DISKUZE K ČLÁNKU Výsledky GP USA neplatí: Hamilton a Leclerc diskvalifikováni
Tři hodiny po skončení amerického závodu na okruhu v Austinu vydala technická komise prohlášení, na jehož základě se mění výsledková listina Grand Prix USA. Mizí z ní jména Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Výsledky GP USA neplatí: Hamilton a Leclerc diskvalifikováni
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
16:29 23.10.2023 185.149.130.XXX
Mne to nebaví opakovat tolikrát jen proto, že se ti nechce vnímat co píšu. Po sprintu musela být deska nějak opotřebovaná. To se dá změřit a dopočítat na závod. Neříkám, že 100% přesně. Ale dost na to, aby je to upozornilo na problém.
A nebo by někdo přišel s tím, že i 5 volných tréninků je málo a obvinil by FIA z toho, že to neřeší dodstatečně. Minimálně dalším 2 týmům to stačilo. pravidla jsou pro všechny stejná a známá od začátku sezony. FIA tedy může mít svědomí čisté.
A nebo by někdo přišel s tím, že i 5 volných tréninků je málo a obvinil by FIA z toho, že to neřeší dodstatečně. Minimálně dalším 2 týmům to stačilo. pravidla jsou pro všechny stejná a známá od začátku sezony. FIA tedy může mít svědomí čisté.
Mike17
16:25 23.10.2023 185.149.130.XXX
Nekecej, on se nejezdí s plnou nádrží? kdo by to byl řekl? Třeba já, když jsem to psal hned na začátku? Pravidlo platí přes 10 let. To za tu dobu nezjistili, o kolik víc mm se zbrousí s přidáním 10kg váhy?
Znovu: Museli vidět, že můžou mít problém. neříkám, že přesně věděli, že to neprojde.
Tak nějak předpokládám, že na závod se dává deska nová. Jinak by to záleželo i na počtu tréninkových a kvalifikačních kol. To by nedávalo smysl.
Znovu: Museli vidět, že můžou mít problém. neříkám, že přesně věděli, že to neprojde.
Tak nějak předpokládám, že na závod se dává deska nová. Jinak by to záleželo i na počtu tréninkových a kvalifikačních kol. To by nedávalo smysl.
Fanda.LH
16:01 23.10.2023 85.162.8.XXX
Jakou možnou diskvalifikací ?? Když to museli vidět, tak nebyla možná, ale jistá že ? Totiž to co říkáš totiž nedává žádný smysl...
Každopádně další trénink by na tom možná nic nezměnil, ale dostali by víc prostoru na to přijít, takže alespoň ze strany FIA by mohli mít čisté svědomí...
Každopádně další trénink by na tom možná nic nezměnil, ale dostali by víc prostoru na to přijít, takže alespoň ze strany FIA by mohli mít čisté svědomí...
Fanda.LH
15:58 23.10.2023 85.162.8.XXX
Nemuseli, protože sprint se nejezdí s plnou nádrží... Kde vůbec bereš tyhle moudra ? Museli vidět ?? Když to museli vidět, tak počítali s DSQ ??
Mercedes potopil Lewise, Ferrari Charlese..? Co je tohle za řeči, museli vidět ??
Navíc by mě zajímalo, zda vůbec mohou vozy po Sprintu takto kontrolovat...
Mercedes potopil Lewise, Ferrari Charlese..? Co je tohle za řeči, museli vidět ??
Navíc by mě zajímalo, zda vůbec mohou vozy po Sprintu takto kontrolovat...
Mike17
15:54 23.10.2023 185.149.130.XXX
Jo, měli startovat z boxu, když si dali to auto moc nízko.
Nemyslím si, že by další 2 tréninky na tomto něco změnily. Kdyby tohle chtěli řešit ve volném tréninku, mohli. Po sprintu museli vědět, že mají problém.
zvolili si mezi startem z boxu a možnou diskvalifikací. Jejich volba.
Nemyslím si, že by další 2 tréninky na tomto něco změnily. Kdyby tohle chtěli řešit ve volném tréninku, mohli. Po sprintu museli vědět, že mají problém.
zvolili si mezi startem z boxu a možnou diskvalifikací. Jejich volba.
Mike17
15:52 23.10.2023 185.149.130.XXX
Ta deska slouží k tomu, aby se zjistilo, že tu hranici někdo překročil. Není opotřebovaná, je auto legální. je opotřebovaná moc, auto mělo nelegální výšku.
9mm desky je hranice, kdy je auto legální.
A ano, možná by mohli mít 2 tréninky. Ale on na to stačí i ten jeden. Je stejný jako druhý. Slouží k tomu, aby se vychytaly problémy.
A problém museli vidět po sprintu. Že ho nechtěli řešit je jejich problém.
9mm desky je hranice, kdy je auto legální.
A ano, možná by mohli mít 2 tréninky. Ale on na to stačí i ten jeden. Je stejný jako druhý. Slouží k tomu, aby se vychytaly problémy.
A problém museli vidět po sprintu. Že ho nechtěli řešit je jejich problém.
SergioPÉREZ
15:49 23.10.2023 78.108.157.XXX
V Mexicu si dáme záležet. Tady nám to nečekaně s Hamiltonem o boj vícemistra více méně vyšlo
(Checo))
(Checo))
RoBertino
15:34 23.10.2023 185.63.97.XXX
Přátelé, když jsem se rozhodl, že si ještě protáhnu ponocování a dorazila Breaking news o diskvalifikaci, netušil jsem, co to způsobí za rachot. Zajímavé názory, včetně dohadů, kdo měl být kontrolován a kdo ne. Tohle bude dobré prověřit, protože jsem měl dojem, že s ohledem na body by měla na kontrolu jít kompletní desítka. Ale bez mučení se přiznám, že tohle nevím. V průběhu let se tento přístup měnil.
Na zahraničních debatních fórech už jsem také četl konspirace, že celá akce byla zaměřena a priori proti RB - jednoduše se počítalo, že po zkušenostech ze Singapuru prubnou riziko v Austinu - navíc přání, aby se opět narušil obrázek Emil na nejvyšším stupni bylo otcem myšlenky, jenže pastička sklapla o něco vedle. To je onen kolorit F1. Mimochodem, za moc ohoblované prkno pod zadkem smázli Michaelu Schumacherovi triumf v Belgii 1994...
Děkuji za přízeň a s druhdy legendárním Michalem Tučným pěji "Všichni jsou už v Mexiku, Buenos dias, já taky jdu!
Na zahraničních debatních fórech už jsem také četl konspirace, že celá akce byla zaměřena a priori proti RB - jednoduše se počítalo, že po zkušenostech ze Singapuru prubnou riziko v Austinu - navíc přání, aby se opět narušil obrázek Emil na nejvyšším stupni bylo otcem myšlenky, jenže pastička sklapla o něco vedle. To je onen kolorit F1. Mimochodem, za moc ohoblované prkno pod zadkem smázli Michaelu Schumacherovi triumf v Belgii 1994...
Děkuji za přízeň a s druhdy legendárním Michalem Tučným pěji "Všichni jsou už v Mexiku, Buenos dias, já taky jdu!
Fanda.LH
15:34 23.10.2023 85.162.8.XXX
Já se naopak snažím hrát si na tolerantního, protože pořád reaguješ mimo to hlavní co píšu...
Ta deska nestanovuje hranice... Ale slouží jako nástroj k měření... Tzn. nejdřív musíš jezdit a pak můžeš měřit... Když nejezdíš tak je to problém a díky formátu tohoto víkendu a atypičnosti trati v Austinu se moc nejezdilo, tak bylo těžké se připravit na VC...
Já se nesnažím rozporovat zda LH získal výhodu... Mě štve, že nedostali dostatek prostoru tomu předejít... Ale současně nemám problém uznat, že ostatní to zvládli lépe, ani nemám problém s diskvalifikací... Jen bych rád aby to do budoucna změnili, protože pro mě je to takhle o ničem...
Nebo opravdu dejte nám na obrazovku grafiku podlahy a budeme se natřásat blahem v závislosti na tom jak komu ubývá...
Nemusí se jezdit ani kvalifikace, ani řešit pořadí... Každý ujede 300+km a seřadíme to podle úbytku podlahy... To je to co rozhodne...
Ta deska nestanovuje hranice... Ale slouží jako nástroj k měření... Tzn. nejdřív musíš jezdit a pak můžeš měřit... Když nejezdíš tak je to problém a díky formátu tohoto víkendu a atypičnosti trati v Austinu se moc nejezdilo, tak bylo těžké se připravit na VC...
Já se nesnažím rozporovat zda LH získal výhodu... Mě štve, že nedostali dostatek prostoru tomu předejít... Ale současně nemám problém uznat, že ostatní to zvládli lépe, ani nemám problém s diskvalifikací... Jen bych rád aby to do budoucna změnili, protože pro mě je to takhle o ničem...
Nebo opravdu dejte nám na obrazovku grafiku podlahy a budeme se natřásat blahem v závislosti na tom jak komu ubývá...
Nemusí se jezdit ani kvalifikace, ani řešit pořadí... Každý ujede 300+km a seřadíme to podle úbytku podlahy... To je to co rozhodne...
Fanda.LH
15:26 23.10.2023 85.162.8.XXX
Tak to víš špatně platí se pouze za pořadí... Samozřejmě nehájím nějakou stupidní konspirační teorii, že tým poškozuje jednoho ze svých pilotů... Nedává to smysl...
Ostatně pilot se bez týmu s vozem F1 ani nerozjede... Nemusí mu nijak sofistikovaně škodit, kdyby chtěli tak sedí v garáži už před samotným startem...
Ostatně pilot se bez týmu s vozem F1 ani nerozjede... Nemusí mu nijak sofistikovaně škodit, kdyby chtěli tak sedí v garáži už před samotným startem...
Mike17
15:17 23.10.2023 185.149.130.XXX
Evidentně kontrolovali víc vozů. Jo, je to jako zaseknutá deska.
Má se závodit s legálními vozy. Co je legální stanovují předpisy. Pokud si někdo postaví auto s nižší světlou výškou, než požadují předpisy, je nelegální a následuje DSQ. Už 74 let.
Kdyby nebyly 2 kvalifikace, viděli by jsme 2 podobné závody. Jiné postavení na roštu z toho dělá jiný závod.
Má se závodit s legálními vozy. Co je legální stanovují předpisy. Pokud si někdo postaví auto s nižší světlou výškou, než požadují předpisy, je nelegální a následuje DSQ. Už 74 let.
Kdyby nebyly 2 kvalifikace, viděli by jsme 2 podobné závody. Jiné postavení na roštu z toho dělá jiný závod.
Mike17
15:14 23.10.2023 185.149.130.XXX
Tvl, nehraj si na hloupého. Je snad jasné, že čím nižší světlou výšku formule má, tím je rychlejší. Každý se snaží ho mít nejníž. Proto je tam ta deska, aby se stanovila hranice.
Kdyby ten Mercedes (Ferrari) zvedli, logicky by byl o nějaké setiny nebo desetiny na kolo pomalejší.
Kdyby ten Mercedes (Ferrari) zvedli, logicky by byl o nějaké setiny nebo desetiny na kolo pomalejší.
Mike17
15:11 23.10.2023 185.149.130.XXX
Není to jedno. Záleží na pořadí, ale pokud vím, dostávají peníze za každý bod. Stejně jako se za každý bod platí startovné.
Kromě toho když dvojka pořád odstupuje, logicky hrozí, že v PK nemusí stáj vyhrát.
Prostě ji poškozovat ve chvíli, kdy jednička z toho nemá vůbec žádný prospěch je hloupé a nedává to smysl.
Kromě toho když dvojka pořád odstupuje, logicky hrozí, že v PK nemusí stáj vyhrát.
Prostě ji poškozovat ve chvíli, kdy jednička z toho nemá vůbec žádný prospěch je hloupé a nedává to smysl.
Mike17
15:08 23.10.2023 185.149.130.XXX
Jak můžou dopředu vědět, že se deska moc opotřebí???
To je jako dopředu vědět, že spotřebuje vůz moc paliva, nebo že po dojezdu bude vážit míň než mělo.
Tohle se prostě stává a čas od času nějaký tým buď zkusí jít na hranu, nebo si něčeho nevšimne. Tak dostali flastr a příště si nechají rezervu, jako jiné týmy a vůz posadí výš.
A objektivně možná měli o něco méně přípravy, ale po sprintu museli vědět, že můžou mít problém. Že auto nechali ve stejném stavu a ovlivňovali závod ostatním vyčítej jim. Oni se mohli rozhodnout, že auto zvednou. Riskli to a DSQ je naprosto v pořádku.
To je jako dopředu vědět, že spotřebuje vůz moc paliva, nebo že po dojezdu bude vážit míň než mělo.
Tohle se prostě stává a čas od času nějaký tým buď zkusí jít na hranu, nebo si něčeho nevšimne. Tak dostali flastr a příště si nechají rezervu, jako jiné týmy a vůz posadí výš.
A objektivně možná měli o něco méně přípravy, ale po sprintu museli vědět, že můžou mít problém. Že auto nechali ve stejném stavu a ovlivňovali závod ostatním vyčítej jim. Oni se mohli rozhodnout, že auto zvednou. Riskli to a DSQ je naprosto v pořádku.
Aktuálně
GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek