Po experimentech s nudnými letmými koly se vrátilo do kvalifikačního měření sil napětí, což diváci kvitovali s potěšením a televizní stanice zaznamenaly nárůst sledovanosti.
Přesto ještě systém ideální není především ve třetí části, ve které se spaluje palivo kroužením po dráze a až v posledních minutách dojde na skutečný boj o pole position.
„Je celá řada argumentů, aby se ve třetí části vrátila kvalifikace k letmým kolům. Chce to trochu chaosu a pořadím zamíchat. Cílem musí být zajímavé závody,“ říká Pat Symonds a navrhuje řešení, které slaví úspěch v předstupni F1, šampionátu GP2.
„Všem se líbí situace v GP2, ale to je tím, že nejrychlejší pilot startuje z osmého místa, proč bychom nemohli použít podobný model? Je však nutné další případné změny pořádně zvážit,“ varuje však před ukvapeným rozhodnutím.
Foto: Renault F1 Team