DISKUZE K ČLÁNKU Přibyde do startovního pole 11. tým? Otázka je předmětem tvrdého sporu
My dříve narození pamatujeme sezóny bohaté na počet týmů i pilotů. Už několik let ale platí omezení a několik výběrových řízení v podstatě pouze nahrazovalo odpadlíky novými adepty, ale ani těch nebylo mnoho. Je tedy šance, že bychom za pár let viděli na roštu 22 pilotů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přibyde do startovního pole 11. tým? Otázka je předmětem tvrdého sporu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
RoBertino
19:19 05.08.2023 185.63.97.XXX
Proti tomu se postaví většina týmů, kdyby se něco podobného dostalo jako návrh na stůl. Okamžitě by se začalo spekulovat, kdy kdo může ten třetí vůz nasadit, jak to komu prospěje a koho to poškodí, koho a co tím bude možno ovlivnit. Pro představu: v posledním závodě budou bojovat dva adepti o titul a jeden z nich bude mít podporu třetího pilota, daného pravidly - tedy nelze říci: "v rámci fair-play ten vůz nasadit nesmíte!" Když už, tak ať si dané týmy udělat "béčko" jako Red Bull a bude klid.
RoBertino
19:13 05.08.2023 185.63.97.XXX
To by muselo být v 70. - 90. letech bodováno minimálně 15 - 20 pilotů, když se o místa na startu ucházelo až 40 pilotů. Takový návrh je pouze odrazem všudypřítomné inflace a prznění statistik, ve kterých to jenom udělá binec. Protože nikdo už nebude pátrat, kolik bodů by skutečně získaly třeba tak mizerné týmy jako EuroBrun, RAM a podobně. Pokud pilot dojede na 16. místě, tak je pořád šestnáctý a jestli mu někdo administrativně od určitého roku za to přidělí nějaký bod, pak to je jen manipulace s historií. Ovšem pokud budeme ctít názory jistého televizního superexperta, pak historie je stejně zbytečná jako tradice.
Jan.
18:15 05.08.2023 188.244.60.XXX
To nemá vůbec nic společného s tím, kdy je rozhodnuto o titulu.
Napsal jsem to jasně ne?
Vyšší počet týmů - více bodovaných míst.
Více bodovaných míst - více odměněných jezdců za dojetí a projevení do celkové tabulky.
No a pozvolnější odstupňování mi přijde logické, tak jak je to nyní, v tom žádnou logiku tedy nevidím.
Napsal jsem to jasně ne?
Vyšší počet týmů - více bodovaných míst.
Více bodovaných míst - více odměněných jezdců za dojetí a projevení do celkové tabulky.
No a pozvolnější odstupňování mi přijde logické, tak jak je to nyní, v tom žádnou logiku tedy nevidím.
Fanda.LH
17:19 05.08.2023 83.240.62.XXX
Já bych asi 11. tým nebral. Byl bych rád, kdyby spíš týmy bez ambicí získaly nové majitele(AT, Haas)... Co bych ale povolil, je 3-5x za rok nasadit 3. vůz s rezervním pilotem s tím, že bych to vždycky umožnil 2-3 týmům... Takže každý závod by se vesměs jezdilo v 22-24 vozech a viděli bychom v těch autech i piloty, kteří se běžně nemají šanci do závodu dostat...
Fanda.LH
17:15 05.08.2023 83.240.62.XXX
To bodování je v podstatě výsměch... Ale odráží asi to jak fanoušci přemýšlí o F1... V situaci, kdy je o titulu rozhodnuto v půlce sezóny a jeden tým vyhrává každý závod, tak se objevují podobné návrhy na parametrické změny, které nic neřeší...
Já bych bodování vůbec neřešil...
Já bych bodování vůbec neřešil...
Jan.
01:32 05.08.2023 188.244.60.XXX
O jeden či dva týmy více by mohlo být fajn.
Zároveň s tím bych opět mírně poupravil bodování. Více bodovaných míst, aby se více pilotům projevilo dojetí do cíle v tabulce a nějaké pozvolnější odstupňování.
Něco jako: 20, 17, 14, 11, 9, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1
Zároveň s tím bych opět mírně poupravil bodování. Více bodovaných míst, aby se více pilotům projevilo dojetí do cíle v tabulce a nějaké pozvolnější odstupňování.
Něco jako: 20, 17, 14, 11, 9, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek