalska zaznívá. Ředitel okruhu Juan Alvarez přiznal, že má zatím rezervaci od týmů F1 na osm dní, přitom pro ziskovost dráhy je potřeba uskutečnit a proplatit dvacet dní testů stájí F1.
Finanční situaci by však měly zlepšit pronájmy okruhu i jiným seriálům, jako třeba FIA GT, Le Mans Series a zavítat na dráhu má i šampionát národů A1GP.