DISKUZE K ČLÁNKU Di Resta má strach o Ferrari. Problémům s nadmořskou výškou nevěří

Ferrari vstoupilo do sezony skvěle. V některých závodech úvodní části šampionátu měla Scuderia dokonce nerychlejší vůz. Postupně ale začal dominovat Red Bull a na Ferrari se navíc dotahuje Mercedes. Právě kvůli tomu má Paul Di Resta o další osud tradiční stáje obavy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Di Resta má strach o Ferrari. Problémům s nadmořskou výškou nevěří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 10.11.2022 00:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2022 05:16
Na základě zkušeností z poslednich 10 let si… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2022 09:31
Podle mě to bude kombinace faktorů. Mexiko pro ně… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2022 09:47
No upřímně, souboj Ferrari s RB jsem vzdal už v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • 71jaros

    71jaros

    85.71.12.XXX
    škoda , nějak nestíhají vývoj.. 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Podle mě to bude kombinace faktorů. Mexiko pro ně bylo až extrémně špatné, zbývající tratě budou lepší. Ale určitě to nebude žádná hitparáda no 07

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      195.5.186.XXX
      Následující tratě sednou jedině RedBullu. Jsou na nich konkurence schopní vždy, akorát letos moc konkurenci nemají 20 ikdyž loni Mercedes na těchto tratích lítal (teda až na poslední kolo Abu Dhabí), letošní Mercedes zaostává (ikdyž udělali hodně velkej progress, vzhledem k tomu, že v druhém závodě dostal Lewis kolo a v posledních závodech se snaží bojovat o vítězství). Každopádně Ferrari možná podá lepší výkon než v Mexiku, ale asi to nebude výhra.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No upřímně, souboj Ferrari s RB jsem vzdal už v létě, RB je letos postupně silnější a silnější a absolutně mimo dosah Ferrari.
        Jde o to zachránit čest v souboji s Mercedesem, tam jsem optimista 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David.S.

          David.S.

          195.5.186.XXX
          Je mi to asi jedno kdo urve druhé místo v PK, ale aby to urval Mercedes, muselo by Ferrari snad vypadnout ze závodu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            tak rozdíl je rovných 40 bodů. za double je 43 bodů + 1 bod za nej kolo + double sprint 15 bodů. celkem za dva závody a jeden sprint tedy 103 bodů. tenhle zisk se ale týká spíše jiného týmu, než Mercedesu. ale i tak jakýkoliv výpadek Ferrari by byl pro ně docela nebezpečný. minule Mergl stáhnul 13 bodů. kdyby dojelo jen jedno Ferko, tak už je to o více než 20 bodů... ještě to může být zajímavé.
            ale rozhodně ne tak, jako mezi týmy A - Aston/Alfa, Alpha/Haas a Alpin/McL tam je to podstatně těsnější a každý bod může rozhodovat o slušném balíku financí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David.S.

              David.S.

              195.5.186.XXX
              jak píšeš, taky nepředpokládám, že by mercedes urval double nejrychlejší kolo a první dvě místa v e sprintu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli se nepletu, tak Ferrari "odešlo" po změně pravidel vydupaných Mercedesem.
      Mexiko byl extrém, snad ojedinělý. Nemyslím si, že to bylo o motoru, ale možná řídký vzduch nesedí aerodynamice.
      Těžko říct, uvidíme o víkendu. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        No, na řídký vzduch je velice těžko dobře naladit motor, zvláště když jsou od jisté doby možnosti ladění pravidly omezeny. Motor Ferrari je nový a lonská data nemusí být zrovna použitelná. Kromě toho, všechny parametry musí sedět, od turba, chlazení, mezichladiče brzdy ... Jsem přesvědčen, že se nám za rok Ferrari v Mexiku představí jinak.A zrovna v Mexiku se horší aerodynamika Mercedesu a spojená s vyšším přítlakem ukázala jako výhoda. Bohužel asi jen zde. Red bull byl totiž i zde o poznání lepší. A nebýt zpackaného boxu u Checa, slavil by asi double. I když tentokrát těsněji než kdy jindy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          193.165.96.XXX
          Ferrari nechalo z preventívních důvodů točit turbo pouze na 103 000 ot./min. oproti 125 000, které povolují předpisy FIA.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jenže ten motor Ferrari v Alfě dokázal zajet excelentní kvaldu a slušný závod. Ale jo, částečně to může být problém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    195.5.186.XXX
    snad to nedopadne, jako když měli naposledy reálnou šanci na tituly v roce 2018, postupně to upadalo a další ročník byl do značné míry propadák a následující ročník katastrofa, až třetí sezonu to začalo vypadat dobře, ale zase až letos měli rychlost na špici

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    37.48.51.XXX
    Na základě zkušeností z poslednich 10 let si troufám tvrdit, ze sledujeme tradiční problém Ferrari, a to je slabý vývoj vozu během sezony. V tom jsou z top týmů dlouhodobě jednoznačně nejslabší.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Ferrari věří, že může vyhrát všech 10 zbývajících závodů.
    Osum je jich fuč a stále nic.
    Pružná podlaha asi hodně chybí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama