Holanďan vstoupil do F1 v roce 2005 jako pilot Minardi po úspěšném tažení v německém šampionátu cestovních vozů DTM. Po roce přestoupil do Midlandu a letos měl být jedničkou téže stáje, pouze přejmenované na Spyker. Výsledky se však nedostavily a sponzoři přivřeli kohoutky s financemi. Po letošním francouzském závodě se již na startu neobjevil.
Absolvoval 45 závodů a 64% z nich dojel do cíle. Přesto se jedenkrát umístil na stupních vítězů a získal čtyři mistrovské body. Je nutné však zmínit, že k tomu došlo v památném závodě v americkém Indianapolis, kdy ze závodu odstoupily všechny týmy startující na pneumatikách Michelin už v zahřívacím kole.
„V F1 je každoročně k dispozici pouze 22 sedaček závodních a několik zajímavých sedaček v testovacích vozech. Zbylá místa ukořistí ti, kteří mají za sebou největší finanční balíky a už to není o miliónech Euro za rok, ale o desítkách milionů.“
Albers by přivítal možnost testovat ve špičkovém týmu, ale než by platil za testování pro slabou stáj, raději bude závodit v jiném seriálu. Jako jeden z důvodů uvedl i to, že potřebuje vydělávat na živobytí.
„Jinde dostanu zaplaceno za svoji práci. Je jisté, že chci závodit v té nejlepší sérii, ale nelze jít za cílem bez uvažování.“