Mateschitz: Hovoriť o F1 by bolo absurdné

Marcel Letko, 9. října 2008, 07:20 Google+

Koncom minulého mesiaca sme vás informovali, že A1 Ring prechádza rekonštrukciou. Investovanie do projektu si vzal na starosti Dietrich Mateschitz, majiteľ spoločnosti Red Bull vyrábajúcej energetické nápoje. Mnohých zrejme napadlo, čo bude s okruhom, keď sa stavebné práce oficiálne ukončia.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mateschitz, Dietrich

Mateschitz, Dietrich | foto: Sutton Images

Sdílejte článek

Dostane vari A1 Ring šancu prebojovať sa medzi pretekárske trate, ktoré tvoria súčasť súťažného kalendára Formule 1?

Bernie Ecclestone minulý rok vyhlásil, že do Rakúska sa efjednotka už nevráti. Za pôvodným slovom si zjavne stojí, pretože zatiaľ tlač nesprostredkovala žiadne informácie, ktoré by naznačovali opak.

Návrat niekdajšieho okruhu do Formule 1 vylúčil aj samotný podporovateľ rekonštrukcie Dietrich Mateschitz. Bohatý Rakúšan poznamenal, že hlavnou atrakciou pre A1 Ring budú preteky série DTM.  

"S MotoGP nepočítam a hovoriť o návrate do Formule 1 by bolo skutočne absurdné," citovali noviny Salzburger Nachrichten Mateschitza.

A1 Ring by mohol hosťovať podujatia DTM od roku 2010. Okruh bude kompletne vynovený, pribudne nová kontrolná budova i divácke tribúny, ktoré boli zdemolované po poslednej grand prix Formule 1 v roku 2003. S víťazstva sa vtedy tešil nemecký šampión Michael Schumacher.

Vytisknout

Diskuze: Mateschitz: Hovoriť o F1 by bolo absurdné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

BMW

Standardizované motory od roku 2010?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud