Podle Spykeru a některých dalších osobností je počínání Toro Rosso a Super Aguri v rozporu s dosud platnou Concorde Agreement. Podle spolumajitele Toro Rosso Bergera zase nejde Holanďanům o nic jiného než o peníze z prodeje komerčních práv, které poslední jedenáctý tým nedostane. A Spyker je výkonnostně v tomto okamžiku nejhorším.
Proti zákaznickým šasi v případě dvou už notoricky známých stájí je nejen Spyker, ale i Williams a proti se měla vyslovit dokonce i Toyota a McLaren Mercedes.
Mezitím se v Sepangu šéf týmu Spyker Colin Kolles opět obrátil na vedení závodu. Podobně jako v Austrálii s protestem v ruce. Tentokrát ale nemířil na Super Aguri, ale na Toro Rosso.
Vedení závodu mu však odpovědělo stejně jako předchůdci z Melbourne, není totiž příslušné rozhodovat o tom, zda je vůz STR02 loňským Red Bull RB2 nebo není a zda byla nebo nebyla Concorde Agreement porušena. Komisaři nejsou arbitrážním soudem, ze závodu by mohly být vozy stáje Toro Rosso vyloučeny pouze v případě, že by nebyly v souladu s platnými technickými předpisy...