Cena motorů je rozhodující

Daniel Šupa, 1. září 2003, 23:18 Google+

Přestože nemá šéf stejnojmenného týmu Eddie Jordan příliš prostoru k vyjednávání, hledá řešení.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Napjatý rozpočet britské stáje Jordan Grand Prix nemá žádné rezervy a na výkonnosti vozu je to znát. Sám pilot Giancarlo Fisichella několikrát přiznal, že v letošním roce u Jordanu neprobíhá prakticky žádný vývoj. A bez něj, jako by tým ani nebyl.

Jordan hledá peněžní úsporu ve slibu, že od příštího roku bude Mercedes nabízet zákaznické motory v ceně kolem 10 milionů USD. Ale stáj má smlouvu s Fordem, za jehož rok starou specifikaci motorů platí kolem 20 milionů USD každoročně.

Eddie Jordan měl zájem rozvázat smlouvu s Fordem a používat v roce 2004 levnější Mercedesy, ale Ford nehodlá od smlouvy odstoupit, a tak šéf jednoho ze tří soukromých týmů současné F1 doufá, že i Ford sníží cenu svých motorů na slibovanou částku.

Zákaznickými motory v ceně kolem 10 milionů USD slíbily dodávat automobilky soukromým týmům za to, že FIA ponechá v předpisech možnost používat elektronické pomůcky, jako startovací systémy a kontrolu prokluzu.

„Čestně, já nemohu odpovědět, neboť bych mohl zavřít cestu k jednáním, která by mohla být vedena,“ odpověděl Ir na otázku, zda by tým použil motory Mercedes, pokud by byly za 11 milionů USD.

Dodal však, že po složitých jednáních netouží: „Já jsem spokojený z naší spolupráce s Fordem, ale potřebuji se dostat blíže k číslům o kterých jsme hovořili.“

„Každý obchodník má plán, jaké náklady ještě zajistí pokrok vpřed a v těchto plánech má náš tým 10 milionů Euro,“ prohlásil závěrem majitel stáje Jordan Ford.

Vytisknout

Diskuze: Cena motorů je rozhodující

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Spekulace o kalendáři 2004 neberou konce - anotační foto

Spekulace o kalendáři 2004 neberou konce

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

  2. "Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

  3. PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

  4. KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

  6. Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud