Howett: Toyota příští rok musí vyhrát

ar1, 24. října 2005, 14:22 Google+

Japonská stáj Panasonic Toyota Racing skončila v letošní sezoně s celkovým počtem 88 bodů na čtvrté pozici v Poháru konstruktérů. Toyota má však vyšší ambice.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Howett, John

Howett, John | foto: Panasonic Toyota Racing

Sdílejte článek

Stáj Toyota v letošní sezoně učinila významný krok kupředu, když se dokázala dostat do první čtyřky v Poháru konstruktérů. Dle slov šéfa stáje Johna Howetta, příští rok musí stáj začít vyhrávat závody. 

Při pohledu na dvě druhé, tři třetí a tři čtvrté pozice, které vybojovali na trati Ralf Schumacher společně s Jarnem Trullim, je vidět, že Toyota konečně začala pracovat na plné obrátky, což odpovídá i jejímu rozpočtu, který je považován za jeden z největších ve Formuli 1.

John Howett říká: "Příští rok potřebujeme zvítězit. Je to důvod naší existence. Bude mnoho změn ve Formuli 1 a bylo by pošetilé tvrdit na 100%, že vyhrajeme, ale jsme týmem Formule 1, který ma jediný cíl - vhrát. Nemůžeme se na nic vymlouvat, musíme stále víc a víc tvrdě  pracovat. Proto jsme také poslední dva závody jezdili s TF105B."

U Toyoty platí jeden fakt. Má obrovský potenciál, který má velkou budoucnost. Jde jen o to, správně využít prostředky, lidský faktor a štěstí k dosažení cíle, tedy stát se mistry světa. Zní to jednoduše, Toyota má však všechny předpoklady k uskutečnění této vize.

Foto: Panasonic Toyota Racing  

Vytisknout

Diskuze: Howett: Toyota příští rok musí vyhrát

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Williams

Přijdou monoposty F1 o zadní spoilery?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

  2. Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

  3. PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

  4. Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

  5. Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

  6. Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud