DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Mike17
18:58 16.03.2022 185.149.128.XXXKoukám, že se bude muset přehodnotit význam slova "debakl" a fráze "dopadnout jako sedláci u chlumce".
Já měl tedy za to, že ti sedláci tehdá utrpěli těžkou porážku, ale nejspíš si to špatně pamatuju a tenkrát sedláci to vojsko asi slavně porazili. Nejspíš si to kluci tak pamatují ze školy. Ať koukám jak koukám, nikde nemáš mínusů víc jak plusů. A nahoře jsou jako nejlepší příspěvky všechny 3 tvoje. -
-
-
-
Situs
11:35 16.03.2022 88.101.227.XXXDavide, tak pojď s tím překladem any. Bez emocí Já ti sem budu dávat statě z pravidel a ty nám to budeš vysvětlovat:
Any car which does not complete a reconnaissance lap and reach the grid under its own power will not be permitted to start the sprint qualifying session from the grid.
Any car which fails to leave the pit lane during the qualifying practice session will be deemed to be in parc fermé at the end of Q1.
Any team whose driver exceeds the limit during any practice session will be fined €100 for each km/h above the limit, up to a maximum of €1000.
A penalty under Article 4.11.3(c) will be imposed on any driver who fails to enter the pit lane when required to do so.
The use of active control valves between any part of the PU and the engine intake air is forbidden.
The use of any device on board the car to decrease the temperature of the fuel is forbidden.
Any system, the purpose and/or effect of which is to detect when a race start signal is given, is not permitted.
Any device, system or procedure the purpose and/or effect of which is to increase the flow rate or to store and recycle fuel after the measurement point is prohibited.
..........
Pokud "any" zde připouští interpretaci že pro některý to neplatí, pak ty pravidla můžou hodit do koše. -
-
-
Situs
11:11 16.03.2022 88.101.227.XXXUž vím proč je Ferrari se svými motory zase na koni, daná direktiva v nařízení která zakazuje jakékoli zařízení, systém nebo postup jehož účelem je zvýšit průtok paliva obsahuje slovo ANY, ne ALL
Any device, system or procedure the purpose and/or effect of which is to increase the flow rate or to store and recycle fuel after the measurement point is prohibited.
Těch případů s any je tam spousta, možná by jsme se mohli předhánět kdo najde lepší -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek