FIA avizovala omezení práce v aerodynamickém tunelu již dříve, nyní přišla s konkrétním návrhem. Od roku 2009 bude možné využívat jedním týmem pouze jediný aerodynamický tunel. Pracovní den bude trvat přesně osm hodin, žádný směnný provoz, pracovní týden bude čítat pět dní. Během jednoho dne bude umožněno pouze 15 simulací, přičemž maximální velikost zkoušeného modelu může být jen 60% skutečného vozu!
Zakázány by měly být testy aerodynamiky na rovinkách a testy vůbec budou povoleny pouze na tratích, které schválí předem FIA. Je otázkou, jaká bude reakce stájí, neboť vynaložily obrovské náklady na výstavbu špičkových aerodynamických oddělení včetně tunelů umožňujících testy vozů v měřítku 1:1.
FIA vzkázala, že nepůjde pouze o redukci práce na aerodynamice, 11. ledna 2008 představí na setkání s představiteli stájí omezení týkající se nejen závěsů kol, hydraulických a brzdových systémů, vyvážení vozů a tvaru karosérie, ale i počtu mechaniků kolem vozu v průběhu zastávky v boxech a další.
Od roku 2009 se pak můžeme alespoň těšit na systém opětovného využití energie…