V závodech na tom byl zatím pokaždé lépe než v kvalifikaci, jen ve Španělsku doplatil na selhání elektroniky. Přitom i v kvalifikacích byl vždy silný. Dnes přiznává, že si těžko zvyká na nové pneumatiky Bridgestone, které se výrazně změnily v souvislosti s odchodem Michelinu a větší snahou Bridgestone vyrábět pneumatiky tvrdší, bezpečnější, samozřejmě na úkor přilnavosti.
Kimi Räikkönen: "Pokaždé, když sednu do auta, všimnu si něčeho nového v chování pneumatik. Chovají se úplně jinak než ty loňské. Mám takový pocit, že Alonso je v podobné situaci. Ale test ve Francii se podařil a teď jsem zase veselejší."
Monako je Räikkönenovou oblíbenou tratí, kde například v roce 2005 s McLarenem vyhrál drtivým způsobem, když svým pronásledovatelům ujel o 40s za pouhou polovinu závodu poté, co trať opustil safety-car.