BMW Sauber byl čtvrtým týmem, který oficiálně představil svoji novinku a ihned ji začal testovat. K formě monopostu v dosavadní přípravě se vyjádřil i závodní pilot Nick Heidfeld.
„Loni jsme byli ve stejnou dobu v lepší pozici. Měli jsme lepší vyvážení i rychlost a byli jsme blíže tomu, co jsme dle testů v aerodynamickém tunelu a na simulátorech očekávali. Nechci říci, že je vůz horší než ten loňský, víme kde jsou problémy a kde se musíme zlepšit. Stále ho vyvíjíme a vylepšujeme, věřím, že do Austrálie bude vše v pořádku.“
Němec nechtěl jít do podrobností, přesto naznačil, že je hlavním problémem jistá nevypočitatelnost a jezdec nedokáže přesně odhadnout, jak se bude vůz v tom kterém okamžiku chovat.
V souvislosti s loňskými výkony, předpoklady odborníků a přihlédnutí k nezměněné struktuře konstrukčního oddělení je poměrně těžké uvěřit, že by měl BMW Sauber skutečně potíže. Je však pravdou, že při prvních dvou dnech testů v konkurenci dalších týmů stačily časy nových F1.08 až na hranici první desítky...