Pro konstruktéry a techniky vskutku nepříjemné zjištění, které bylo umocněno porážkou továrních vozů "modifikovanými loňskými RA106" ve službě soukromé stáje Super Aguri.
A v čem by mohl být zakopaný pes? Vedení stáje přiznalo, že aerodynamický balík nepracuje tak, jak se čekalo a konstruktéři spolu s aerodynamiky připravují jeho přepracování.
Podle dostupných obrazových materiálů a prohlášení jezdců vzniká pravděpodobně problém s přítlakem vozu jen při prudkém brzdění, kdy jde příď vozu k zemi a záď je naopak odlehčena. V tom okamžiku dojde k přerušení a rozptýlení souvislého toku vzduchu pod vozem k zadnímu difusoru, který tak plní svoji funkci jen částečně.
V důsledku této skutečnosti je vůz při brzdění značně nestabilní a tím i celkově pomalý. Tato skutečnost nebyla při simulaci v aerodynamickém tunelu stáje v Brackley zjištěna.
Nový aerodynamický balík by měl být k dispozici až při prvním evropském závodě ve Španělsku, takže asi není reálné očekávat příliš zlepšený výkon v dalších dvou závodech.