Fry apeluje na zlé štarty

Marcel Letko, 5. července 2007, 07:54 Google+

Pohybovať sa v šampionáte kdesi medzi Spykerom a Torro Rosso nie je pre Hondu adekvátny cieľ do budúcnosti. V tíme pričasto zápasia najmä so zlými rozbehmi do majstrovstiev a vzniknutú stratu potom už len ťažko doháňajú.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fry - Button

Fry - Button | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

Šef tímu Nick Fry uvádza ako pekný príklad sezónu 2005, kedy  terajšie zoskupenie fungovalo ešte pod obchodnou značkou BAR /British American Racing/ . Aj vtedy mal monopost v úvode roka značné problémy s rýchlosťou, ale doriešená nebola ani spoľahlivosť. Navyše v tíme stratili pevnú  pôdu pod nohami po ilegálnom incidente v Imole, pretože monoposty Takumu Sata a  Jensona Buttona nespĺňali predpísaný hmotnostný limit a na dva nasledujúce preteky boli zo súťaže vylúčené.

Nick Fry :

"Som naozaj znechutený z našich pravidelných mizerných štartov do majstrovstiev.  Po slabých úvodoch útočíme vždy už príliš neskoro. V praxi to teda znamená, že odteraz až do nasledujúceho januára musíme pracovať ešte tvrdšie, ešte svedomitejšie, aby sme získali dobrý základ, na ktorom by sme v budúcnosti stavali. "

Tím absolvoval vcelku dobrý, prospešný test v Jereze, Fry preto pred Silverstone nevidí dôvod k znepokojeniu.

"V Jereze sme skúšali viacero nových mechanických častí, vylepšené aero a s dosiahnutými výsledkami sme boli spokojní. Pri jazde na jedno rýchle kolo nebol náš progres až taký výrazný, ale dobre sa vyvíjali najmä časy na dlhšiu vzdialenosť, tzv. long run. V Magny Cours sme počas piatku tento trend potvrdili, preto sme sa príliš neobávali kvalifikácie. Musíme takéto výkony zopakovať častejšie a urobíme dôležitý krok pre definitívny návrat do hry."  

 

Vytisknout

Diskuze: Fry apeluje na zlé štarty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

B.A.R

Phillips : Niektoré miesta sú pod vodou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud