PROHLÁŠENÍ po úvodním závodě: Návrat Ferrari, noční můra Red Bullu a limitace škod Mercedesu

Jana Šrámková / Robert RoBertino Pavelka / Pavel Mandát / MaMa, 20. března 2022, 18:00 Google+

PROHLÁŠENÍ po úvodním závodě roku 2022 v Bahrajnu, kde se z doublu radují u Ferrari. Technicky propadl Red Bull, u nichž ani jeden z vozů neviděl cíl a ostupili ze třetího (respektive čtvrtého) místa kvůli problému s palivovým systémem. Podium tak doplnil Hamilton a Mercedes limitoval škody. A senzační páté místo si vyjel Magnussen s Haasem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Carlos Sainz a Charles Leclerc

Carlos Sainz a Charles Leclerc | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FERRARI

Charles Leclerc, 1. místo
Jsem tak šťastný. Poslední dva roky byly opravdu velmi náročné pro tým i pro mě a loni i Carlose. Museli jsme velmi tvrdě pracovat, abychom konečně dokázali, že se to vyplatilo a je to úžasný pocit. A dnešní double... Je to neuvěřitelné být zase na špici. Je to úžasný pocit a bylo to skvělé i včera, ale dnes jsme to dotáhli do konce a máme double, takže je to perfektní start sezóny.  Pole position, výhra, nejrychlejší kolo, double... Nemohli jsme doufat v nic lepšího. Náročný byl souboj s Verstappenem, ale bylo to příjemné. Na hraně, závodění a nechali jsme si místo.

Carlos Sainz, 2. místo
Ferrari je zpět, opravdu zpět. Gratuluji všem v týmu. Máme double a to je to, kde by měl tým být. Ta tvrdá práce se vyplácí a jsme tu na špici. Gratuluji Charlesovi, zvládli jsme double pro tým. Je to skvělá odměna za tu nekončící práci a zvládli jsme to. Nyní tu radost sdílíme s každým Tifosi. Necítil jsem se ve voze úplně jako doma, ale jedeme opět už příští týden. Forza Ferrari.

Mattia Binotto, šéf týmu
Je to úleva a je to fantastické. Double jsme nečekali. Byl to skvělý závod a Charles si bránil pozici. Bylo skvělé vidět ho bojovat o výhru. Nakonec jsme měli i rozhodně štěstí. Já měl na boxové zídce téměř infarkt, když si udržujete umístění a najednou deset kol před cílem přijde safety car. Ten tlak na nás je velký, opravdu velmi, velmi velký. Ale co potřebujeme je se soustředit na to, co děláme na na ostatní zapomenout. Jinak by to byl myslím přílišný stres. Soustředili jsme se tu na výkon a je skvělé mít čistý závod. A jezdci odvedli jejich práci.


MERCEDES

Lewis Hamilton, 3. místo
Jsem tak rád, že se Ferrari zase daří a moc gratuluji. Je to historický a úžasný tým, takže je skvělé vidět Charlese a Carlose na špici. Pro nás to byl dnes náročný závod a během tréninků jsme se trápili. Tento výsledek je opravdu to nejlepší, v co jsme mohli získat. Samozřejmě to byla smůla pro dva další jezdce, ale my jsme udělali maximum a jsme vděční za ty body. Vím, že kluci v továrně pracují velmi tvrdě a nebude to lehké no rychle napravit, ale jsme výborný a spolupracující tým už tak dlouho a víme všichni, že musíme sklonit hlavu a zamakat, zbývá ještě spousta času. Musíme z víkendů vytěžit maximum a v jednu chvíli budeme zpět v boji. Spolehlivost je velmi důležitá.

George Russell, 4. místo
Byl to pozitivní závod a měl jsem dobrý start, jeli jsme s Lewisem náš samostatný závod i když každý s jinou strategií. Dojeli jsme na třetím a čtvrtém místo, což by před víkendem rozhodně brali a bude to dlouhý šampionát, takže můžeme být s dnešním dnem spokojeni. Vzhledem k tomu, že jsme byli v kvalifikaci o půl sekundu pozadu a v závodě podobně, možná spíš ještě víc, je to dobrá limitace škod. Máme ve voze dost potenciálu a musíme pořádně probrat data a pochopit, jak z něj dostat výkon. Víme, že soupeři jsou před námi a víme, v čem vůz ztrácí. Nezastavíme se, než budeme mít šanci na výhru.

Toto Wolff, šéf týmu
Dnes jsme boxovali mimo naši ligu, Red Bully nedojely, ale třetí a čtvrté místo, to je fantastický výsledek. Myslím, že na měkké sadě jsme před opotřebením s rychlostí nahoře. Ne tak, jako Leclerc, ale ostatní snad. Opotřebení je příliš velké a a zkusili jsme dnes něco jiného a obuly tvrdou sadu, ale byla o sekundu na kolo pomalejší, takže jsme se poučili. Myslím, že to dnes s vyvážením nebylo dobré a je to i tím, že nám chyběly díly v tuto chvíli, ale snad to brzy napravíme a uděláme pokrok a stáhneme ty před námi. Musíme opravdu projít každý kamínek a získat z motoru naprosté maximum a dnes pro nás bylo problémem křídlo, v rychlosti na rovince. Na trati jsme nyní pátí a šestí, takže jsme to dost vylepšili a napravili. Nicméně celkově to nepůjde rychle ze dne na den, musíme se snažit.


HAAS

Kevin Magnussen, 5. místo
Šílenství pokračuje! Byl to opravdu dobrý závod a auto bylo po celou dobu skvělé. Čelili jsme trochu vyšší degradaci než jakou jsme očekávali od první sady pneumatik, ale také jsem předjel pár soupeřů, kteří byli v prvním kole rychlejší než já a opravdu jsem nevěděl, jestli je mám za každou cenu držet za sebou nebo je nechat jet. Také jsem dvakrát probrzdil, takže to možná tak dokonalé nebylo, ale i když jsem do boxů jel dřív, prodloužili jsme na stejné směsi druhý stint a vrátili se tak k původnímu plánu. Safety car nás všechny svedl na stejné pneumatiky, pak už to byl jenom sprint do konce, zkrátka intenzivní závěr. Samozřejmě jsem měl i trochu štěstí s oběma Red Bully, ale nám se to hodilo.

Mick Schumacher, 11. místo
Po všech okolnostech, včetně hodin v zatáčce 6 po kontaktu s Oconem - netuším, k jakému poškození došlo - už nebyla jízda vůbec komfortní. Myslím, že se to odrazilo i v rychlosti. Kevinovo páté místo naznačuje, že máme předpoklady a že mohu dosáhnout podobného výsledku. Znamená to, že jsme blízko stupňů vítězů, zvláště při tak bláznivém víkendu, což je v F1 obvyklé, takže bychom měli být schopni tomu napomoci.

Günther Steiner, šéf týmu
Dnes to byl opravdu dobrý den, pro celý tým je skvělé být zase zpátky. Odvedl fantastickou práci a to nejen dnes, ale v posledních dvou letech. Všichni měli hlavy vztyčené a připravovali se na okamžik, kdy zase bude naše auto konkurenceschopné. A když nastal, každý odvedl bezchybně svůj díl práce - jsem na ně patřičně hrdý jako mohou být hrdí i oni na sebe.


ALFA ROMEO

Valtteri Bottas, 6. místo
Z dnešního výsledku jsem šťastný, nejen za sebe, ale i za celý tým. Dva vozy na bodech a úspěch Zhou. jenž je přivezl při svém debutu! Závod probíhal velmi dobře s výjimkou startu, hodně jsem ztrácel a v prvním kole jsem seděl na trati jako kachna, jen jsem se snažil vyhnout se nějakému kontaktu. Když se všechno stabilizovalo, naše rychlost byla opravdu dobrá. Nevzdal jsem se, strategie byla opravdu účinná a nakonec jsme se dokázali vrátit do závodu. Bylo to kolo za kolem, protože jsem cítil, že auto je dost dobré, abych se vrátil do TOP 10.Je to skvělý způsob, jak začít sezónu, samozřejmě je pořád co zlepšovat, ale je to teprve premiérový závod. Naší prioritou byla spolehlivost a jsem rád, že jsme dokončili Grand Prix oběma vozy, protože jsme dost rychlí. Všichni odvedli dobrou práci a kráčíme správným směrem.

Guanyu Zhou, 10. místo
Jsem tak šťastný, že ani nemohu mluvit! Dnešní večer prožívám tolik emocí, ale moje první myšlenka patří týmu, jak tvrdě všichni pracovali, abychom se odrazili od pozic, kde jsme se nalézali loni - současné umístění je téměř neuvěřitelné. Mým největším snem bylo jezdit F1, poté získávat body a dnes večer se mi povedlo obojí: postavit se na rošt s ostatními 19 soupeři bylo samo o sobě šílené, ale pak následoval vydařený závod. Nebyl náročný ani tak fyzicky jako psychicky - na startu jsem měl problém a propadl se dozadu, ihned jsem věděl, že musím udělat něco mimořádného, abych se vrátil do TOP 10. Hodně jsem tlačil na pilu, dostihl Valtteriho, pak znovu ztratil pozici, po vyjetí safety caru jsem se přiblížil bodům, taková horská dráha. Snažil jsem se dát do toho všechno, co ve mně bylo, protože to pro mě a všechny, co nás podporují, hodně znamenalo. Jsem hrdý na svůj tým a mého kolegu, za všechno, co jsme udělali pro to, abychom získali takový výsledek. Na tento den nikdy nezapomenu, užívat si ale budu jen chvíli, protože pozornost už je třeba věnovat dalšímu závodu, tam toho chceme dosáhnout mnohem více.

Frédéric Vasseur, ředitel týmu
Máme dva vozy v bodované desítce, což je po prvním závodě skvělý způsob, jak sezónu zahájit. Tým prokázal dovednost a také odolnost, když jsme museli čelit nepovedenému startu. Drželi jsme se však našeho plánu a udělali ve startovním poli velký pokrok. Svým způsobem jsme byli schopni se vrátit do boje o čelní pozice, což je slibné znamení, že náš vůz je skutečně konkurenceschopný. Jsme si ale také vědomi, že nadcházející sezóna bude dlouhá a již příští týden přijde od soupeřů nová výzva, ale začali jsme dobrým výsledkem a to je pro všechny v týmu velká vzpruha. Jsem šťastný za Valtteriho i Zhoua, takový výsledek zejména v jeho debutovém závodě je nejlepší způsob, jak začít vzájemný vztah. Budeme se snažit na tento výkon navázat, ale budeme také pokračovat ve vývoji našeho vozu, abychom bojovali na stejné úrovni.


ALPINE

Esteban Ocon, 7. místo
Jsem s dneškem velmi spokojený a je to skvělý start do sezony s dvojnásobným počtem bodů pro tým. Naše dnešní tempo bylo silné, došlo k několika dobrým předjížděním a tým zvolil správnou strategii. Rád bych poděkoval i posádce v boxech, která dnes byla vynikající s tolika zastávkami. Kromě incidentu s Mickem, za který zvedám ruce a omlouvám se, jsem byl se svým závodem docela spokojený. Budeme se informovat s týmem, můžeme si z dnešního výkonu vzít pozitiva a těšíme se na příští týden. Dál a nahoru.

Fernando Alonso, 9. místo
Jsem šťastný, že jsem v dnešním prvním závodě sezóny získal dva body. Nebylo to snadné s vysokou degradací pneumatik, kterou jsme všichni před závodem očekávali. Během prvního stintu jsme hodně bránili a docela tvrdě tlačili, takže tohle možná nebylo ideální. Musíme se neustále učit o těchto nových pneumatikách a pravděpodobně to bude velké téma v průběhu sezóny. Celkově si myslím, že předjíždění je snazší, protože všechny pneumatiky jsou na různých úrovních a následovat vozy před námi je lepší. Příští víkend jedeme znovu do Saúdské Arábie, kde to bezpochyby bude jiná řada výzev.

Laurent Rossi, CEO
Jaký fantastický způsob, jak začít sezonu pro tým, když Esteban i Fernando dnes získali zasloužené body. To je jistě velký úspěch, za kterým v konečném důsledku stojí tři základní pilíře, které tvoří náš tým z Enstone, Viry a traťového týmu. Tento výsledek je uznáním za tvrdou práci všech na přípravě balíčku A522-RE22 přes zimu a skutečně za to, že jsme měli prostředky na to, abychom bojovali o body. Děkujeme všem za jejich nasazení a obětavost během posledních několika měsíců a nyní máme nepochybně prostředky k tomu, aby byl náš vyzyvatel pro rok 2022 v nadcházejících závodech ještě konkurenceschopnější.

Esteban a Fernando dnes odjeli skvělé závody s velkým množstvím předjíždění v celém poli, což je zvláště vzrušující pro podívanou na Formuli 1. Byl to pro ně dlouhý a velmi těžký závod, kde klíčovou roli hrála strategie. Posádka na zastávkách v boxech byla také ohromná ve všech šesti zastávkách během závodu, takže jim děkujeme za udržení soustředění a přesnosti, když na tom záleželo. Ochutnali jsme, jak napínavá by mohla být sezóna 2022. Nyní se těšíme na příští víkend do Saúdské Arábie, kde, jsem si jistý, budou závody stejně vzrušující. Naším cílem je pokračovat v tvrdé práci a získat více bodů s oběma vozy.


ALPHATAURI

Juki Cunoda, 8. místo
Jsem s dneškem docela spokojený, zejména se startem, protože jsem byl schopen získat několik míst. Ke konci jsem měl trochu štěstí, protože někteří soupeři měli poruchy, ale celkově jsem spokojený s tím, jak závod probíhal. Máme před sebou ještě hodně práce, abychom byli schopni bojovat konzistentně v čele skupiny středu pole, ale jsem přesvědčen, že můžeme vyvinout vůz potvrzující zlepšování našeho výkonu. Přesouváme se a zároveň budeme analyzovat data celého víkendu, abychom se pokusili eliminovat naše případné nedostatky před dalším závodem.

Pierre Gasly, nedokončil
Není to ten začátek sezóny, v jaký jsem doufal, vůz se za první zatáčkou kompletně "vypnul" a hned jsem pocítil žár. Je to škoda, protože jsem opravdu dobře odstartoval, předjel jsem Fernanda a potom Kevina a pohodlně se držel na 8. místě. Ztratili jsme několik důležitých bodů, ale také si z dneška můžeme odnést mnoho pozitiv. Byl jsem docela překvapen rychlostí a pro příští závody to vypadá opravdu dobře. Musíme samozřejmě objasnit selhání mého vozu, ale jsem si jistý, že řešení najdeme. Zvládl jsem několik solidních duelů, je zábavné zase znovu závodit a už se moc těším na příští týden.

Jody Egginton, technický ředitel
Oba vozy byly ve středu pole poměrně konkurenceschopné a dokázaly podávat výborné výkony, takže se během závodu posouvaly vpřed, což je na úvod sezóny povzbuzující. Pierre měl rozjetý hodně dobrý závod, ale jeho problém přišel náhle a bez varování. Bohužel safety car povolaný kvůli odstranění jeho vozu, přišel v nevhodnou chvíli, zrovna když byl Juki v boxech.

Několik vozů tak na jeho úkor přišlo zdarma k pozici, ocitl se poměrně vzadu, ale poslední stint měl dost silný, aby se vrátil zpět na bodované příčky. Pro něj to je dobrý výsledek, zvláště s ohledem na rozhodně méně ideální víkend, než jaký by očekával. Máme nyní jasnější představu o našem zařazení a roli, víme na co zaměřit pozornost, abychom chování AT03 zlepšili v nadcházejících závodech. Na tuto výzvu se těšíme.


ASTON MARTIN

Lance Stroll, 12. místo
Je škoda, že jsme dnes nemohli bojovat o body, ale budeme těžit z dokončení našeho prvního závodu a pochopení více o těchto nových pravidlech. Je to brzy a je toho hodně, co se můžeme naučit o tom, jak dosáhnout vyšší výkonnosti příští víkend v Saúdské Arábii. Můj první dojem je, že by to mohla být vzrušující sezóna závodění, protože se zdá, že můžete auta sledovat blíže a dnes jsem měl několik skvělých bitev s [Alexem] Albonem a [Mickem] Schumacherem. Bylo náročné udržet nízké teploty a spravovat tyto nové pneumatiky, ale nyní máme několik užitečných dat, se kterými můžeme v příštích dnech pracovat.

Nico Hülkenberg, 17. místo
Bylo zajímavé být znovu ve voze Formule 1 na Velkou cenu, zvláště v tak nabitém závodě, kde se kolem mě odehrávalo mnoho věcí. Nebylo snadné starat se o pneumatiky a jet s měnícím se palivem. Vyvážení vozu se také hodně měnilo a není snadné se na to připravit, dokud nezačnete závodit. Věděli jsme, že dnešní den bude pravděpodobně tím nejtěžším dnem v autě, což se také ukázalo. Myslím, že jsem zajel dobrý závod, po zvážení všech věcí, jen s jedinou chybou, když jsem probrzdil v první zatáčce. Poté to byl náročnější závod. Budu v pohotovosti, kdyby mě tým znovu potřeboval, a doufám, že se Sebastian brzy vrátí.

Mike Krack, šéf týmu
Oba naši jezdci se museli během dnešního závodu v různých místech zvedat a setrvat, ale zvládli to zdatně, a proto jsme byli schopni dovést oba vozy do cíle. Výsledek P12/P17 není to, co jsme chtěli, samozřejmě ne, ale vždy bylo těžké dosáhnout dobrého cíle z našich výchozích pozic. Nicméně Lance jel dobře, aby při projetím šachovnicové vlajky přeměnil své místo na startovním roštu P19 na P12, a protože nezávodil ve Formuli 1 od listopadu 2020 [Eifel Grand Prix na Nürburgringu], Nico dnes také odvedl dobrou práci. Našemu autu momentálně chybí tempo – jasně, ale budeme se snažit předvést lepší show v Saúdské Arábii za pár dní.


WILLIAMS

Alex Albon, 13. místo
Můj první závod za Williams proběhl celkem dobře. Myslím, že jsme maximalizovali to, co máme momentálně k dispozici. Povedl se mi start a já získal několik pozic, ale pak nás některé rychlejší auta předjela. To bylo nevyhnutelné. Přesto jsme spokojený. Oproti minulému týdnu jsme pokročili. A hlavně  dokončili závod bez problémů se spolehlivostí.

Nicholas Latifi, 16. místo
Byl to těžký závod. Je jasné, že nezačínáme tak, jak bychom chtěli. Potýkáme se s celkovým tempem. Chybí nám přilnavost a stejně tak není dobrá práce s pneumatikami. Musíme něco vymyslet a optimalizovat balík, který máme teď k dispozici. Je před námi ještě spousta závodů. Věřím, že se nám to podaří.

Dave Robson, šéf výkonu vozidla
Předvedli jsme dnes rozumné tempo. Oproti testům bylo patrné zlepšení. Jsme rádi, že jsme mohl závodit s McLareny a Aston Martinem. Ale pořád nejde o tempo, jaké bychom chtěli. Od jezdců i vozu toho čekáme víc. Teď se těšíme na další závod v Saúdské Arábii, který v sobě skrývá řadu výzev.  


MCLAREN

Daniel Ricciardo, 14. místo
Zní to velmi jednoduše, ale prvním dnešním cílem bylo odjet celý závod a získat v autě nějaké znalosti. Myslím, že i jen pro sebe, zvláště po posledním týdnu, bylo dobré získat takovou kondici. Vyzkoušeli jsme všechny tři směsi pneumatik, takže je spousta zpětné vazby. Je mi docela jasné, kde jsou v závodě naše slabé stránky, takže se to pokusíme pochopit a zapracujeme na nich. Myslím, že v některých zatáčkách jsme měli také nějaké silné stránky. Takže týmu pošleme zpětnou vazbu se vším, co můžeme, a samozřejmě jsme věděli, že to bude náročný den, ale dostali jsme obě auta domů a máme se na co dívat. Nyní se podíváme na úplně jinou trať v Saúdské Arábii, abychom viděli, co to přinese.

Lando Norris, 15. místo
Nebylo to ono, co jsme chtěli; byl to velmi těžký závod. Jsme hodně daleko od toho, kde chceme být, a máme co dělat, abychom se ujistili, že pracujeme ve všech možných oblastech a vytěžíme z každého závodu maximum. Dnes jsme do toho dali všechno, ale v tuto chvíli to prostě nestačí. Dnes se podíváme na všechna data ze závodu a uvidíme, jak se můžeme pro Saúdskou Arábii zlepšit a také, kde se musíme v průběhu sezóny zlepšit. Příští týden uděláme, co bude v našich silách, abychom co nejlépe využili to, kde jsme.

Andreas Seidl, šéf týmu
Jak se dalo očekávat, po náročném pátku a sobotě v Bahrajnu pro nás byla dnešní Velká cena pokračováním problémů, kterým v současnosti čelíme. Během závodu jsme museli zvládnout spoustu různých parametrů, a to nám neumožňovalo být konkurenceschopní. Děkuji Landovi a Danielovi, kteří celý víkend tvrdě bojovali společně s týmem zde v Bahrajnu a zpět ve Wokingu, kteří odvedli obrovské množství práce. Bylo to zklamání a bolestná zkušenost pro všechny v týmu a samozřejmě pro všechny naše skvělé fanoušky.

Nyní podrobně analyzujeme, proč nejsme konkurenceschopní, a pracujeme tak tvrdě, jak jen můžeme, abychom do vozu přinesli co nejrychleji více výkonu. Mezitím doufejme, že všechny poznatky z dnešního závodu, kdy jsme poprvé s tímto vozem dokončili celý závod, nám pomohou připravit se a být v lepší pozici na příští víkend.


RER BULL

Max Verstappen, nedokončil
Nebyl to závod, na který bych vzpomínal. Rychlost nebyla taková, v jakou jsem po pátku doufal, ale to se může stát. Pořád jsme bojovali a byli druzí. Ale myslím, že jsme mohli odvést lepší práci z pohledu strategie. Například jsem na to mohl víc tlačit ve výjezdovém kole. Když jsem chtěl útočit na Leclerca, tak se mi přehřívaly brzdy, takže jsem to musel nechat být. A nakonec se stalo to nejhorší. Nejdřív se vůz dost těžce ovládal, načež do motoru neproudilo žádné palivo. Kvůli tomu se všechno vypnulo a mně nezbývalo než dojet do boxů. Není to začátek sezony podle našich představ.

Sergio Pérez, nedokončil
Je to velké zklamání pro celý tým. Špatný začátek sezony... Pozitivní  je, že jsme rychlá, ale potřebujeme také vyšší spolehlivost. V závěru závodu problém přicházel kolo po kole - věřil jsem, že bychom mohli dojet do cíle, ale nevyšlo to. Nakonec se mi zablokovala celá zadní část auta a já už s tím nemohl nic dělat. Je to frustrující.

Christian Horner, šéf týmu
Brutální závod. Vypadalo to pro nás na slušné body a pohodlné druhé místo, ale nakonec nemáme nic. Vypadá to, že obě auta vyřadil podobný problém. Možná šlo o palivové čerpadlo, musíme se na to podívat. Tak či tak bylo Ferrari o trochu rychlejší. Prezentovali se tak během testů a dnes to jen potvrdili. I tak jsme to ale zkusili. Max Bojoval, stejně tak i Sergio. Nakonec to ale nestačilo. Gratuluji jim k double. 

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po úvodním závodě: Návrat Ferrari, noční můra Red Bullu a limitace škod Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Charles Leclerc zahájil sezónu tím nejlepším způsobem

Grand Prix Bahrajnu: Úvod pro Ferrari, Red Bull vyhořel technicky

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  4. Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud