Já na bráchu, brácha na mne. Tady to rozhodně neplatí

Robert RoBertino Pavelka, 28. listopadu 2016, 19:54 Google+

Piloti slabších týmů to mají obtížné - jsou na pokraji zájmu a ani výborný výsledek jim nezaručí popularitu. Pohybují se na chvostu startovního pole, které zajímá podstatné méně fanoušků a kolikrát jim nepomůže ani spektakulární kolize.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Esteban Ocon a Pascal Wehrlein v Monze

Esteban Ocon a Pascal Wehrlein v Monze | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Tentokrát alespoň nezaváhala režie přímého přenosu a představila nám dvojici letos nejslabšího týmu Pascal Wehrlein/Esteban Ocon v bratrovražedném souboji o 13. příčku. Stalo se tak ve 49. kole Grand Prix v Abú Zabí, konkrétně v zatáčce 11.

Wehrlein jel vpředu na měkkých pneumatikách, které už měly něco za sebou, týmový kolega podstatně později dostal na svůj vůz superměkké. Oba manory se ocitly v brzdné zóně vedle sebe, došlo k lehkému kontaktu a poté svorně bok po boku putoval jak Wehrlein, tak Ocon mimo trať. Esteban si ještě efektně poskočil a nakonec se dostal dopředu. V cíli pak měl na Wehrleina šestivteřinový náskok.

"Byli jsme každý na jiné strategii, já byl rychlejší a na konci rovinky jsem šel dopředu, ale Wehrlein mi nenechal žádný prostor. Srazili jsme se a musel jsem vyjet mimo trať. Ve všech případech v tomto závodě, když mě někdo předjížděl, tak do mě narazil. Na začátku to byl Magnussen, pak jsem venkem předjížděl Nasra a také do mě bouchl... a nakonec to samé s Pascalem, neposkytl mi žádné místo, prostě mě zavřel. Vůz byl dost poškozený, ale protože jízdní vlastnosti nebyly o tolik horší, pokračoval jsem," líčí svou verzi vzájemné kolize Ocon.

img-responsive

Wehrlein pochopitelně vinu ve svém jednání nenašel | foto: Manor Racing

Pochopitelně Wehrlein byl jiného názoru: "Do zatáčky jsem najížděl na vnitřní straně, tak bude asi dost těžké někomu nechávat místo na vnějšku, tím chci říci, že vůbec nechápu, jak to myslel. Podle mého názoru měl na své straně dobrých sto metrů volných, ale pokud mu to nestačilo... okay!"

Nakonec celá záležitost skončila smírnou debatou. Wehrlein dodal, že incident vlastně "nestál za řeč", zatímco Ocon byl hovornější: "To se stává, prostě jsme svedli souboj. Byl tam menší kontakt, ale žádné drama. Ani to poškození s ohledem na fakt, že jsem s vozem dojel až do cíle, nebylo tak velké." V příští sezóně už by podobný souboj mohl přinést ostřejší hodnocení, protože jak známo, Ocon z týmu Manor odchází.

Vytisknout

Diskuze: Já na bráchu, brácha na mne. Tady to rozhodně neplatí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

U Mercedesu se bude ještě řešit, co s nastálou situací

Hamiltonova "anarchie" může změnit závodní postoj Mercedesu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud